Gofast IPTV

die gasten ken ik niet. Hoe lang bestaan ze al, of zijn ze nog maar begonnen? Hebben ze ook de belgische voetbalkanalen zoals play sports?
Moet je bij hen ook een vpn verbinding hebben of is dit dan niet noodzakelijk?
 
Als je maand afgelopen is kijk is naar expats.eu deze is zeer uitgebreid en heeft zowel 4k en hd+ beeld overigens een jaar abbo met 2 lijnen voor 98 euro.
Gr Nelis
Post automatically merged:


Voor een nog beter beeld en geluid dus.
Je geeft geen hele link maar denk niet dat dit de bedoeling is...hoe goed bedoelt het ook is.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
al 2 dagen het gaat om een activatie mail voor het forum van mytvonline.
Oh dat volgens mij krijg je geen activatie mail. Ik heb hem zelf ook nooit ontvangen en ik kon meteen inloggen met mijn inlog gegevens anders moet je dat is proberen.
 
Ik (Gisteren nog) wel.....
Klopt soms werkt de mail wel en soms niet het blijft techniek..
Post automatically merged:

Wanneer heb je hem aangevraagd kan tot max 24uur duren zo als bij de meeste leveranciers.
Nu in de vakantie kan het inderdaad iets langer duren als normaal maar over het algemeen is binnen 2 uur gereageerd of goedgekeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt soms werkt de mail wel en soms niet het blijft techniek..
Post automatically merged:


Nu in de vakantie kan het inderdaad iets langer duren als normaal maar over het algemeen is binnen 2 uur gereageerd of goedgekeurd.

dat snap ik maar een activatiemail van een forum zou toch automatisch moeten verlopen
 
dat snap ik maar een activatiemail van een forum zou toch automatisch moeten verlopen
Nee we doen dit handmatig omdat er teveel nep accounts aanvragen doen..en de optie zit erin dat er een melding naar de registrant gestuurd kan worden maar niet iedere admin gebruikt deze optie standaard staat dat niet aan.
 
Nee we doen dit handmatig omdat er teveel nep accounts aanvragen doen..en de optie zit erin dat er een melding naar de registrant gestuurd kan worden maar niet iedere admin gebruikt deze optie standaard staat dat niet aan.

ah oke ik heb inmiddels de activatie link gehad wacht nu op : account is currently awaiting approval by an administrator.
mss domme vraag maar is ZAP zelfde al mytvonline?
 
ah oke ik heb inmiddels de activatie link gehad wacht nu op : account is currently awaiting approval by an administrator.
mss domme vraag maar is ZAP zelfde al mytvonline?
De resellers / oprichters hebben allemaal een eigen DNS...in sommige gevallen wordt Mytvxxxxxx nog gebruikt maar dit zal in de toekomst steeds minder worden.En ja Zap2 is inderdaad ook een founder en reseller van Mytvxxxxx