Holland IPTV

Weet iemand toevallig hoe lang het bij hun duurt om een lijn te activeren? Want ik heb maandag avond besteld bij hun. Na wat heen en weer gemaild voor de betaling heb ik dinsdag avond betaald en daarna blijft het dood stil. Dus kan tot op heden nog steeds niet kijken.
 
Weet iemand toevallig hoe lang het bij hun duurt om een lijn te activeren? Want ik heb maandag avond besteld bij hun. Na wat heen en weer gemaild voor de betaling heb ik dinsdag avond betaald en daarna blijft het dood stil. Dus kan tot op heden nog steeds niet kijken.
Hoi, is het intussen nog gelukt? Ik heb 2 dagen geleden na een tip een maand abbo genomen maar na betaling niets meer gehoord van hun.
 
Hoi, is het intussen nog gelukt? Ik heb 2 dagen geleden na een tip een maand abbo genomen maar na betaling niets meer gehoord van hun.
Ja is ondertussen gelukt ook met veel pijn en moeite. Ik had via iptv totaal ook aangevraagd en bij de betalingen mail kreeg ik het zelfde betaling adres. Had toen bij hem aangegeven als je onder 2 adressen werk zorg dan ook dat je je klanten te vreden hou en niet 4 dagen al wacht zonder iets te horen en dan was het in eens binnen 15 min geregeld. alleen heb hem niet meer verlengd omdat ik toen keek de helft niet werkte en het echt een rommeltje was. En qua kwaliteit deden ze niet veel onder dan me huidige leverancier.
 
Ja is ondertussen gelukt ook met veel pijn en moeite. Ik had via iptv totaal ook aangevraagd en bij de betalingen mail kreeg ik het zelfde betaling adres. Had toen bij hem aangegeven als je onder 2 adressen werk zorg dan ook dat je je klanten te vreden hou en niet 4 dagen al wacht zonder iets te horen en dan was het in eens binnen 15 min geregeld. alleen heb hem niet meer verlengd omdat ik toen keek de helft niet werkte en het echt een rommeltje was. En qua kwaliteit deden ze niet veel onder dan me huidige leverancier
Post automatically merged:

Ja is ondertussen gelukt ook met veel pijn en moeite. Ik had via iptv totaal ook aangevraagd en bij de betalingen mail kreeg ik het zelfde betaling adres. Had toen bij hem aangegeven als je onder 2 adressen werk zorg dan ook dat je je klanten te vreden hou en niet 4 dagen al wacht zonder iets te horen en dan was het in eens binnen 15 min geregeld. alleen heb hem niet meer verlengd omdat ik toen keek de helft niet werkte en het echt een rommeltje was. En qua kwaliteit deden ze niet veel onder dan me huidige leverancier.
Dank je wel voor je reactie. Ik was even nieuwsgierig naar deze provider omdat ze zeggen dat ze met 50fps uitzenden maar als ik jouw zo hoor dan is dat niet zo? Zou je me via een dm je huidige leverancier kunnen sturen of mag dat niet ook niet via dm?
 
Post automatically merged:


Dank je wel voor je reactie. Ik was even nieuwsgierig naar deze provider omdat ze zeggen dat ze met 50fps uitzenden maar als ik jouw zo hoor dan is dat niet zo? Zou je me via een dm je huidige leverancier kunnen sturen of mag dat niet ook niet via dm?
Mag niet via dm en het kan zijn dat het nu verbeterd is en persoonlijk ben ik ook echt een leek in qua fps enzo ik zag er geen verschil in en persoonlijk geef ik daar ook weinig om zo lang het beeld maar stabiel en scherp is vindt ik het prima.
 
Mag niet via dm en het kan zijn dat het nu verbeterd is en persoonlijk ben ik ook echt een leek in qua fps enzo ik zag er geen verschil in en persoonlijk geef ik daar ook weinig om zo lang het beeld maar stabiel en scherp is vindt ik het prima.
Zou u het me kunnen mailen? ****on.33mail.com of mag dat ook niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ook al meer dan een week bezig om een abonnement af te sluiten. Wilde eerst testen maar ze geven geen testlink meer. Prima. Toen dus een maand abo afgenomen voor €15,-
Communicatie is niet hun sterkste punt. Je moet best veel geduld hebben. Na 2 dagen een rekeningnummer gekregen om de betaling over te maken. Dat meteen gedaan maar na een week wachten zeggen ze dat ze het nog steeds niet hebben ontvangen terwijl het bij mij gewoon is afgeschreven en mijn bank zegt dat het van mijn kant ook goed is gegaan. Heb Holland iptv nog een betaalbewijs gestuurd maar ze doen er helemaal niets mee. Rekeningnummer nog extra geverifieerd met hen dus daar ligt het ook niet aan. Het gaat niet eens zozeer om de €15,- maar om het hele proces. Zo traag en vaag allemaal. Bij Unlimited had je tenminste goede en snelle support. Nooit gezeik. Helaas bij deze wel..
 
Ben ook al meer dan een week bezig om een abonnement af te sluiten. Wilde eerst testen maar ze geven geen testlink meer. Prima. Toen dus een maand abo afgenomen voor €15,-
Communicatie is niet hun sterkste punt. Je moet best veel geduld hebben. Na 2 dagen een rekeningnummer gekregen om de betaling over te maken. Dat meteen gedaan maar na een week wachten zeggen ze dat ze het nog steeds niet hebben ontvangen terwijl het bij mij gewoon is afgeschreven en mijn bank zegt dat het van mijn kant ook goed is gegaan. Heb Holland iptv nog een betaalbewijs gestuurd maar ze doen er helemaal niets mee. Rekeningnummer nog extra geverifieerd met hen dus daar ligt het ook niet aan. Het gaat niet eens zozeer om de €15,- maar om het hele proces. Zo traag en vaag allemaal. Bij Unlimited had je tenminste goede en snelle support. Nooit gezeik. Helaas bij deze wel..
Zo als ik ook zei probeer het via iptv totaal af te sluiten voor een maand en als je dan bericht krijg voor betaling gewoon zeggen dat je betaald heb bij die andere site. Want als het goed is krijg je bij allebei de zelfde rekening nummer of naam om het naar over te maken. Zo heb ik het ook gedaan en dan konden ze het in eens binnen 1 uur regelen?
 
Inderdaad precies zelfde rekeningnummer (België). Wie is nou een reseller van wie? Of is het gewoon dezelfde partij?
 
Inderdaad precies zelfde rekeningnummer (België). Wie is nou een reseller van wie? Of is het gewoon dezelfde partij?
Is de zelfde partij die gewoon onder 2 namen werkt. Want toen ik dat zei ging hij er achteraan en binnen een paar minuten had ik een mail binnen waar ik hem eerst had afgesloten toen kon het in eens wel en daarvoor hoorde ik 4 dagen niks meer.
 
  • Like
Reacties: Kameleon47
Apart.. vind hun service ook wel echt amateuristisch hoor. Dan bied je hele goede kwaliteit aan (wat ik lees) maar is je service belabberd. Ben nu meer dan een week bezig om überhaupt iptv te kunnen kijken. En je moet overal zelf achteraan gaan.
Ja klopt helemaal. De eerste indruk is idd niet best en persoonlijk ben ik dan al zo van als de communicatie nu al zo slecht is als nieuwe klant zijnde hoe moet het wel niet zijn als bestaande klant en er iets niet werkt of er problemen zijn.
 
  • Like
Reacties: Kameleon47
Na wat heen en weer mailen hebben we het gelukkig kunnen regelen. Dat vond ik wel erg goed van ze. Nu even kijken hoe het aanbod en de kwaliteit is. Ben benieuwd.
 
Zojuist wat kanalen en VOD getest en het ziet er echt heel goed uit! Mooi beeld en ruim aanbod. Ook fijn dat Holland IPTV alvast de maand voor mij heeft kunnen activeren ondanks dat de betaling nog niet binnen is bij hun. Goede service!
 
Een update betreft de betaling. De bank deed een extra controle op de transactie. Vandaar dat het wat langer duurde allemaal. Ligt niet aan Holland IPTV.
 
hier ook niets als uitval blokken
en andere beeld problemen
iptv holland is wel behulpzaam wat betreft het oplossen van problemen
maar als het niet goed word aangeleverd houd het op dan kunnen ook niet zo veel meer iptv totaal dat is de hooft aanbieder
en iptv holland een doorgeef luik maar wel spijtig dat deze er niet achteraan gaat waarom dat zo is
zeer vervelend men zegt er wat aan te doen maar blijkbaar is de man die daar over gaat op wintersport
nu een test lopen die het wel gewoon doet ook als de andere twee uitvallen of blokken of andere fouten die worden aan gegeven in de app
ik betreur de gang van zaken
 
Na UnlimtedHD down ging, ben ik overgegaan naar deze portaal en kan vanuit ervaring iig zeggen dat deze erg stabiel is en van zeer goede kwaliteit! Ik verleng iedere 6 mnd, en ga dat binnenkort weer door. Kan deze van harte aanbevelen!

wil je liever een portaal met alle landen, dan is deze niks voor jou, maar de wens voor NL, BE en wat andere andere zoals UK, USA dan prima!