Iptv-4k

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze provider nu al een tijdje.
En ik ben er best tevreden over, goedkoop, beeldkwaliteit is prima en de afgelopen weken is er veel vod toegevoegd. Ook een hele sectie met Nederlandse ondertiteling.
Ik gebruik het te weinig om te oordelen over de stabiliteit, maar als ik in het weekend een wedstrijd kijk is dat zonder enige buffer.
Er is een nederlandse 4k sectie, dat klopt natuurlijk niet maar FHD is het wel.

Ik zie wel bij voetbalwedstrijden de frames, framerate. Je ziet de bal dan ‘langzamer’ gaan.
Ik kijk via siptv van Samsung. Wat denken jullie, ligt dit aan de provider of zou dit ook aan siptv kunnen liggen?
 
Ben nu bijna 6 maanden aan het "gebruiken". In het begin was het goed, maar het wordt steeds erger. Laatste maand niet te gebruiken.
Veel zenders vallen steeds weg, erg vaak bevriezend beeld. lage beeldkwaliteit.
Problemen zijn met alle zenders, zowel NL als DE.
Volgende maand mag ik een andere gaan uitproberen
Heeft de verkopen partij hier ook nog uitleg over gegeven want ik neem aan dat je die eerst op de hoogte hebt gebracht zodat ze oplossingen kunnen bieden ?
 
Ik zie wel bij voetbalwedstrijden de frames, framerate. Je ziet de bal dan ‘langzamer’ gaan.
Ik kijk via siptv van Samsung. Wat denken jullie, ligt dit aan de provider of zou dit ook aan siptv kunnen liggen?

Dat kan meerdere oorzaken hebben slechte bron of teveel geupscaled..
Siptv is sowieso bagger als je een te grote m3u file hebt.
Persoonlijk hoor ik hele goede verhalen over de SET IPTV app die is nu nog gratis in de toekomst zal je ervoor moeten betalen.
Maar tot nu toe heb ik nog geen klachten gelezen alleen maar lof.
 
  • Like
Reacties: Robin St
Dat kan meerdere oorzaken hebben slechte bron of teveel geupscaled..
Siptv is sowieso bagger als je een te grote m3u file hebt.
Persoonlijk hoor ik hele goede verhalen over de SET IPTV app die is nu nog gratis in de toekomst zal je ervoor moeten betalen.
Maar tot nu toe heb ik nog geen klachten gelezen alleen maar lof.
Ik ga dit gelijk proberen :)
Post automatically merged:

Heb het even geprobeerd en app ziet er inderdaad goed uit.
Heb het idee dat het iets beter is geworden, binnenkort maar eens een andere bron proberen.
Bedankt voor de tip.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: dreamshare
Is er iemand die mij de zenderlijsten kan sturen van de nederlandse en franse zenders? Ik had dit gevraagd aan ze, maar ze zeiden dat ik de test van een week maar moet proberen om te zien wat er in het pakket zit. Maar ik wil juist eerst weten of het wel de moeite waard is om een test van €5,- aan te vragen.

En is het aanbod van de vod de moeite waard ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.