MRmister
VIP
- 29 mrt 2019
- 1.012
- 379
- 216
Ik heb deze aanbieder en voldoet aan mijn verwachting. Kijk ook geen nl tv of ondemand .Crystal
Ik heb deze aanbieder en voldoet aan mijn verwachting. Kijk ook geen nl tv of ondemand .Crystal
Pandora is iets anders. Niet beter vanwege de fps. Iptv wereld is 4kOTT
Nee het is ook geen diamond. Heb het vergeleken. Weet iemand anders het misschien?maar welke is het dan? diamond?
Als je de naam van de verkoper kunt achterhalen die wat de originele Diamond verkoopt,Originele Diamond voor 12 maanden heb ik voor 40.00 gekocht (12 maanden)
Wat is je outcome van je testen?Ja die is zeker het proberen waard, heb zelf een maand afgenomen om te testen maar een dag pass hebben ze ook. Ik ga ook eens Pandora checken.
Qua aanbod viel het me tegen vergeleken met diamondWat is je outcome van je testen?
Bedankt, voor een tijdje terug een proeflijntje gehad en dat werkte prima, ook hun eigen apje is handig!Yes. Tivengo ook..
Klopt gebruik ik ook ben erg mee ingenomenYes. Tivengo ook..
Waar haal je die? Is dat tivengotv op Google of?Klopt gebruik ik ook ben erg mee ingenomen
hebben die toevallig de Belgische play sports zenders?Yes. Tivengo ook..
Ik heb hem via telegram. Zoek op TivengoWaar haal je die? Is dat tivengotv op Google of?
iptv media uit de lucht gehaald op 24 mei 2023Iptvmedia heeft ook aardig wat nl content.
Wat betreft De Bachelor ook alle seizoenen plus de rest zoals Bachelorette etc..
Married at first sight seizoen 5 en 6 en Australië
Ook Viaplay en zo maar wel veel series in 720p ipv 1080p
Beeld algemeen is redelijk tot goed te noemen.