Grijs beeld kodi via laptop

Nevada2608

Nieuwkomer
5 jan 2019
2
0
1
32
Hoi allemaal!
Mijn naam is Deborah, en ben nieuw hier. En heb grijze streams. Ik gebruik nu een jaar of 2 kodi, en heb uiteraard steeds updates uitgevoerd, zodoende gebruik ik nu krypton, met diverse addons (yoda, placenta ect) met RD. Een tijdje geleden had ik ineens geen geluid meer. Een hele poos zitten vissen op de laptop (via hdmi aangesloten op Windows10) en uit eindelijk bleek mijn versterker gewoon op het verkeerde kanaal te staan. Hij deed het dus weer, maar ineens had ik met elke stream grijs beeld. Net geen zwartwit films, er zit minimaal kleur in, en gezichten zijn "oranje" gevlekt. Wat heb ik uitgesloten: HDMI bekabeling, meerdere kabels gebruikt. Bij allen het zelfde.
Fresh install heeft geen effect. Mijn HDMI poort kan lijkt mij niet defect zijn aangezien al het andere op kodi na naar behoren werkt. Met alles heb ik kleur, ook met youtube, het opstarten van kodi... Behalve bij de streams. Ik denk dat we iets op in onze instellingen van de laptop hebben veranderd, maar ik weet niet waar ik moet zoeken! Iemand een idee? Kodi via mijn telefoon mirroren doet het wel naar behoren.

Alvast bedankt!
 
Heb je al eens geprobeerd om je hardware versnelling uit te zetten? Toevallig van de week nog tegen gekomen op boxje van mn buurman. Rare lichte grijze waas had hij over zn streams.
Hardware versnelling uit gezet en het was weg.
Instellingen.
Speler instellingen
Video.
Allebei de schuifjes van hardware versnelling uit zetten.
Wel even je instellingen op expert zetten.
 
Heb je al eens geprobeerd om je hardware versnelling uit te zetten? Toevallig van de week nog tegen gekomen op boxje van mn buurman. Rare lichte grijze waas had hij over zn streams.
Hardware versnelling uit gezet en het was weg.
Instellingen.
Speler instellingen
Video.
Allebei de schuifjes van hardware versnelling uit zetten.
Wel even je instellingen op expert zetten.
Ga ik proberen! Ik laat je de uitkomst weten.
Post automatically merged:

Ga ik proberen! Ik laat je de uitkomst weten.

Mis ik nog iets?
 

Bijlagen

  • 1546714357831-1458114639.jpg
    1546714357831-1458114639.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 6