Incursion vindt helemaal niets ?

piloot

Forumlid
17 mrt 2018
6
5
6
66
Goedemorgen allemaal,
Gisteren nog lekker een film zitten kijken,en dacht vanmorgen ook ff een film te kijken.
Maar helaas,ik open incursion,ga naar films,selecteer action en laan hem zoeken.
Alleen al na een seconde of 5 springt hij weer op action terug.
Ik heb de tv box al van de stroom afgehaald en mijn router ook gereset.
Als ik naar mijn instellingen ga,geeft hij wel aan verbonden(via wifi).
Wat zou er aan de hand kunnen zijn ?

Mvg Piloot

Welke box heb je ,Android/Kodi versie dus met andere woorden graag wat meer informatie.
Heb je de mogelijkheid bedraad dan heeft dat nog altijd de voorkeur.
ik heb een mxq pro 4k tv box,die draait op android 7.1 en kodi 17.5.
ik kan hem idd ook bedraad aansluiten,zal dat eerst ff gaan doen.
[automerge]1521558592[/automerge]
oke weer een stapje verder.
Krijg nu constant de melding unable to connect.
maar netflix werkt wel en mijn laptop draait ook gewoon via wifi en werkt ook gewoon?
Ben nu helemaal de kluts kwijt ?????
[automerge]1521558674[/automerge]
[automerge]1521558592[/automerge]

oke weer een stapje verder.
Krijg nu constant de melding unable to connect.
maar netflix werkt wel en mijn laptop draait ook gewoon via wifi en werkt ook gewoon?
Ben nu helemaal de kluts kwijt ?????
maar de box zelf geeft aan vebonden???
[automerge]1521570130[/automerge]
Hoi,ik ben de hele middag bezig geweest maar de box blijft aangeven unable to connect.
Maar wat ik in huis heb en wat internet nodig heeft werkt gewoon??
Ik hoop echt dat iemand mij kan vertellen wat ik fout doe of wat er aan de hand kan zijn.

Laatst bewerkt:
Heb je nu wel of niet het advies van Lex opgevolgd en nu een bedrade verbinding met je router? WiFi 2.4 Ghz is niet aan te bevelen, zijn vaak overbezette kanalen met storing van jouw andere eigen apparatuur en ook die van de buren. Ook hebben veel mediaspelers een beperkte en zwakke ontvangst. Dus begin met bedraad en schakel de WiFi uit of laat je wifi netwerk "vergeten" in de instellingen van je mediaspeler. Dan weet je zeker dat de verbinding alleen kan lopen via de bedrading rechtstreeks naar je router. Op welk moment krijg je de melding "unable to connect" en waar is dat precies. Is dat als je Kodi gebruikt?

Hoi,ja dat was het 1e wat ik gedaan had,tv box aan de kabel gehangen,en de wifi uitgezet op de tv box.
Incursion weer geprobeerd maar na het kiezen van de action movies sprong hij na 5 sec weer terug op action.
Daarna geprobeerd om een volgende addon te installeren,maar na het intypen van de http site kwam direct cannot conect.
Dit gedaan in kodi.
Alleen wat mij opvalt is dat mijn systeem zegt kodi 17.5 alleen in het menu staat er nergens boven kodi.
En op mijn home scherm als ik aanklik online video krijg ik een lichtblauw vierkant met kd player er in.

IK had het verhaal dat je met Incursion hebt, na tijdje geengebruik gemaakt te hebben van Kodi, ook gehad afgelopen weekend. Ik kreeg het iig met geen mogelijkheid meer aan de gang en heb kodi en paar video-addons, waaronder incursion, opnieuw geinstalleerd. Wel even werk maar werkt nu weer als een tierelier. Verbindingsprobleem kan ik je helaas niet mee helpen. Veel Succes

Hoi,ja dat was het 1e wat ik gedaan had,tv box aan de kabel gehangen,en de wifi uitgezet op de tv box. Incursion weer geprobeerd maar na het kiezen van de action movies sprong hij na 5 sec weer terug op action. Daarna geprobeerd om een volgende addon te installeren,maar na het intypen van de http site kwam direct cannot conect. Dit gedaan in kodi. Alleen wat mij opvalt is dat mijn systeem zegt kodi 17.5 alleen in het menu staat er nergens boven kodi. En op mijn home scherm als ik aanklik online video krijg ik een lichtblauw vierkant met kd player er in.
Probeer het te houden bij de originele versie Kodi 17.6. "KD Player" is een andere versie van Kodi, die je beter kan verwijderen via instellingen > apps > KD Player app verwijderen. De originele Kodi 17.6 haal je uit de playstore: https://zowerktkodi.nl/tips-tutorials/kodi-installeren-op-android/ De melding "unable to connect" als je een add-on wil installeren, dan is de repository url offline: https://kodi-forum.nl/threads/werkt...niet-meer-lees-dan-eerst-dit-topic-door.5436/ Probeer ook eens een andere film of serie en naast de add-on Incursion kan je ook eens een andere Add-on proberen. Dan weet je of het aan 1 specifieke film ligt of aan de add-on Incursion. Ligt het aan Incursion dan kan je die verwijderen en een keer opnieuw installeren.

oke de kd player verwijderd,orginele kodi 17.6 geinstalleerd en dat is ook gelukt.
Maar die is natuurlijk nog leeg.
Eerste addon geprobeerd te installeren,maar kreeg weer unable to connect.
Zal wel weer een oude geweest zijn.
Nu voor vandaag genoeg geweest,en hopelijk morgen een wel werkende url te vinden.
Iedereen bedankt voor de hulp

Piloot
[automerge]1521621429[/automerge]
Goedemorgen;
Even een update,vanmorgen succesvol neptune rising en open subtitles geinstalleerd.
Nu alleen nog de ondertiteling op automatisch zien te krijgen.
Nogmaals iedereen bedankt!

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix en B. web