Holland IPTV

Supermario

Gevorderd
18 feb 2017
52
18
6
56
Naam IPTV aanbieder
Holland IPTV
Hallo,

nadat ik twee jaar een tevreden Unlimited gebruiker ben geweest, ben ik op zoek naar een IPTV provider die op NL is gericht, met goede kwaliteit.
Al diverse testen aangevraagd, ook via Ali maar nog niet echt onder de indruk.

Nu kwam ik deze tegen: Holland IPTV --> Zijn er mensen die ervaring hebben met deze provider? Heb een testlijn aangevraagd, maar ik zou ook graag ervaringen horen.

Alvast bedankt.
 
Hallo,

nadat ik twee jaar een tevreden Unlimited gebruiker ben geweest, ben ik op zoek naar een IPTV provider die op NL is gericht, met goede kwaliteit.
Al diverse testen aangevraagd, ook via Ali maar nog niet echt onder de indruk.

Nu kwam ik deze tegen: Holland IPTV --> Zijn er mensen die ervaring hebben met deze provider? Heb een testlijn aangevraagd, maar ik zou ook graag ervaringen horen.

Alvast bedankt.
Kijkende naar hun website, de gescheiden totaal en sport pakketten doet mij erg aan Unlimited denken, benieuwd of je een testlink ontvangt
 
Kijkende naar hun website, de gescheiden totaal en sport pakketten doet mij erg aan Unlimited denken, benieuwd of je een testlink ontvangt

Testlink gehad, en het is exact hetzelfde als Unlimited. Dezelfde groepen/kanalen en kwaliteit.
Hostadres die je bijvoorbeeld nodig hebt in de Smarters IPTV app is ook exact hetzelfde als Unlimited namelijk ( ik weet niet zeker of deze link mag, anders graag verwijderen)
Testuser en pass werkte ook in de oude Unlimited Kodi app.

Heb die persoon teruggemaild en gevraagd of hij doorgestart is maar daar geen reactie meer op gehad.
 
Testlink gehad, en het is exact hetzelfde als Unlimited. Dezelfde groepen/kanalen en kwaliteit.
Hostadres die je bijvoorbeeld nodig hebt in de Smarters IPTV app is ook exact hetzelfde als Unlimited namelijk ( ik weet niet zeker of deze link mag, anders graag verwijderen)
Testuser en pass werkte ook in de oude Unlimited Kodi app.

Heb die persoon teruggemaild en gevraagd of hij doorgestart is maar daar geen reactie meer op gehad.

Was me wel al opgevallen dat een ping naar de site gewoon nog werkte en de link niet meer. Mogelijk dat één of meerdere resellers hun pannel met klanten onder druk van Brein hebben moeten afsluiten. Goed om te weten dat de kwaliteit dan nog wel bestaat, vraag is alleen hoelang deze reseller door kan gaan. Voorlopig geen langlopende abonnementen afsluiten.
Post automatically merged:

Grappig het sport only pakket is nu niet meer zichtbaar op de site
 
Laatst bewerkt:
Grappig het sport only pakket is nu niet meer zichtbaar op de site

Bij mij wel hoor....
Post automatically merged:

Ondertussen ook reactie gehad van Holland IPTV, met de mededeling dat Unlimited een reseller van hem was, en Holland IPTV daar dus buiten zou staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op 3 juli en 6 juli een 24-uurs test aangevraagd maar helaas totaal geen reactie hierop gekregen. Alleen dat er een ticket is aangemaakt.
Is Holland IPTV wel betrouwbaar?
 
Ben benieuwd naar de reakties, Unlimited en familie had/heeft de beste kwaliteit.
 
Ik heb een test gehad en is inderdaad vergelijkbaar met unlimitednl.
Heb een maand aangeschaft. Even kijken hoe het dan loopt. Maar vooralsnog te vreden.
 
7 juli een test aangevraagd, tot op heden niets ontvangen, ook niet in de spambox. Wat kwaliteit betreft is unlimited niet te overtreffen hoop alleen dat ze met rust worden gelaten
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een test gehad en is inderdaad vergelijkbaar met unlimitednl.
Heb een maand aangeschaft. Even kijken hoe het dan loopt. Maar vooralsnog te vreden.
Ook net een maand aangevraagd maar kan nergens gegevens vinden ivm overschrijving(gironr). Komt dit per mail of..?
 
Het zenderpakket en de kwaliteit van Holland IPTV is gelijk aan het oorspronkelijke NL+ pakket van Unlimited. Daar ben ik zeer tevreden over. Helaas loopt de communicatie met Holland IPTV niet erg snel. Op 5 juli had ik een trial aangevraagd en pas op 10 juli kreeg ik de link toegestuurd. Met excuus vanwege de late reactie, omdat "ze" worden overspoeld met aanvragen. Het testaccount van mij was wel 48 uur geldig, dus ruim de tijd om te testen.
 
Hier ook een test account ontvangen, helaas wel net op een moment dat ik grotendeels niet thuis ben. Mijn Unlimited favorite.xml werkt feiiloos op de link, was inmiddels zelfs weer wat bij gekomen. vd week maar even een abonnement aanvragen.
 
Het zenderpakket en de kwaliteit van Holland IPTV is gelijk aan het oorspronkelijke NL+ pakket van Unlimited. Daar ben ik zeer tevreden over. Helaas loopt de communicatie met Holland IPTV niet erg snel. Op 5 juli had ik een trial aangevraagd en pas op 10 juli kreeg ik de link toegestuurd. Met excuus vanwege de late reactie, omdat "ze" worden overspoeld met aanvragen. Het testaccount van mij was wel 48 uur geldig, dus ruim de tijd om te testen.
Lijkt ook wel weer op IPTV Totaal, de site, zender/vod aanbod.
 
Vrijdag netjes url ontvangen voor een maand en kijken maar. Prima kwaliteit.
Iemand die weet hoe epg werkend te krijgen?