Iptv-4k

Status
Niet open voor verdere reacties.

FCBeeke

Gevorderd
29 sep 2016
63
19
6
63
Iemand ervaring met deze aanbieder? Toevallig ontdekt op www.
Jaarprijs van 49 Euro lijkt me wel heel laag.
Ik vraag eens een 24-uurs test aan.
 
Klopt. Deze bedoel ik. Toch maar eens een testlijntje aanvragen.

Houd ons op de hoogte als je wilt,kun je er ook achter komen hoelang die al bestaan is misschien ook wel een aandachtspuntje.
Al heb ik die site al wel vaker in google voorbij zien komen.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Al een paar uur aan het kijken. 2774 zenders. 150 NL en 61 BE (waarvan een 60-tal backup). Heel aangenaam verrast door de kwaliteit en de stabiliteit van het beeld. Minpuntje. Geen VOD of series, maar misschien ligt dat aan de testlijn.
Voor die prijs zeker het overwegen waard, naar mijn bescheiden mening.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ik heb deze sinds een week of vier. Ben er best tevreden over. Als er wat is kan je ze bereiken via Whatsapp. Door mijn fout ging er wat mis en hun loste dat prima op. Kwaliteit is goed en de service ook.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ik heb deze sinds een week of vier. Ben er best tevreden over. Als er wat is kan je ze bereiken via Whatsapp. Door mijn fout ging er wat mis en hun loste dat prima op. Kwaliteit is goed en de service ook.
En is VOD beschikbaar in een abonnement?
 
best tevreden over de kwailiteit zenders , weinig tot geen buffers op de NL zenders , echter ik krijg epg niet aan de praat , das best jammer
 
Weet iemand hoe de buffer-size ingesteld moet staan bij de Smart IPTV-app?
Zie default-0-500-....2000ms?
Kwaliteit zenders IPTV-4k is verder prima, wel enige buffers gehad, ook op de back-up kanalen, vandaar mijn vraag.
 
Al een paar uur aan het kijken. 2774 zenders. 150 NL en 61 BE (waarvan een 60-tal backup). Heel aangenaam verrast door de kwaliteit en de stabiliteit van het beeld. Minpuntje. Geen VOD of series, maar misschien ligt dat aan de testlijn.
Voor die prijs zeker het overwegen waard, naar mijn bescheiden mening.
Ik heb gevraagd naar VOD maar die zit niet in het pakket
 
zou intressant zijn om te weten. Is wel een voordeel dat die vod er niet bij zitten, dat de prijs omlaag gaat. Daarin zijn ze dan wel eerlijk
 
heb het nu een weekje draaien , vooral voor fox sport , tot nu toe erg verrast met de kwaliteit , de fox hebben zelfs 2 backup kanalen
de EPG werkt goed , bijna alle NL zenders zitter erin .. Dus voorlopig blij ermee , en idd VOD boeit me niet die films en serie regel ik zelf wel dus dit is voor mij een mooie en leuke prijs oplossing :)
 
Jaarabo afgesloten. Correcte service. Veel kanalen zijn voorzien van een backup (soms 2 backups) en die zijn ook van goede kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.