Overige Heb ik nu wel of niet een VPN nodig binnen bijvoorbeeld Kodi?

Gebruik al een 9 maanden ipvanish, heel stabiele en snelle vpn, te gebruiken op alle besturing software. Is wel niet de goedkoopste maar zeer tevreden.
 
  • Like
Reacties: akko
Nord VPN goedkoop en goed en deze kan je delen tot 6 gebruikers tegelijk
 
Las wel dat Nordvpn een lagere snelheid heeft dan Ipvanish
 
Laatst bewerkt:
Ik lees net dat de timecapsule 3Tb van Apple ook als VPN-server gebruikt kan worden.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Moeten we dit misschien als nieuwe topic starten ?
 
Ik lees net dat de timecapsule 3Tb van Apple ook als VPN-server gebruikt kan worden.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Moeten we dit misschien als nieuwe topic starten ?
hmmmz ik heb zo een ding maar was me niet bewust dat dat kon. als iemand hem al zo heeft ingesteld graag topic openen en delen. ben wel benieuwd
 
@ SenRav,

Heb effe gekeken en copy/paste gedaan.
Dit is wat erbij stond.

VPN server
Met een VPN server zet je een beveiligde verbinding op met je thuisnetwerk. Zo benader je op afstand de bestanden op je NAS en de bestanden op je pc.

Dus ik betwijfel of dit gaat functioneren waar voor wij hem willen gebruiken....:p
 
@ SenRav,

Heb effe gekeken en copy/paste gedaan.
Dit is wat erbij stond.

VPN server
Met een VPN server zet je een beveiligde verbinding op met je thuisnetwerk. Zo benader je op afstand de bestanden op je NAS en de bestanden op je pc.

Dus ik betwijfel of dit gaat functioneren waar voor wij hem willen gebruiken....:p
hmmmz jammer:vlag2::vraag:
 
Idd pas daarmee op als je vanaf thuis een server opzet dan ben je altijd zelf de bron ip
 
Dat niet alleen.
Heb effe nagevraagd bin de Applestore.
Apple stopt/is gestopt met de produktie van de timecapsule.
Dus na verloop van tijd krijgen die dingen geen updates meer en zullen ze uiteindelijk niet meer functioneren.
Geen geld aan uitgeven zou ik zeggen.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Hoe kan ik zien op Kodi of ik wel of geen torrents download? :) Ik twijfel namelijk of ik wel of geen VPN ga gebruiken. Beperkte ervaringen met Kodi en streamen enz. maar wil eigenlijk geen, of in ieder geval weinig, geld uitgeven voor het gebruik maken er van.

Alvast bedankt voor jullie tips en adviezen!
 
Laatst bewerkt:
Sommige addons gebruiken torrents zoals gaia .
Andere gebruiken streaming sites . Welke addons heb je
 
Sommige addons gebruiken torrents zoals gaia .
Andere gebruiken streaming sites . Welke addons heb je

Ik ben een beginner :). Sinds kort een TV Box pro aangeschaft, en ben nog aan het ontdekken wat het beste is voor ik a allerleiddons e.d. ga toevoegen. Wat raad je in dit geval aan?
 
Kijk eens op de site koditips staan de beste addons op met uitleg . Yoda is heel goed voor films en series . Gaia als je de beste kwaliteit wilt van films daar heb je wel real debrid voor nodig en werkt met torrents
 
Kijk eens op de site koditips staan de beste addons op met uitleg . Yoda is heel goed voor films en series . Gaia als je de beste kwaliteit wilt van films daar heb je wel real debrid voor nodig en werkt met torrents
Ik had er al ff bij gekeken, goede tip! Vandaar ook de vraag welke het beste te gebruiken is zonder evt. VPN.

Maar Yoda is dus wel een goede? deze maakt gebruik van streaming sites geen torrents? addons zoals Placenta, en Incursion enz dan?

Sorry voor de vele, lastige, vragen :p
Post automatically merged:

Heb toch ieders advies maar opgevolgd, en NordVPN aangeschaft. :)

Na betaling stond er dat ik een bevestigingsmail/link krijg toegestuurd. Kan het kloppen dat dit enkele tijd duurt? Ik heb m namelijk nog niet binnen
 
Laatst bewerkt:
Yoda is een streaming addon.

Incursion placenta neptune worden niet meer bij gehouden de makers hiervan zijn er mee gestopt.
 
  • Like
Reacties: Roel89