Gofast IPTV

sossa62

Forumlid
18 feb 2020
12
1
6
37
Had ik eerst ook een backup lijn maar die lijntjes waren zo traag toen hebben ze mij op een m3u lijn gezet . Maar het bij mij nu al 2 uur niks er ze reageren nu ook niet dus maar wachten/° ook

Had ik eerst ook een backup lijn maar die lijntjes waren zo traag toen hebben ze mij op een m3u lijn gezet . Maar het bij mij nu al 2 uur niks er ze reageren nu ook niet dus maar wachten
bij mij ook geen beeld meer
 

Ploppertje

Gevorderd
3 nov 2018
50
9
6
55
Beste,

!update, inmiddels moet het weer werken, herstart the iptv app!

Helaas zijn onze servers momenteel slachtoffer van een grote DDOS aanval waardoor onze servers traag of niet werken, Team werkt zsm aan een oplossing,

Wij hopen op uw begrip.
Excuses voor het ongemak.

met vriendelijke groet,

GoFast Team
 

Reefje

Forumlid
28 aug 2019
8
0
1
Even mijn review dan, einde deze maand loopt abbo af.

Ik moet zeggen dat ik vanaf het begin wel wat ge-emmer had met GF.
Ik ben uiteindelijk overgegaan tot de aanschaf van Formuler en icm MYTV online app had ik verwacht dat het beter zou gaan.
Helaas niet. Inderdaad de EPG die niet synchroon loopt, waarvan het dan zou moeten liggen aan mijn instellingen (hoe dan, ervoor was er niets aan de hand?). Vervolgens ook veel catch up niet aanwezig. Ook de foutmelding/code die hierboven genoemd werd (ik heb de box gewoon aan staan 24/7, dus catch up hoeft niet te catch uppen). Zonde van m'n centjes, want ik had de formuler niet nodig uiteindelijk.

Let wel, ik denk niet dat we al te veel mogen mopperen. Het is een illegale service en tja, om dat online te houden en mooier te maken dat kost wel eens wat storing. Dus, ja. En de reactie snelheid is goed via mail. Ook geen klacht daar. Het gaat erom dat er vaak gedacht wordt dat de klant iets fout gedaan heeft, en dat is best jammer. (want niets doen of settings gewoon weer terugzetten gaf toch 12 uur later dat het opgelost was... ).
Enfin ik ben op zoek naar een andere provider. ;)
 

Ploppertje

Gevorderd
3 nov 2018
50
9
6
55
Ik las net op hun site dat ze geen nieuwe klanten meer aannemen. Oude kunnen wel verlenging aanvragen
 

Rickoa

Nieuwkomer
30 nov 2020
3
0
1
29
Account bij GoFast lopen. Laatste tijd ging het erg goed. Gisteravond en vanavond wederom storing. Lastige is dat ze geen status pagina hebben. Je moet er zelf achteraan mailen om er achter te komen of de storing bij jou of bij hun ligt. Tip voor hun om dit te realiseren. Andere partijen doen dit bijvoorbeeld via telegram.
 

Ploppertje

Gevorderd
3 nov 2018
50
9
6
55
Account bij GoFast lopen. Laatste tijd ging het erg goed. Gisteravond en vanavond wederom storing. Lastige is dat ze geen status pagina hebben. Je moet er zelf achteraan mailen om er achter te komen of de storing bij jou of bij hun ligt. Tip voor hun om dit te realiseren. Andere partijen doen dit bijvoorbeeld via telegram.
Heb ik zovaak voorgesteld maar ze geven geen antwoord
 

Reefje

Forumlid
28 aug 2019
8
0
1
Heb ik zovaak voorgesteld maar ze geven geen antwoord
Dat is dus ook de rede waarom ik niet meer bij ze verlengd heb. Ik weet zeker dat ze heel hard werken aan de achterkant... maar ze hebben iemand nodig die de klanten ook werkelijk vast weet te houden ;-)
 

Piet.

Forumlid
26 dec 2016
20
3
6
58
Dat is dus ook de rede waarom ik niet meer bij ze verlengd heb. Ik weet zeker dat ze heel hard werken aan de achterkant... maar ze hebben iemand nodig die de klanten ook werkelijk vast weet te houden ;-)
Dat is dus ook de rede waarom ik niet meer bij ze verlengd heb. Ik weet zeker dat ze heel hard werken aan de achterkant... maar ze hebben iemand nodig die de klanten ook werkelijk vast weet te houden ;-)

je kan ook niet meer met paypal betalen
Ik ga op zoek naar een ander
 
  • Like
Reacties: Yasfa

Boyka9

Forumlid
17 feb 2021
7
0
1
77
Gisteravond geen voetbal kunnen kijken op Ziggo Select. Hun reactie was: "Er was exact om 21u weer een ddos aanval aan de gang om onze servers offline te halen". Wie heeft hier nog meer last van gehad?
 

Ploppertje

Gevorderd
3 nov 2018
50
9
6
55
Het is al 4 a 5 dagen hommeles met Ddos aanvallen . Gisteren stopte het kijken om 20:30 uur tot van morgen 7.30 .daarna laden de zenders zeeeeeer langzaam ongeveer 2 a 3 minuten en dan soms 10 min beeld en weer alles weg en dan maar weer herstarten laden enzovoort enzovoort. Sinds 11.00 uur draait alles weer goed
 

Boyka9

Forumlid
17 feb 2021
7
0
1
77
Maar het is een goede zaak dat ze geen nieuwe klanten meer aannemen. Want er keken soms teveel mensen tegelijk, en dat konden de servers dan niet aan. Hopelijk wordt nu de buffering (=ronddraaiend circeltje) ook minder. Dit is soms zeer irritant
 

ateam278

VIP
25 jan 2017
1.404
969
216
43
Bij Wesopro exact hetzelfde, is de laatste dagen regelmatig raak.

Het is al 4 a 5 dagen hommeles met Ddos aanvallen . Gisteren stopte het kijken om 20:30 uur tot van morgen 7.30 .daarna laden de zenders zeeeeeer langzaam ongeveer 2 a 3 minuten en dan soms 10 min beeld en weer alles weg en dan maar weer herstarten laden enzovoort enzovoort. Sinds 11.00 uur draait alles weer goed



Kun je zien dat heel veel iptv aanbieders toch van dezelfde "bron" komen... Hier ook wesopro en ook de hele tijd hommeles... Nu op dit moment ook trouwens...

Kanalen laden duurt heeel lang als ze het überhaupt al doen trouwens... Dit moment alles op zwart...

Maar goed dat (iig bij mij) iptv maar een bijzaak is tis leuk voor erbij... Maar bij lange na nog geen vervanging van de reguliere aanbieders..

Ook die hebben natuurlijk wel problemen he... Laten we dat ook niet vergeten.. 😉
 

Reefje

Forumlid
28 aug 2019
8
0
1
Ah, Ddos aanvallen. Dat verklaart waarom Gofast en Wesopro eruit lagen.
Ik had een test van een provider (iptvzenders) die had geen last van storing gisteravond, dus die zal wel een andere server staan.
Volgorde was ook totaal anders dan ik "gewend" ben.
Dus misschien inderdaad maar goed dat ik bij deze provider weg ben (Gofast).

Ik hou m'n ali-lijntje en de andere die ik test, 2 verschillende servers; altijd beeld (cross fingers).
En anders heb ik m'n NPO app gewoon nog draaien ;-), genoeg sport