(GESLOTEN)Kodi 17 NL Build by kodi-forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet zo lang met de Raspberry bezig maar de build erop gezet, top gedaan ziet er erg goed uit en overzichtelijk. :leuk::leuk:
 
Hij doet niets bij mij.
Heb hem geïnstalleerd en zie het home scherm met muziek, live tv en video met daaronder radio kanalen, tv kanalen, gids, opnames en timers.
Wanneer ik op bijvoorbeeld video druk dan opent hij een scherm met rechts een plaatje en links een balkje met 2 stippen.
Dit gebeurt ook wanneer ik op alle andere knoppen druk.
 

Bijlagen

  • 14901829043151084341323.jpg
    14901829043151084341323.jpg
    748,6 KB · Weergaven: 17
  • 1490182924021824872156.jpg
    1490182924021824872156.jpg
    730,6 KB · Weergaven: 17
Hij doet niets bij mij.
Heb hem geïnstalleerd en zie het home scherm met muziek, live tv en video met daaronder radio kanalen, tv kanalen, gids, opnames en timers.
Wanneer ik op bijvoorbeeld video druk dan opent hij een scherm met rechts een plaatje en links een balkje met 2 stippen.
Dit gebeurt ook wanneer ik op alle andere knoppen druk.
De build doet het gelukkig wel zie ik ;) het tabje live tv is voor als je een iptv abbo hebt als je er nu op drukt gebeurt er idd niks nee haha kijk eens op voor iptv abbo
 
Hij doet niets bij mij.
Heb hem geïnstalleerd en zie het home scherm met muziek, live tv en video met daaronder radio kanalen, tv kanalen, gids, opnames en timers.
Wanneer ik op bijvoorbeeld video druk dan opent hij een scherm met rechts een plaatje en links een balkje met 2 stippen.
Dit gebeurt ook wanneer ik op alle andere knoppen druk.
Heb je ze echt allemaal geprobeerd ?
Bij live tv moet je zelf een link toevoegen naar je iptv bron.
Als je op video/muziek drukt zal hij naar je lokale bestanden zoeken (of hoe je het hebt ingesteld). Maar als je op de subitems zoals muziek->search ofzo drukt dan kan je zoeken naar muziek. etc. etc.
Andere hoofdmenu items zoals Films, Series, Kids enzo moeten ook meer inhoud geven.
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Heb je ze echt allemaal geprobeerd ?
Bij live tv moet je zelf een link toevoegen naar je iptv bron.
Als je op video/muziek drukt zal hij naar je lokale bestanden zoeken (of hoe je het hebt ingesteld). Maar als je op de subitems zoals muziek->search ofzo drukt dan kan je zoeken naar muziek. etc. etc.
Andere hoofdmenu items zoals Films, Series, Kids enzo moeten ook meer inhoud geven.
Ja heb ze allemaal geprobeerd. Krijg alleen beeld zoals op de foto die ik meestuurde. Je hebt het over andere hoofdmenu items. Die zie ik ook nergens
 
Ja heb ze allemaal geprobeerd. Krijg alleen beeld zoals op de foto die ik meestuurde. Je hebt het over andere hoofdmenu items. Die zie ik ook nergens
Dus als je verder naar rechts of links navigeert krijg je niks ?
Ik denk dat je installatie dan niet goed is gegaan... dus ben bang dat je weer opnieuw moet proberen ;)
 
Dit kan niet. De playstore staat alleen op tv's die Android TV hebben. En Samsung tv's hebben dit niet.

@fransalmighty net weer even je build getest.
Ik kreeg één crash toen ik de eerste keer bij MUZIEK op enter drukte... daarna nog eens geprobeerd en werkte gewoon. Beetje gek dus.
Je hebt NPO nog niet toegevoegd bij GEMIST :(
Voor de rest ziet het er weer goed uit !
Nou @Plenkske je NPO Gemist is toegevoegd hoor :p

en @Panadero spotify is ook toegevoegd krijg hem wel werkend op mn laptop ook op mijn telefoon maar nog niet op de shield dus daar kijk ik nog even naar :)
Ja heb ze allemaal geprobeerd. Krijg alleen beeld zoals op de foto die ik meestuurde. Je hebt het over andere hoofdmenu items. Die zie ik ook nergens
is het nog gelukt ??
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik probeer hem op mijn tablet hij gaat wel downloaden maar een 30 gaat mijn tablet op zwart langer kun je dit niet instellen en dan stop wifi en dan stop het downloaden wie weet hoe ik dit kan oplossen
30 minuten bedoel ik
 
Ik probeer hem op mijn tablet hij gaat wel downloaden maar een 30 gaat mijn tablet op zwart langer kun je dit niet instellen en dan stop wifi en dan stop het downloaden wie weet hoe ik dit kan oplossen
30 minuten bedoel ik
Sneller internet aanschaffen ?? :p

Waarom duurt het zo lang dan ??
Normaal moet dat binnen 5 min gedownload zijn
 
Frans, vraagje, gewoon om te weten. Hoe groot (in mb's) is de standaard Dutch build die je gemaakt hebt, dus zonder de installatie van hopen addons?
 
Als ik vanuit de Build naar Live tv ga, wordt Kodi afgesloten. Ook met schakelen tussen de zenders gebeurt dit.
Draait op Android box, versie 5.1.1 ( Kodi 17.1 Krypton). Vindt hem wel super gaaf, maar loopt nog niet lekker bij mij.
Zal eens kijken of ik alles eraf gooi en dan nogmaals met een schone versie beginnen. Of iemand een andere Tip ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.