Gofast IPTV

Dank. Die verwarring was me al eerder opgevallen. In de add-in Nederland 24 in Kodi vind je wel 'gewoon' NPO Cultura, dus kijken is bij mij geen probleem. Maar wil ik het kunnen opnemen dan moet de iptv-aanbieder het ook correct aanbieden. Mag ik nu voorzichtig concluderen dat GoFast het ook niet levert?
Niet iedere IPTV aanbieder laat trouwen opnames toe..
Post automatically merged:

Dank. Die verwarring was me al eerder opgevallen. In de add-in Nederland 24 in Kodi vind je wel 'gewoon' NPO Cultura, dus kijken is bij mij geen probleem. Maar wil ik het kunnen opnemen dan moet de iptv-aanbieder het ook correct aanbieden. Mag ik nu voorzichtig concluderen dat GoFast het ook niet levert?
Niet iedere IPTV aanbieder laat trouwens opnames toe..
 
Ik heb op dit moment een abo bij GoFast IPTV.
NPO Cultura NL is kanaal-29 bij hun
 
download progtv kun je gewoon tvprogramma's opnemen

Ik gebruik nu iets anders voor opnamen, progtv kan ik nog proberen, zag alleen niet dat die ook op een Raspberry draait. GoFast staat hier op de 'verlanglijst'. Fijn dat NPO Cultura erbij zit. Maar eerst het oude abonnement afwerken.
 
Inmiddels een maandabbo. Het ligt denk ik niet aan GoFast maar streams lopen zeker een minuut achter bij live beeld via mijn normale tv abbo. Ook is de beeldkwaliteit echt veel minder. Maar goed het blijft iptv. Wat GoFast betreft waardeer ik de snelle communicatie met de eigenaar en het snel laten ingaan van het abbo. Heb de m3u lijst ingekort zodat deze onder Kodi nu vlot inlaadt.
 
Ik heb ook gofast maar helemaal geen probleem mee waar draai jij gofast op ik op xiaomi mi box met perfectplayer
 
sorry had verkeerd gelezen maar het is normaal dat je streams van iptv vertraagd op je box komen omdat dit via internet gaat ipv. de kabel
 
sorry had verkeerd gelezen maar het is normaal dat je streams van iptv vertraagd op je box komen omdat dit via internet gaat ipv. de kabel
Als je goed gelezen hebt, schrijf ik dat dit niet aan de provider ligt. Het gaat hier om een review.
 
Weet iemand waarom er verschil zit in de prijzen tussen de NL tekst, en GB tekst? V.b: 6 maanden op NL: 60 euro, maar in het Engels:40...Vreemd, toch?
En ze gebruiken het HBO logo, maar verder nergens in een zenderlijst..Ik moet zeggen dat ik ze niet allemaal bekeken heb, maar die ik zag, stonden ze niet vermeld.
 
Weet iemand waarom er verschil zit in de prijzen tussen de NL tekst, en GB tekst? V.b: 6 maanden op NL: 60 euro, maar in het Engels:40...Vreemd, toch?
En ze gebruiken het HBO logo, maar verder nergens in een zenderlijst..Ik moet zeggen dat ik ze niet allemaal bekeken heb, maar die ik zag, stonden ze niet vermeld.
Waar zie jij die prijzen dan?
Ik zie hele andere prijzen namelijk?
You must be registered for see images attach
 
Heb ook even een maand GoFast om te proberen. Ned 1 en 2 en nog een paar ned zenders zijn geen FHD. Ziggo en Fox ook niet.
Verder wel tevreden tot nu toe. De communicatie is prima.
 
Heb ook even een maand GoFast om te proberen. Ned 1 en 2 en nog een paar ned zenders zijn geen FHD. Ziggo en Fox ook niet.
Verder wel tevreden tot nu toe. De communicatie is prima.


Heb t ook getest en had ziggosport select en racing en extra2 en foxsports 1 wel in FHD
 
Iemand een idee wat het sterretje (*) betekent dat staat bij de opmerking "Op meerdere apparaten mogelijk*" bij de prijzen?
 
Iemand een idee wat het sterretje (*) betekent dat staat bij de opmerking "Op meerdere apparaten mogelijk*" bij de prijzen?
Dat je op verschillende apparaten kunt kijken bij op android kastje / pc etc kan alleen niet op 2 devices tegelijk
 
Ok, thanks! Heb net een proef-abo aangevraagd, en vond dat sterretje maar vaag.
Post automatically merged:

en die kwam na krap twee uur binnen.
Post automatically merged:

en die doet het niet onder Mythtv. De playlist kan niet worden binnengehaald, want? die is beveiligd met een userid en wachtwoord.
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, was mijn fout, mythtv gebruikt die epg helemaal niet. Maar je moet geen foutje maken in de url, dan wil de playlist niet komen. :p