Gofast IPTV

Ik ben het volledig met Lex eens dat we het gezellig moeten houden maar als er posts komen die enkel tot doel hebben te polariseren ipv te helpen
dan wordt dat wel moeilijk.
Je kan met 100% zekerheid verwachten dat er vragen van wat,hoe en waar komen als je post met "hier open" en "scherp beeld".
Niets belet je van een provider te noemen. Dat is helemaal niet verboden en dan help je leden verder,wat uiteindelijk het doel is van dit forum.Toch?
Twee leden verdienen een gele kaart wegens obstructie. Wie dat zijn mogen ze zelf invullen.;)
 
Altijd leuk dat de "nieuwelingen" meteen vragen hebben over een nog onbekende IPTV aanbieder:eek:
Niet zo van ik gebruik al jaren provider ........ en kwam deze tegen.
Nee nog nooit van gehoord maar als hij een zelfstandige aanbieder is dan uiteindelijk gaat hem die goedkope prijs hem wel parten spelen..
13000+ VOD titels dat is nogal wat..en hoeveel NL VOD's / Series op welk land zijn ze eigenlijk gericht?

Ik heb hier zo'n beetje hetzelfde gedaan mbt IPTVmaster die nu schijnt te zijn gestopt door de Engelse brein. En zo vreemd is het niet want laten we wel zijn zo goed en betrouwbaar zijn die ' bekende' IPTV niet. Ik was niet geheel tevreden over Rapid en al helemaal niet toen die Dude gast hier er uit werd getrapt daar. Weg signaal wel voor een heel jaar betaald. Niet bepaald grappig. Dus voor mij in ieder geval geen resellers meer ik doe dan liever direct zaken met een aanbieder. Ook HIPTV geprobeerd maar ik vond het aanbod Engelse zenders te mager.

Overigens weet ik zeker dat ik hier eerder een bericht over IPTV master heb geplaatst maar dat is nu nergens meer te vinden. Is dat dan verwijderd?
 
Overigens weet ik zeker dat ik hier eerder een bericht over IPTV master heb geplaatst maar dat is nu nergens meer te vinden. Is dat dan verwijderd ?
Berichten die door ons worden verwijderd wordt je van in kennis gesteld dit gebeurt niet stiekem.
 
Berichten die door ons worden verwijderd wordt je van in kennis gesteld dit gebeurt niet stiekem.
Hallo Lex, Bedankt voor je reactie daar ging ik ook van uit. Toch snap ik iets niet. Google vindt mijn bericht maar als ik het aanklik dan kan de post niet worden gevonden. Wat is de verklaring daar dan voor?
You must be registered for see images attach
 
Geen idee !
Ik denk meer een vraag voor de beheerder van dit forum via PM of mail .
 
Bij mij draait die ook..
Persoonlijke mening teveel zenders teveel onjuiste kanalen in de bouqetten...hoop in een loop..hoop geen geluid.
De VOD is het al helemaal niet welgeteld net als bij GENIPTV 3 NL films...heb gekeken bij Engelse VOD in de hoop multisub aan te treffen helaas ook.. niet..de series zijn zo onlogisch weergegeven dat ik het maar heb opgegeven om verder te zoeken ben er ook niet 1 tegen gekomen met NL ondertiteling.

Beeld kwaliteit is goed.
Epg is wel goed ondersteund.
Maar deze provider is niet Nederlands ingesteld ze willen van alle landen een beetje meepikken.
De Vod en Series leuk om te adverteren met 13000+maar een enkeling is voorzien van ondertiteling.En ik heb er in ieder geval geen 13K geteld.
Optie zender terug kijken is niet aanwezig.


Mijn mening ze doen net als GENIPTV it is over the top.
Less is sometimes better
Maar ja voor 70€ per jaar wat verwacht je dan:unsure:

Nieuw op dit forum... thx voor alle info tot nu toe! Heb e.e.a. werkend dankzij jullie.
Ik heb nu ook een 24u test van gofastip en het bevalt me prima. Behalve dan het matige aanbod VOD en Series gericht op NL (spraak of subs).
Je geeft aan dat andere aanbieders meer op NL markt zitten... welke dan? Welke zijn te adviseren?
 
Op dit moment loopt foxsport hd 1 het geluid achter en bij full hd zender is het bij mij op zwart. Gelukkig wordt Feyenoord-psv ook op foxsports 3 uitgezonden. Ik ben benieuwd dadelijk na de wedstrijd hoe het loopt. Voor nu ben ik zeer tevreden.
 
Wat ik jammer vindt dat fox sport 1 vaak in een loop blijft en dat discovery zenders niet goed werken .
 
Laatst bewerkt:
Nieuw op dit forum... thx voor alle info tot nu toe! Heb e.e.a. werkend dankzij jullie.
Ik heb nu ook een 24u test van gofastip en het bevalt me prima. Behalve dan het matige aanbod VOD en Series gericht op NL (spraak of subs).
Je geeft aan dat andere aanbieders meer op NL markt zitten... welke dan? Welke zijn te adviseren?

Ik heb al 6 maanden gofastiptv en nog nooit geen problemen gehad, ik heb een hele simpele tv box, op deze box heb ik let op de app iptvsmarters gezet en alles draait als een tierelier, neem wel de betaal versie van deze app anders zit je steeds met reclame om de 10 minuten.
 
Hallo Lex, Bedankt voor je reactie daar ging ik ook van uit. Toch snap ik iets niet. Google vindt mijn bericht maar als ik het aanklik dan kan de post niet worden gevonden. Wat is de verklaring daar dan voor?
You must be registered for see images attach
Omdat Google deze link al geïndexeerd heeft en nog niet doorheeft dat de reactie/ het topic verwijderd is op ons forum. Geef Google daar ook even een dagje de tijd voor. :p
 
  • Like
Reacties: Lex
goedendag heren,
ik gebruik rassberry p3 om kodi 18 te draaien.
gisteren 24 test van gofastiptv ontvangen .
kreeg eerste de epg url niet deze wel weer ontvangen na een mailtje
ga maar vanuit door mijn weinig kennis van kodi heb ik dat ding draaien .
wist namelijk pas door de forum hier dat ik tv pas kon kijken als ik iptv provider had voor heen zat ik te vloeken
waarom dit ding het niet deed.
kodi draait maar heb wel vaak moeten resetten en duur heel lang dat de epg lade .
er komt iets van 42.000 binnen epg werkt kan beter kanalen kloppen niet en audio niet te veranderen ,
bv syfi net met stargate kreeg duits audio en kon dat niet ver anderen , fine living nl kreeg iets met xxv kanaal 18+
vod nog niet getest doe dat zo maar hoop wel orgineel audio en nl sub te krijgen of op zijn minste eng sub
ik heb nu in iptv beheer heleboel groepen verwijderd hoop dat het laden van epg nu wel opgelost is.
veel natuur film kanaal ??? daar heb ik de sub niet getest??.
wat ik dan wel erg mis is vh1 classic muziek kanaal in de nl groep
was ook wel te mooi geweest als er radio te gebruiken was

prijs en meerdere apparaten is wel een plus .
ik ga denk ik een week of een maand verder testen.

ik heb tevens lifetime iptv een test link aangevraagd maar tot nu toe geen antwoord.

heb alle iptv provider dat : geen sub , geen origineel audio , verkeerde kanalen .
kan je daar wat aan doen en doen de provider dat ook wat mee .

ik hoop dat jullie hier wat aan heb

update heb net vod nl en een aan tal kanalen geprobeerd ook sub werk ,usa kanalen kom automatisch eng sub logisch.
 
Laatst bewerkt:
goedendag heren,
ik gebruik rassberry p3 om kodi 18 te draaien.
gisteren 24 test van gofastiptv ontvangen .
kreeg eerste de epg url niet deze wel weer ontvangen na een mailtje
ga maar vanuit door mijn weinig kennis van kodi heb ik dat ding draaien .
wist namelijk pas door de forum hier dat ik tv pas kon kijken als ik iptv provider had voor heen zat ik te vloeken
waarom dit ding het niet deed.
kodi draait maar heb wel vaak moeten resetten en duur heel lang dat de epg lade .
er komt iets van 42.000 binnen epg werkt kan beter kanalen kloppen niet en audio niet te veranderen ,
bv syfi net met stargate kreeg duits audio en kon dat niet ver anderen , fine living nl kreeg iets met xxv kanaal 18+
vod nog niet getest doe dat zo maar hoop wel orgineel audio en nl sub te krijgen of op zijn minste eng sub
ik heb nu in iptv beheer heleboel groepen verwijderd hoop dat het laden van epg nu wel opgelost is.
veel natuur film kanaal ??? daar heb ik de sub niet getest??.
wat ik dan wel erg mis is vh1 classic muziek kanaal in de nl groep
was ook wel te mooi geweest als er radio te gebruiken was

prijs en meerdere apparaten is wel een plus .
ik ga denk ik een week of een maand verder testen.

ik heb tevens lifetime iptv een test link aangevraagd maar tot nu toe geen antwoord.

heb alle iptv provider dat : geen sub , geen origineel audio , verkeerde kanalen .
kan je daar wat aan doen en doen de provider dat ook wat mee .

ik hoop dat jullie hier wat aan heb

update heb net vod nl en een aan tal kanalen geprobeerd ook sub werk ,usa kanalen kom automatisch eng sub logisch.
Ik draai gofast onder de app iptv smarters je toetst je gebruikersnaam.wachtwoord en *** in dit laad sneller en werkt buiten kodi om gr Nelis
Post automatically merged:

Ik draai gofast onder de app iptv smarters je toetst je gebruikersnaam.wachtwoord en * in dit laad sneller en werkt buiten kodi om gr Nelis
You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Ik draai gofast onder de app iptv smarters je toetst je gebruikersnaam.wachtwoord en **** in dit laad sneller en werkt buiten kodi om gr Nelis
Post automatically merged:


You must be registered for see images attach
Je logt in op de onderste balk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Lex