IPTV M3U Editor

Tot nu toe nog wel, echter is @Reidinga alleen de maker, save online enz. werkt nog steeds, deze wordt namelijk niet bij @Reidinga opgeslagen maar bij hunzelf.
Heb deze gedownload en werkt ( met de key welke ik bij Reidinga heb aangeschaft enkele jaren geleden). Je kan ook een key kopen ( denk ik ) op hun site
(via het menu optie...... Help ..... Order licence... ) .... probeer zou ik zeggen.
 
Dit tooltje zou wel eens de oplossing kunnen zijn voor mij. Alleen de link in de openingstopic werkt niet meer :-(
 
Voor de mensen die bij mij de M3U editor hebben gekocht, excuses voor het afwezig zijn en voor de downtijd van de website en tools - heb even een zware periode achter de rug, door ziekte ook financieel erg lastig. Hierdoor was het online houden van de website en tools op dit moment te duur, maar ook had ik geen energie om deze bij te houden (vergt behoorlijk wat tijd/aandacht/energie/geld).

Ik ben zeker van plan om mijn gebruikers terug een platform te bieden, maar dit gaat tijd kosten. Eerst moet ik zien dat de kosten draagbaar zijn, en is het afhankelijk hoeveel tijd/energie ik er in kan steken. Mochten er mensen zijn die ook programmeren/it'ers die willen helpen? Dan heel graag, ik zou nog liever een open-source versie uitbrengen zodat iedereen hier gebruik van kan maken, maar of dit haalbaar is (ook financieel) valt natuurlijk te zien.

Als ik niet reageer op email, neem het me aub niet kwalijk - ik heb de afgelopen tijd niet veel tijd door gebracht achter een computer, en mijn prioriteiten lagen even ergens anders. Ik wil rustig aan terug beginnen, maar alle hulp is welkom - dus ken je iets van Docker/Javascript/Pascal/MySQL/Php of kan je op een andere manier helpen? Laat het me zeker weten.

Groeten, Ernst
 
Welkom terug Ernst ziekte en dan herstel zijn het belangrijkste uiteraard de rest komt vanzelf wel weer en zo niet dan niet😉
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Dankjewel :) Nou ik wil zeker wel terug iets opzetten voor gebruikers, en bij voorbaat gratis zodat iedereen er gebruik van kan maken. Alleen kost het allemal wel wat tijd, dus ik ga geen beloften kunnen doen van wanneer ik dit kan realiseren. Maar als er mensen zijn die willen mee helpen/denken aan mogelijkheden is dat zeker erg welkom.
 
Goed om je weer terug te zien @Reidinga , ik heb dan wel helemaal niks met IPTV of alles wat daar mee te maken heeft, maar begon me wel zorgen te maken om je.

het doet me deugd om je weer terug te zijn, en hopelijk ben je nu voorlopig van de ellende af👍🏼
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Hallo Reidinga.
Fijn weer iets van je te horen , heel veel beterschap gewenst , gezondheid is het aller belangrijkste , hopelijk knap je zover op dat je weer tijd hebt om de IPTV Editor te ondersteunen , maar gezondheid gaat altijd voor, neem de tijd die nodig is.
Groetjes dre50
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Hey Ernst. Goed om weer eens iets van je te horen. Hopelijk gaat het nu alleen nog maar de goede kant voor je op. Heel veel beterschap verder
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ernst, hardstikke fijn weer wat van je te horen. Hoop dat het weer goed kom, met je, beterschap...
Gebruik nog steeds jouw Editor ( geef wel af en toe een foutje, maar het werkt nog steeds), ben er nog steeds tevreden over.:happy_thumbup:
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ernst, hardstikke fijn weer wat van je te horen. Hoop dat het weer goed kom, met je, beterschap...
Gebruik nog steeds jouw Editor ( geef wel af en toe een foutje, maar het werkt nog steeds), ben er nog steeds tevreden over.:happy_thumbup:
Dankjewel 😉 ik ben al begonnen aan een nieuwe versie, maar dat gaat niet zo heel snel helaas. Maar er is zeker iets op komst..
 
  • Like
Reacties: dre50 en The Brook