Opgelost hoe zie je of er een nederlandse ondertiteling er is

rachel035

Nieuwkomer
14 jul 2016
2
0
0
55
Dag allen,

heb sinds kort Kodi op de laptop, eens kijken of het inderdaad zo goed werkt als men zegt...maar wat mij nu een beetje tegenvalt is dat er nog niet overal de nederlandse ondertiteling bij zit, en je ook niet makkelijk kan zien of die er is. Je moet steeds de aflevering of fillm op starten en het dan maar afwachten, of is er een snellere of makkelijke manier?
En is er ook nog verschil via welke stream je kiest om te kijken?

Kan je ook een ondertiteling gebruiken die je op je laptop hebt staan?

groetjes Rachel

Krijg steeds keuze uit 500 ondertitels , hoe dit op te lossen ? Wil alleen dutch , maar van portugal tot polen komt ook alles binnen ,

Welke addon wil je dat bekijken.

Meestal heb je opties of gereedschap en daarin een tablab met instellingen voor ondertiteling en kun je kiezen om als 1e keus nederlands en 2e keus engels in te stellen bijvoobreeld.

Welke addon wil je dat bekijken.

Meestal heb je opties of gereedschap en daarin een tablab met instellingen voor ondertiteling en kun je kiezen om als 1e keus nederlands en 2e keus engels in te stellen bijvoobreeld.
[automerge]1526208188[/automerge]
Bv in red dragon .maar kan bij instellen van de eminent 7680 niet alleen Nederlands instellen

Als ik twijfel of er een ondertitel beschikbaar is, zoek ik op de site van opensubtitles. Als daar wat te vinden is, lukt het bij de add on vrijwel altijd ook