Gofast IPTV

Zou Gofast ook de Playsport kanalen kunnen toevoegen zoals Geniptv en Balesdigital?
Maakt voor de vlamingen een enorm verschil bij de keuze afweging.
 
maar niet alle play sports kanalen zijn nog niet toegevoegd aan geniptv en balesdigital. Maar het is een begin
 
heb hier 12 maanden abbo afgesloten, soms wat buffer op Ziggo sport FHD verder tevreden over service en kwaliteit
 
Na een 24 uurs test een maand abonoment afgesloten, dit weekend F1 via Ziggo Select FHD gekeken zonder enige hapering.
Wat ik mis bij Gofast is een portal optie waarbij ik delen van het boeket kan uitschakelen groot deel vd landen heb ik geen intressen in.
 
Na een 24 uurs test een maand abonoment afgesloten, dit weekend F1 via Ziggo Select FHD gekeken zonder enige hapering.
Wat ik mis bij Gofast is een portal optie waarbij ik delen van het boeket kan uitschakelen groot deel vd landen heb ik geen intressen in.
Je kan ze mailen en aangeven welke landen je wel of niet wilt hebben
 
Is er iemand die ervaring heeft met gofastiptv ?
Nu bijna 3 maanden daar een abonnement. Veel zenders, vind soms wel rommelig zappen (3x zelfde zender achter elkaar) vod heeft geen nl subs, alleen het mapje Nederland maar daar zit bijna niks in. Ohja en geen catch up tv maar daar is de prijs ook naar ?
 
Nu bijna 3 maanden daar een abonnement. Veel zenders, vind soms wel rommelig zappen (3x zelfde zender achter elkaar) vod heeft geen nl subs, alleen het mapje Nederland maar daar zit bijna niks in. Ohja en geen catch up tv maar daar is de prijs ook naar ?
Voor mij geen probleem kijk voornamelijk sport
 
  • Like
Reacties: Luc85
Best Iptv-friends,

Ik ben ze nu 3 maand aan het testen, en alles verloopt vrij goed. Natuurlijk zijn de Play kanalen een gekend issue.

Groetjes

Erik
 
Best Iptv-friends,

Ik ben ze nu 3 maand aan het testen, en alles verloopt vrij goed. Natuurlijk zijn de Play kanalen een gekend issue.

Groetjes

Erik
Wat zijn play kanalen eigenlijk? Prijs/kwaliteit verhouding is volgens mij erg goed bij hun voor 70,- per jaar.
 
idd, en ook anders sporten, zoals golf, formule 1, formule e , rally, rallycross, cyclocross, buitenlands voetbal,... De beste belgische sportkanalen, maar in belgie onbetaalbaar
 
idd, en ook anders sporten, zoals golf, formule 1, formule e , rally, rallycross, cyclocross, buitenlands voetbal,... De beste belgische sportkanalen, maar in belgie onbetaalbaar
Ja probleem kanalen daarom zijn ze doordeweeks bijna allemaal offline.
En bij belangrijke events gaan ze aan (weekend sowieso)
 
Dit is het gofast topic en daar werken de playsport kanalen niet.
Dus waar werkt het dan wel prima?