IPTV Stack

Meen dat men in het verleden onder de oude rapid naam zelfs hebben mee gediscusieerd.
Een admin zal kunnen zien deze deelnemers nog regelmatig inloggen
 
  • Like
Reacties: Lex
De meeste aanbieders zijn hier veelvuldig aanwezig De één wel tien keer per dag en een ander in een wat mindere frequentie.
 
Je zou stack een bericht kunnen sturen hierover. Dan is der kans groter dat ze er iets mee doen door een bericht hier.

Overigens ben ik het met je eens. Stack werkt top.
Ik reageerde hier om in het topic "IPTV Stack review" een toevoeging/update met mijn actuele ervaring te delen. Mogelijk kan dit mensen helpen een beslissing te maken.
 
  • Like
Reacties: raymie
op site zie ik staan dat de trail maar 1 uur is?
klopt dit wel, is wel erg kort toch?
 
zou kunnen ja, maar volgens mij staat het op de site?
of kijk ik op de verkeerde site :cautious:
 
zou kunnen ja, maar volgens mij staat het op de site?
of kijk ik op de verkeerde site :cautious:

Nee je kijkt goed als je op goolge kijkt zie je 24 uur trial staan maar op de site is het dan 1 uur maar zoals gezegd mac/ip kan meespelen als je al eens een test hebt gehad.
 
Tevens per email adres geld het ook.

Dus je krijgt 1 trial per email / ipadres / mac address.
 
Stack is voor mij nog altijd een fijne provider. De meest belangrijke kanalen zijn zo goed als altijd online. Mocht dit niet het geval zijn dan bestaat er de mogelijkheid om hiervan melding te maken binnen je eigen inlogscherm.

De kwaliteit van de streams is veelal uitmuntend te noemen.

Daarnaast heeft stack ook een fijne VOD selectie.

Sinds juni vorig jaar een tevreden "klant". Mocht je een nieuw iptv abonnement willen nemen dan is de overweging om Stack te nemen er zeker één om te overwegen..
 
Stack is voor mij nog altijd een fijne provider. De meest belangrijke kanalen zijn zo goed als altijd online. Mocht dit niet het geval zijn dan bestaat er de mogelijkheid om hiervan melding te maken binnen je eigen inlogscherm.

De kwaliteit van de streams is veelal uitmuntend te noemen.

Daarnaast heeft stack ook een fijne VOD selectie.

Sinds juni vorig jaar een tevreden "klant". Mocht je een nieuw iptv abonnement willen nemen dan is de overweging om Stack te nemen er zeker één om te overwegen..
Nou ik heb de laatste anders flink veel storing met Stack snel iets oplossen is niet hun sterkste punt helaas.
 
Nou ik heb de laatste anders flink veel storing met Stack snel iets oplossen is niet hun sterkste punt helaas.
vreemd. Ik heb heb die ervaring niet. Ik kan niet uitsluiten dat onze kijkmomenten verschillend zijn en ik daardoor de storingen niet waarneem. Het is ook mogelijk dat er zich een hardware probleem voordoet bij jou. Al hoewel de meeste mensen dat hier afdoen als een mogelijkheid die gelijk is aan 0. (hoogmoet?) Het blijft dan ook geen absolute vervanging van een kabel of satellietaansluiting, noem het hobby..

Ik hoop oprecht dat je ervaringen weer beter worden. ?
 
Vind Stack ook top, vooral omdat ze van de zenders die ik kijk op Sky UK overal een backup van hebben in de vorm van een tweede zender.
 
  • Like
Reacties: raymie
vreemd. Ik heb heb die ervaring niet. Ik kan niet uitsluiten dat onze kijkmomenten verschillend zijn en ik daardoor de storingen niet waarneem. Het is ook mogelijk dat er zich een hardware probleem voordoet bij jou. Al hoewel de meeste mensen dat hier afdoen als een mogelijkheid die gelijk is aan 0. (hoogmoet?) Het blijft dan ook geen absolute vervanging van een kabel of satellietaansluiting, noem het hobby..

Ik hoop oprecht dat je ervaringen weer beter worden. ?
Ehhh ik heb een aantal "vrienden" een abo verkocht zeg maar..Stack loopt niet lekker vanuit Spanje in ieder geval.
 
  • Like
Reacties: raymie