Imdb is not provided (a4kSubtitles) met plex

n1987

Forumlid
21 sep 2021
7
0
1
39
goedemiddag ik krijg een melding imdb id is not provided als ik via plex subtitels wil laden kan iemand me helpen?

ik heb net mijn kodi via apple tv naar 19.1 geupdate

bedankt alvast!

Gebeurt dit bij elke film?

Het lijkt erop dat de film geen juist IMDB ID doorgeeft waardoor Plex niet weet welke ondertiteling die moet aanbieden? Ik ben niet bekend met Plex en de desbetreffende add-on helaas.

Gebeurt dit bij elke film?

Het lijkt erop dat de film geen juist IMDB ID doorgeeft waardoor Plex niet weet welke ondertiteling die moet aanbieden? Ik ben niet bekend met Plex en de desbetreffende add-on helaas.
Goedemiddag,

ja dat gebeurd bij elke film

Ik gebruik plex server van iemand + kodi 19
en de sub add-on a4kSubtitles

waar haal ik die juiste ID vandaan?

Bedankt!

Rare vraag maar waarom kijk je plex via kodi? Je kan de plex client op appleTV gebruiken en dan via opensubtitles een ondertiteling erbij zoeken, zie https://support.plex.tv/articles/200471113-configuring-subtitle-support/
ah ff proberen dank!
[automerge]1632235382[/automerge]
Rare vraag maar waarom kijk je plex via kodi? Je kan de plex client op appleTV gebruiken en dan via opensubtitles een ondertiteling erbij zoeken, zie https://support.plex.tv/articles/200471113-configuring-subtitle-support/
alleen ik zit in een server van iemand anders daar kan niet opensub selecteren

Laatst bewerkt:
Ah ik ging er vanuit dat je een eigen plex "server" had (NAS). Dan diegene even vragen om het aan te zetten of iemand anders vragen 😇

Heb je niet de optie "handmatig zoeken"? Daar kun je de titel invoeren en dan alsnog zoeken.

Heb je niet de optie "handmatig zoeken"? Daar kun je de titel invoeren en dan alsnog zoeken.
werkt ook niet :(
[automerge]1632238704[/automerge]
ik krijg ook niet met kodi 19 en opensub titels te zien..
met kodi 17 werkte hij wel..

snap er ff niks meer van

Laatst bewerkt:
Helaas is plex via apple tv niet handig..

Kan iemand mijn helpen waarom niks werkt in 19.1?

Mvg