Hoe moet ik kodi installeren na een reset terug naar fabrieks- instellingen

jenne

Nieuwkomer
27 aug 2018
2
0
beste mensen,
hoe moet ik kobi installeren of andere dingen die je er best nog erbij zet na een reset terug naar fabrieks-- instellingen????
liefst een goede uitleg of linken aub!? wat ik kan er helemaal niet aan uit.
eerst werkte het kei goed maar heb heel veel app's enzo ge installeert en toen is zowat de problemen begonnen en daarom de reset (WAT IK NOOIT HAD MOGEN DOEN !!!!!!)

jenne

Nieuwkomer
27 aug 2018
2
0
Kijk eens het forum voorziet overal in https://kodi-forum.nl/forums/tutorials.11/

Zelf proberen en ondervinden is de beste les lukt het dan nog niet helpen we graag.
Dubbelpost samengevoegd:

beste geloof mij ik heb al van alles geprobeerd echt geloof mij!! anders had ik deze vraag ook niet gesteld telkens ik de uitleg volgden kwam ik op meer en meer problemen uit... ik ben ook nog bezig met een verhuis en het nieuwe huisje is gewoon niet leefbaar, er is super veel werk om het gewoon nog maar leefbaar te maken! en als ik dan toch is kan wakker kan blijven wil ik wel is een filmke kijken hoor!!! ik zen invalide dus meestal ben ik kapot van de pijn en gedrogeerd door de pijnstillers omdat ik anders gewoonweg niets kan doen! maar ja sorry soms zie ik graag een film.
toch vriendelijk bedankt

Laatst bewerkt:

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
5.552
3.739
Allemaal erg vervelend Jenne de toestand waar je in verkeert. Maar je kunt geen beroep doen op een technisch familielid of een bereidwillige buurtgenoot die je op de goede weg helpt?