Gofast IPTV

gisteren goed getest zenderaanbod zeer goed beeld ook stabiel foxsport getest voetbal ajax-heracles en psv-utrecht niet een buffer epg uitstekend vods wat betreft nederland weinig aanbod maar is voor mij ook niet interessant wat buitenlandse zenders getest belgie duitsland engeland ook allemaal werkend dus dit kan een aanrader zijn
 
Hoe was het beeld bij snelle acties? Werd het streperig? Bij mij werd het beeld helaas wat minder scherp op zulke momenten.

Een aantal zenders hadden ook niet altijd een full hd stream.. Bijvoorbeeld npo 1 die viel vaak terug van 1080p naar 720p..

Waren er meer mensen bij wie dit het geval was?
 
nee hoor totaal geen last van gehad ik kijk op een xiaomi 4k box met perfectplayer
 
Ik heb een testje aangevraagd maar tot nog toe geen reactie. Hoe lang duurt dat doorgaans?
 
Is me zeer goed bevallen. Mooi strak beeld. Ben er meerdere aan het uit proberen maar deze en Stack zijn voor mij de positieve uitschieters.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Is me zeer goed bevallen. Mooi strak beeld. Ben er meerdere aan het uit proberen maar deze en Stack zijn voor mij de positieve uitschieters.
Had je bij NPO 1 ook last dat hij de ene keer 1080p en de andere keer 720p was?
 
Ik heb niet echt specifiek naar bepaalde zenders gekeken, behalve Fox Sports, ging mij nu hoofdzakelijk om het voetbal.
 
Had je bij NPO 1 ook last dat hij de ene keer 1080p en de andere keer 720p was?
Dat betekent dat hun kanaal niet stabiel is dan krijg je de backup te zien..en inderdaad zijn de backup kanalen vaak net HD kan ook niet anders want als je alles FHD als backup achter de hand houdt kun je het niet meer aanbieden voor 70€ per jaar...alles komt met een prijs..
 
Dat betekent dat hun kanaal niet stabiel is dan krijg je de backup te zien..en inderdaad zijn de backup kanalen vaak net HD kan ook niet anders want als je alles FHD als backup achter de hand houdt kun je het niet meer aanbieden voor 70€ per jaar...alles komt met een prijs..
Ah op die fiets :)

Welke aanbieder zou je adviseren die stabiel genoeg en waarvan de prijs niet al te hoog is?
 
Had je bij NPO 1 ook last dat hij de ene keer 1080p en de andere keer 720p was?

ook stacks doet dit (zou elke provider moeten doen eigenlijk), ik kijk voornamelijk alleen sport. en merk dit ook op....
Wat Dreamshare al aankaart , zodra ze merken dat de boel niet stabiel draait, switchen naar de backup.

Beter wat minder beeld, maar wel kunnen kijken , dan "goed"met evt happeringen.
Al moet ik zeggen , dat laatste tijd wel goed gaat... vaker 1080 dan de 720. al is dit ook goed te behappen.
De bitrate is gelukkig voldoende... Heb geen last van ghosting , met snelle passages ...wat bij de Concurrenten vaak wel geval is.
Op een beetje knappe tv is dit niet om aan te zien.....

NB : zou je evt internet snelheid hier in ook geen rol spelen eigenlijk....?
als je de lijn niet snel genoeg dicht trekt , dat ze je dan lager in schalen... of is dit nooit individueel , maar voor alle ?
 
Heb net mijn trial afgerond en moet zeggen dat alles goed werkte

getest met Raspberry Pi 3b
en kodi op de mac
300 mbit internet verbinding

Het aanbod is groot en het meeste werkt. Epg is niet altijd correct. Sommige kanalen ontbreekt epg in zijn geheel.
Ben geen kanalen tegengekomen die niet werkten , maar heb voornamelijk NL, PT, USA en UK getest.
Heb niet erg gelet op de kwaliteit. 1080 - 720 . Meeste was gewoon goed scherp.
Geen haperingen , ook op sportkanalen goed beeld.
Heel veel VOD - is niet echt mijn ding maar aanbod was groot. Voornamelijk engels en series.

Ben nu klant bij Hip ,waar laatste tijd veel kanalen die ik graag kijk (usa , uk ) niet of minder werken,
Dit is een prima alternatief voor mij. Wel veel minder NL gericht.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Vraagje: zit NPO 2 Extra oftewel NPO Cultura ook in het aanbod van gofast? Ik mis dat deerlijk bij de aanbieder die ik nu gebruik.
 
Hm. Volgens mijn papieren gids is het nu Brahms met vioolsonates tot half een. Misverstand? Je hebt ook NPO 3 extra, maar die zoek ik niet.
 
Sorry het is NPO 3 Extra NL en NPO Cultura NL maar naam van een kanaal en inhoud willen wel eens afwijken. Dit trouwens bij nagenoeg alle providers.
 
Dank. Die verwarring was me al eerder opgevallen. In de add-in Nederland 24 in Kodi vind je wel 'gewoon' NPO Cultura, dus kijken is bij mij geen probleem. Maar wil ik het kunnen opnemen dan moet de iptv-aanbieder het ook correct aanbieden. Mag ik nu voorzichtig concluderen dat GoFast het ook niet levert?