IPTV aanbieder met beste Nederlandse aanbod?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze zijn de laatste dagen behoorlijk aan het klooien. Sommige zenders kloppen ook niet meer. Muziek zenders zijn ineens viaplay en dat soort ongein.

Dus misschien wel wat aanpassingen aan het doen in de lijsten ofzo 🤷‍♂️ Servers aanpassen/onderhoud.

Is sinds de "uitval" van vorige week ineens. Wachten het maar weer even af.
Zijn vorige week donderdag en vrijdag technische storingen geweest. Sinds dien zijn ze bezig met upgrades en de stabiliteit nog beter te maken. Vandaar de mankementen. Ik heb bijvoorbeeld op mijn account dat de lijsten van zenders niet meer te zien zijn, maar als ik naar alle zenders ga dan staan ze er tussen. Verschilt net weer per account wie er last van heeft en wie niet. Een vriend van me heeft daarin tegen nergens last van.

ik ben op zoek naar een goede iptv provider die tv kanalen uit australie hebben en adult content welke provider is hiervoor aan te raden???

Iemand ervaring met IPTVStarlink en met IPTV koerier? van welke leverancier zijn hun de verkoper?
Heb nu al 6 leveranciers/ reselers gestest maar 1 kan maar ESPN en VIAplay zonder buffer streamen.
Heb zelf 1GB internet dus dat is het probleem niet. Maar ben gewoon benieuwd naar de 2 bovengenoemde partijen

Iemand ervaring met IPTVStarlink en met IPTV koerier? van welke leverancier zijn hun de verkoper?
Heb nu al 6 leveranciers/ reselers gestest maar 1 kan maar ESPN en VIAplay zonder buffer streamen.
Heb zelf 1GB internet dus dat is het probleem niet. Maar ben gewoon benieuwd naar de 2 bovengenoemde partijen

Welke reseller is dat dan?

Tot nu toe lukt het alleen IPTVtotaal zonder buffer ESPN, Viaplay en F1 TV te streamen. Maar dit is alleen mijn ervaring natuurlijk
Maar bij iptv totaal met F1tv geen uitlopende uitzendingen wanneer de trainingen, kwalificaties en races uitlopen. Ze hebben een eindtijd ingesteld en als het uitloopt stopt de uitzending en dan heb je pech. Ik heb daar al een vraag over gesteld om dit op te lossen maar krijg jammer genoeg geen fatsoenlijk antwoord.

Maar bij iptv totaal met F1tv geen uitlopende uitzendingen wanneer de trainingen, kwalificaties en races uitlopen. Ze hebben een eindtijd ingesteld en als het uitloopt stopt de uitzending en dan heb je pech. Ik heb daar al een vraag over gesteld om dit op te lossen maar krijg jammer genoeg geen fatsoenlijk antwoord.
Welke provider doet dit niet dan? en heb je geluk als het uitloopt

Hallo allemaal, Ik heb een aantal providers getest en sommige hadden een kwalitaief aanbod, sommige minder kwalitatief. Nu zag ik op internet dat pandoraiptv de beste provider is met Nederlandse content. Nu heb ik een test lopen en het ziet er goed uit, ook het VOD gedeelte. Heeft iemand hier evaring met Pandora? Alvast bedankt voor jullie reacties

Ik ben net begonnen met het testen van iptvwereld, deze heeft ook een heel groot aanbod aan nederlandse content.

Ik ben benieuwd of iemand kan vertellen of het een voor mij nieuwe aanbieder of reseller van iptv totaal of Tnci is. Ook benieuwd of de content 30 - 50 fps is.
Wat mij opvalt is dat de meeste IPTV providers 30 fps aanbieden, geen idee waarom eigenlijk.

Ik ben benieuwd of iemand kan vertellen of het een voor mij nieuwe aanbieder of reseller van iptv totaal of Tnci is. Ook benieuwd of de content 30 - 50 fps is.
Content is 50fps, tot nu toe vind ik de kwaliteit beter dan tnci, iptv totaal heb ik nog niet geprobeerd dus daar kan ik geen uitspraak over doen. Ik test nu dus de iptv van het .nl domein en niet van .com

• Like
Reacties: R173555
Ja die is zeker het proberen waard, heb zelf een maand afgenomen om te testen maar een dag pass hebben ze ook. Ik ga ook eens Pandora checken.
Ik heb van pandorra een testlijn nodig. Ik meen hem al eerder ergens gezien te hebben. Ze hebben een UHD map op alle Nederlandse kanalen. Deze kanalen zijn 4K en niet HD. Ook zijn ze 25fps wat een no go is voor mij helaas. Dit is echt te weinig bij bijv voetbal op een oled tv.

Ik heb van pandorra een testlijn nodig. Ik meen hem al eerder ergens gezien te hebben. Ze hebben een UHD map op alle Nederlandse kanalen. Deze kanalen zijn 4K en niet HD. Ook zijn ze 25fps wat een no go is voor mij helaas. Dit is echt te weinig bij bijv voetbal op een oled tv.
Voor mij hebben ze geen meerwaarde met 4kOTT en zeker niet met iptv totaal. Lijn weer gewist.

Status
Niet open voor verdere reacties.