Hoe bevalt Goose VPN op SHIELD

Klopt, ik heb al expressvpn op een ander device en ook al getest op de Shield werkt gewoon perfect maar weer die kosten he maandelijks, moet wel leuk blijven allemaal, en gewoon lekker ruim 86 Mb

Eensch, echter die hogere kosten is het mij dubbel en dwars waard, want het scheelt me zo’n enorme bak ergernis?
 
Goose na refund omgewisseld voor Expressvpn voor op de Nvidia Shield, jeetje wat een verbetering.
Geheel volgens verwachting hoe een vpn hoort te werken.

Mooi stabiele download snelheid met amper enig verlies.

Nas gewoon zichtbaar.

DISNEY+ werkt ook gewoon

Bjj opstarten uit standby gewoon ingeschakeld...

Ja alles "gewoon" dit zou Goose ook "gewoon" moeten kunnen maar ervaring is dus anders en dus zeer slecht te noemen.
Jammer...

Zo wat een ?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Goose na refund omgewisseld voor Expressvpn voor op de Nvidia Shield, jeetje wat een verbetering.
Geheel volgens verwachting hoe een vpn hoort te werken.

Mooi stabiele download snelheid met amper enig verlies.

Nas gewoon zichtbaar.

DISNEY+ werkt ook gewoon

Bjj opstarten uit standby gewoon ingeschakeld...

Ja alles "gewoon" dit zou Goose ook "gewoon" moeten kunnen maar ervaring is dus anders en dus zeer slecht te noemen.
Jammer...

Zo wat een ?

Lekker hé??
Post automatically merged:

Geloof me: die extra kosten per maand zijn het dubbel en dwars waard, zeker na zo’n debacle met goosevpn?
 
  • Like
Reacties: Espero
Update

Disney+ gaat toch helaas niet goed met vpn en hiermee sluit ik mijn Goose bijdrage...
 
Zit al drie jaar bij Goose, nooit problemen gehad en ook weinig vertraging. Top.
Dat zou dus betekenen dat GOOSE eindelijk hun zaakjes voor elkaar lijkt te hebben.

dat is voor jou natuurlijk helemaal top, maar ik denk dat de mensen die eerder te maken hebben gehad met deze provider hun vertrouwen compleet zijn verloren.

als je kijkt in post nummer 12 van dit topic, zie je een link staan naar een ander topic, waarin ik zelfs een screenshot heb geplaatst van de snelheid die ik op dat moment ervaarde. Dat was slechts 5 Mb op een 500Mb aansluiting.

die problemen die @Espero hier aangeeft komen dus echt niet uit de lucht gevallen🙈

maar wel fijn om te horen dat het voor jou in ieder geval goed werkt👍🏼
 
Dat zou dus betekenen dat GOOSE eindelijk hun zaakjes voor elkaar lijkt te hebben.

dat is voor jou natuurlijk helemaal top, maar ik denk dat de mensen die eerder te maken hebben gehad met deze provider hun vertrouwen compleet zijn verloren.

als je kijkt in post nummer 12 van dit topic, zie je een link staan naar een ander topic, waarin ik zelfs een screenshot heb geplaatst van de snelheid die ik op dat moment ervaarde. Dat was slechts 5 Mb op een 500Mb aansluiting.

die problemen die @Espero hier aangeeft komen dus echt niet uit de lucht gevallen🙈

maar wel fijn om te horen dat het voor jou in ieder geval goed werkt👍🏼
Ik weet dat er problemen zijn geweest, op mijn iPad had ik ook enige tijd geen verbinding, weet niet meer de reden waarom dat was. Ik heb gewoon geluk gehad denk ik. Misschien zijn er met Windows meer problemen geweest en of andere providers, routers.
 
Ik weet dat er problemen zijn geweest, op mijn iPad had ik ook enige tijd geen verbinding, weet niet meer de reden waarom dat was. Ik heb gewoon geluk gehad denk ik. Misschien zijn er met Windows meer problemen geweest en of andere providers, routers.
Ik gebruikte hem puur voor mijn Nvidia Shield TV die gebruik maakt van Android tv, het is destijds ook erkend door hun aan een lid van dit forum dat het niet goed werkte op Android, en dat men daar verandering in zou brengen, dus heb ik het rustig afgewacht.

echter na 6 maanden kon ik niet meer leven met iedere keer de frustratie van wegvallende verbindingen, en ben ik overgestapt naar ExpressVPN.

geen moment spijt van gehad.

één keer een issue gehad, en 12 uur met ze aan het testen geweest, en we kregen het niet opgelost. Kreeg 3 maanden extra als compensatie, en achteraf bleek het aan een update van het besturingssysteem van de Shield te liggen, en het probleem dus nooit echt bij ExpressVPN heeft gelegen🙈

maar hé, voor jou werkt het met GOOSE gewoon goed, dus is er geen reden om om je heen te gaan kijken, je hebt een stabiele verbinding die snel genoeg is, en dat is wat telt👍🏼

wel goed om te lezen dat ze het lek eindelijk boven lijken te hebben, alleen zal ik niet snel meer terug overstappen daarvoor ben ik te tevreden met mijn huidige aanbieder, ondanks de hogere prijs😉
 
En er is bewezen dat ExpressVPN echt niks logt.

Ze runnen de vpn in het ram geheugen, er kan niks opgeslagen worden. Ik neem altijd de jaar aanbieding 15 maanden voor 12 maanden. dit reduceert de kosten toch wel wat. Gebruik het al jaren naar tevredenheid.
 
En er is bewezen dat ExpressVPN echt niks logt.

Ze runnen de vpn in het ram geheugen, er kan niks opgeslagen worden. Ik neem altijd de jaar aanbieding 15 maanden voor 12 maanden. dit reduceert de kosten toch wel wat. Gebruik het al jaren naar tevredenheid.
Klopt, en al zouden ze loggen, dan hoeven ze niet mee te werken aan data uitwisseling aangezien ze gevestigd zijn op de Britse Maagdeneilanden, welke buiten het 5, 9 en 12 eyes verdrag vallen.

Goose daarentegen is gevestigd in Nederland, en zal dat dus wel moeten indien gevraagd.

de ondersteuning van GOOSE was in het begin Nederlands, maar het laatste wat ik ze heb gestuurd kreeg ik een Engelse auto reply op, en dat is wel verwarrend als ze zeggen compleet Nederlands te zijn.

dit zou juist een pluspunt kunnen zijn voor mensen die de Engelse taal niet machtig zijn😉
 
  • Like
Reacties: Glassertje