(GESLOTEN)Kodi 17 NL Build by kodi-forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik vroeg me af of het mogelijk is om met deze build mijn yatse afstandbediening te actieveren aangezien ik nergens het optie menu vind zoals aangeven in hun tutorial video hun gebruiken de standaart build met een settings knopje ( tandwieltje)
gebruik met deze build ook yatse dat gaan prima, alleen de box aanzetten krijg ik nog niet voor elkaar jammer genoeg
 
gebruik met deze build ook yatse dat gaan prima, alleen de box aanzetten krijg ik nog niet voor elkaar jammer genoeg

Hoe heb je hem dan geactiveerd want bij mij staat mijn box er niet tussen als hij maar hosts zoekt
 

Bijlagen

  • Screenshot_20170403-130547.png
    Screenshot_20170403-130547.png
    198,9 KB · Weergaven: 15
nee hij vind nooit een host, gewoon op volgende drukken en even handmatig het ip nummer van je box ingeven dat is alles
 
Hallo ik vroeg me af of het mogelijk is om met deze build mijn yatse afstandbediening te actieveren aangezien ik nergens het optie menu vind zoals aangeven in hun tutorial video hun gebruiken de standaart build met een settings knopje ( tandwieltje)
Kodi is kodi de yatse afstandsbediening kan je gewoon blijven gebruiken en idd wat spooks zegt :p
 
Bedankt, het is mij gedeeltelijk, hij start alleen niet op zoals hier afgebeeld, ik heb waarschijnlijk iets verkeerd gedaan, hij start op met indigo, maar ik ben allang blij dat ik exodus heb met ned, ondertitel, ik ga nu nog uitzoeken, hij ik een alles goed kan zetten, nu staat alles bij favorieten, nogmaals hartelijk dank
 
Ik heb deze build onlangs op mijn nieuwe Philips televisie geinstalleerd via de Kodi APP. werkt super! harstikke bedankt!

ohja één dingetje. Tijdens het kijken van een film klapt hij er na een uur ofzo uit. Dan moet je weer de stream aanklikken waarna de film weer verder gaat waar hij gebleven is. iemand een idee wat dat kan zijn?
 
Bedankt, het is mij gedeeltelijk, hij start alleen niet op zoals hier afgebeeld, ik heb waarschijnlijk iets verkeerd gedaan, hij start op met indigo, maar ik ben allang blij dat ik exodus heb met ned, ondertitel, ik ga nu nog uitzoeken, hij ik een alles goed kan zetten, nu staat alles bij favorieten, nogmaals hartelijk dank
Heb dit ook gehad, na het installeren van de build komt er bij mij een melding om geforceerd af te sluiten. Druk dan NIET op OKE, maar trek de voeding er even uit.
Hierna start de skin wel op, proberen waard.
 
Bij mij klapt hij er ook naar uur kijken film kijken er uit moet ik iets instellen of zo ik heb een M8S mini 2 met Android 6.0 er opstaan en kodibuildnl
 
Heb dit ook gehad, na het installeren van de build komt er bij mij een melding om geforceerd af te sluiten. Druk dan NIET op OKE, maar trek de voeding er even uit.
Hierna start de skin wel op, proberen waard.
tnks voor je reactie, dat had ik gedaan, maar dat hielp niets, ik heb het ondertussen gevonden, er zat een app tussen waarmee je de skin kan instaleren, ik blijf gewoon div, dingen proberen, de beste manier om het te leren
 
  • Like
Reacties: karavaan
met eruit klappen bedoel je de stream? of start je box opnieuw op? als het de stream is zou je eens een account kunnen proberen
 
Zojuist Kodi volledig nieuw op win pc geïnstalleerd. Kodi werkt dan prima, maar op het moment dat ik de wizard van deze build wil installeren geeft hij een error. Iemand enig idee?
 
met eruit klappen bedoel je de stream? of start je box opnieuw op? als het de stream is zou je eens een account kunnen proberen

Het is inderdaad de stream. Ik kan vervolgens wel direct op de stream klikken en de film vervolgen. real-debrid is nieuw voor me :)
 
hi frans de laatste update dacht 103 werkt weer toppie een ding wilde weten of er meer zijn hij gooit wel mijn tv string er uit hoop dat ik de enige ben groetjes frans ga zo door . ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.