Gofast IPTV

bedankt,super. Denk dat ik dan voor HIPTV zal gaan. Welke box zouden jullie aanraden hiervoor? Mag box type? of toch Formulerz7+?
Had liefst een ontvanger (S2) zodat ik ook via sat kanalen kon kijken,of is dit niet echt nodig?
Als je al een E2 ontvanger hebt dan hebben de meeste aanbieders een plugin Xtream Plugin die biedt alle opties die een goede box ook levert.
Dan zou ik geen andere box aanschaffen voor toevoeging IPTV.
En wil je toch een goede box dan zou ik inderdaad ook voor de Formuler gaan..
Maar vraag het even na voor de zekerheid bij HIPTV want schijnbaar ondersteunen hun niet alles?
 
Helemaal met dreamshare eens, gisteren voor het eerst de formuler z7+ uit geprobeerd......in 1 woord; een geweldige box, vooral met de app My Tv Online, zeer gebruiksvriendelijk,een heel verschil t.o.v de Raspberry.
 
  • Like
Reacties: raymie
gisteren getest maar is te kort ga nu nog voor een week bestellen maar eerste indruk is goed
 
Ik gebruik Hiptv op een Raspberry Pi via wifi. Werkt prima, en ik ben van plan daarmee door te gaan.
 
Nou, bedankt hè. Nog een beginnersfoutje dan, ik zag die reacties op #20 niet eerder.
 
  • Like
Reacties: Lex
Zijn er nog gofast gebruikers die gekeken hebben naar de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal?
Belangrijke sportevenementen zijn vaak een goede meting
 
Ik ben momenteel ook aan het testen, eerste indrukken zijn zeer goed voor de NL zenders. valt me op dat soms de streams van 1080p wisselen naar 720p voor bepaalde zenders en weer terug. voor de Indiase zenders schommelt het heel erg, ene keer is de kwaliteit van de zenders goed, andere keer weer slechter..

VOD heb ik nog niet echt bekeken, dat ga ik later vandaag doen.

Het contact met ze verloopt super, heel vriendelijk en behulpzaam!

ik zal een update posten na wat verder getest te hebben :)
 
  • Like
Reacties: Manc1965
Ik ben momenteel ook aan het testen, eerste indrukken zijn zeer goed voor de NL zenders. valt me op dat soms de streams van 1080p wisselen naar 720p voor bepaalde zenders en weer terug. voor de Indiase zenders schommelt het heel erg, ene keer is de kwaliteit van de zenders goed, andere keer weer slechter..

VOD heb ik nog niet echt bekeken, dat ga ik later vandaag doen.

Het contact met ze verloopt super, heel vriendelijk en behulpzaam!

ik zal een update posten na wat verder getest te hebben :)
ik ben ook aan het testen en eerste indruk ook goed maar weet je toevallig of ze een epg hebben kan hem nergens vinden
 
Die zou je moeten hebben gekregen, als ik dat zo lees:

3. Je zult een configure button en enable button zien, kies configure + In General Menu kies Remote Path (Internet Address) en plak in het veld eronder de m3ulijn die gekregen hebt . Stel in dit scherm ook uw epglijn in voor zenderinformatie, klik op tablad EPG Settings en plak in het veld XMLTV URL de epglijn die gekregen hebt. Hierna klikt u op ok en gaat u terug naar het vorige scherm waarin u op enable klikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat maar weten of-ie een beetje lekker werkt. Ik ga er misschien ook op over, alleen niet zo fast.