iptv Benelux

dat had ik op hun site ook al gelezen. Maar dat was de vraag niet.
De vraag is over welke iptvbenelux de discussie hierboven gaat.
Ja volgens mij is er dus maar 1 en mochten ze meerdere domeinen hebben dan zul je dit ook terug kunnen lezen op hun site
 
  • Like
Reacties: rra
Ja volgens mij is er dus maar 1 en mochten ze meerdere domeinen hebben dan zul je dit ook terug kunnen lezen op hun site
Blijkbaar zijn er toch meer dan 1, want iptvbenelux.nl geeft aan dat ze niet op marktplaats staan. Dat is dus 1. én er adverteert nog een iptvbenelux op marktplaats. Dat is dus 2.
De vraag blijft over welke gaat de discussie hierboven. 1 of 2?
 
Blijkbaar zijn er toch meer dan 1, want iptvbenelux.nl geeft aan dat ze niet op marktplaats staan. Dat is dus 1. én er adverteert nog een iptvbenelux op marktplaats. Dat is dus 2.
De vraag blijft over welke gaat de discussie hierboven. 1 of 2?
Wat voor antwoord verwacht je nu eigenlijk?
Er is dus maar 1 officiële IPTV Benelux de rest zijn clonen die over de ruggen van andere geld proberen te verdienen.
Datzelfde gebeurde ook bij Rapid IPTV die hebben uiteindelijk een gehele naamswijziging doorgevoerd naar IPTVStack.

Maar het staat je natuurlijk vrij om eigen leergeld te betalen door op Marktplaats te gaan bestellen bij IPTV Benelux(y)
 
Wat voor antwoord verwacht je nu eigenlijk?
Er is dus maar 1 officiële IPTV Benelux de rest zijn clonen die over de ruggen van andere geld proberen te verdienen.
Datzelfde gebeurde ook bij Rapid IPTV die hebben uiteindelijk een gehele naamswijziging doorgevoerd naar IPTVStack.

Maar het staat je natuurlijk vrij om eigen leergeld te betalen door op Marktplaats te gaan bestellen bij IPTV Benelux(y)

Dreamshare,
Dat was zeker niet de bedoeling om via marktplaats te kiezen.
Ik vroeg me af of de discussie hier net over iptvbenelux.nl ging.
Blijkbaar is men daar niet meer tevreden over, zou het een rommeltje zijn, en antwoorden ze niet op mails of whatsapp wanneer er service nodig is.
Indien het effectief over deze iptvbenelux.nl gaat moet ik een andere oplossing zoeken.
Vandaar dus de vraag of het over 1 of 2 ging.
 
Dreamshare,
Dat was zeker niet de bedoeling om via marktplaats te kiezen.
Ik vroeg me af of de discussie hier net over iptvbenelux.nl ging.
Blijkbaar is men daar niet meer tevreden over, zou het een rommeltje zijn, en antwoorden ze niet op mails of whatsapp wanneer er service nodig is.
Indien het effectief over deze iptvbenelux.nl gaat moet ik een andere oplossing zoeken.
Vandaar dus de vraag of het over 1 of 2 ging.
Ga er hier maar vanuit dat ze het over de officiële aanbieder hebben en niet iemand die misbruik maakt van hun naam.
 
********* verkoopt alleen op hun eigen website en nergens anders. Geloof me dit is echt 1 van de beste aanbieders.
Ik zou zeggen koop niet via marktplaats of welke andere site dan ook. Deze mensen maken gewoon misbruik van de naam.
Ook hebben ze geen resellers dus u kunt alleen op ************ bestellen en nergens anders.
Veels en veels te duur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: dreamshare
Klopt ze zijn duur maar wel één van de beste. Je gaat toch ook niet naar de mercedes garage om een mercedes voor een fiat prijs te kopen. Wil je kwaliteit dan moet je gewoon betalen. Dat is met alles zo. En alles bijna in 1080p. En ze reageren echt wel altijd terug op mails en telefoons. Voor mij alleen maar Iptvbenelux. Heb al heel wat aanbieders gehad geloof me maar. Ook alle andere aanbieders wat jullie hier opnoemen. Maar geen van die allen komt in de buurt van iptvbenelux.
Iedere aanbieder heeft wel eens een kanaal die in een loop zit of een probleem met het geluid..sommige pakketten lever je zelf en sommige koop je in.
Maar je kunt van een "niet HD uitzending" geen volwaardige 1080p maken.Daarbij zijn er landen die (nog)helemaal geen FHD uitzenden dus ook die kunnen hun ook niet in 1080p doorgeven (We noemen dit 'native HD')...hun zullen net als een andere "eigen" leverancier gaan voor de hoogste kwaliteit die er te koop is.
Als service aanbieder is het minste wat je kunt doen een goede service verlenen en zorgen dat je netjes de mails / apps binnen een uur beantwoord.
Stream problemen probeer je altijd z.s.m te verhelpen niet van alle kanalen zijn(goede) backups van te verkrijgen..maar resellers zijn afhankelijk van de aanbieder en dit gaat over meerdere schijven..ze bezitten wel een Portal Panel maar hebben geen admin rechten.
Maar een 12 uurs test 10€:eek: wordt dit in mindering gebracht als er een abo wordt afgesloten?
Zou het namelijk wel eens willen testen je staat het namelijk zo aan te prijzen maar voor 10€ is het een No-Go en daarbij vermoed ik dat hun ook gewoon reseller zijn want bij het ene pakket is een test max 12 uur en bij de ander 24 uur...ook is bij de ene een test van 3dgn mogelijk en bij het andere pakket niet....in je "admin panel" kun je gewoon zelf trail dagen / uren aanmaken..en als "beste aanbieder" zou ik dus iedereen 3 dgn laten testen!( max 5€)
 
Wat ik er gisteren van kon zien niet maar site lijkt down te zijn.
Site is niet down maar er staat nergens welke kanalen ze hebben?
Dus zowel van Gold als Diamant pakket is nergens een zenderlijst te vinden...
Ik vermoed aan de hand van de 12 urige trail dat hun het Jinbox pakket aanbieden dat is namelijk de enige provider die ik zo ken met een 12 urige traillijn
 
Site is niet down maar er staat nergens welke kanalen ze hebben?
Dus zowel van Gold als Diamant pakket is nergens een zenderlijst te vinden...
Ik vermoed aan de hand van de 12 urige trail dat hun het Jinbox pakket aanbieden dat is namelijk de enige provider die ik zo ken met een 12 urige traillijn

zal een hikje van mij kant zijn geweest ik zie het nu idd weer gewoon ;)
dacht dat ik gisteren ook een zenderlijst heb gezien maar zal wel ergens anders zijn geweest heb er (TE) veel zitten vergelijken my bad :(

maar zijn er nog aanbieders die playsports uberhaupt aanbieden ?
 
aah, ok in de gold pakket zit er dus play sports?
En mag ik vragen hoeveel Playsport kanalen er in het Goldpakket zitten?
Maar wat is de meerwaarde dan eigenlijk?Want voor een bak geld minder kun je ook gewoon 3 kanalen Playsport kijken bij HIPTV.
Als ik een eigen aanbieder zou wezen en ik druk mijn pakketten uit in edelstenen / metalen dan zou het duurste metaal / steen voorzien zijn van de meest exclusieve kanalen die er op dit moment leverbaar zijn...daar mag voor betaald gaan worden.
Maar bij IPTV Benelux is dat niet zo wat voor mij dus betekent dat hun "reseller"zijn.En geen eigen streams beheren en de pakketten dus gewoon inkopen.
 
  • Like
Reacties: raymie en jovo1963
Ben jij klant bij iptvbenelux?
Heb zelf ook hiptv geprobeerd en geloof me kwaliteit is echt niet zo goed als die van iptvbenelux.
Of ze reseller zijn dat maakt niet uit ze leveren gewoon een fantastische product. Ik kijk naar kwaliteit en niet naar de prijs.
Als het product wat je afneemt van een aanbieder goed is dan mag daar gerust een prijs / kwaliteit tegen overstaan.
En nee ik ben geen "echte klant" van geen enkele IPTV aanbieder ik heb wel de meest bekende allemaal maar dat heeft een andere reden.
 
  • Like
Reacties: raymie
Is wel makkelijk als je geen klant bent en dan met de vingers wijzen. Beetje kinderachtig.
Jou mening lijkt wel alsof je het eten zonder te proeven zeggen dat je het niet lust.
Niet zomaar iets zwart maken of beoordelen aub als je niks ervan af weet. Kom je tenminste geloofwaardiger over.
Ik zal nooit iets zomaar zwart maken..
Ik heb gisteren ook Pro-IPTV en HIPTV voorgesteld want hun zijn voor mij de enigste die ik ken die Playsport hebben draaien.
En als ik een negatieve reactie neerzet over een aanbieder dan geloof mij maar dan is die echt wel gegrond.
Ik heb geen account bij IPTV Benelux want ik vind de prijzen daar absurd 10,00€ voor een 12 uurs testlijn sorry maar dan val je bij mij echt af.
Geef mij voor die 10€ minimaal een 3 dagen account en dan zal ik dit zeker opnemen om te testen..en als ik iets positiefs zou kunnen melden dan gebeurt dat ook...maar voor het negatieve geldt uiteraard hetzelfde..
Dat wat de boer niet kent vreet die niet gaat helaas niet op voor mij want ik proef alles...mits het binnen het redelijke valt.
 
Biedt IPTVBenelux geen abonnementen meer aan? 'k zie op de site alleen nog maar hardware-aanbiedingen (ook geen combi's meer). Iemand nog een recente ervaring?

Ik herhaal mijn vraag nogmaals; is er wellicht iemand die recent nog een abonnement heeft afgesloten of verlengd via IPTVBenelux? Zo niet, wie weet welk pakket ze aanbieden (hierboven las ik iets over Jinbox)? Kwalitatief heb ik namelijk nog geen gelijke aan IPTVBenelux gevonden (weliswaar is de prijs daar ook naar in verhouding tot con-collega's).
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Altan
Biedt IPTVBenelux geen abonnementen meer aan? 'k zie op de site alleen nog maar hardware-aanbiedingen (ook geen combi's meer). Iemand nog een recente ervaring?

Ik herhaal mijn vraag nogmaals; is er wellicht iemand die recent nog een abonnement heeft afgesloten of verlengd via IPTVBenelux? Zo niet, wie weet welk pakket ze aanbieden (hierboven las ik iets over Jinbox)? Kwalitatief heb ik namelijk nog geen gelijke aan IPTVBenelux gevonden (weliswaar is de prijs daar ook naar in verhouding tot con-collega's).

Ben het met jou compleet eens. Er is geen betere.