Ik reageerde hier om in het topic "IPTV Stack review" een toevoeging/update met mijn actuele ervaring te delen. Mogelijk kan dit mensen helpen een beslissing te maken.Je zou stack een bericht kunnen sturen hierover. Dan is der kans groter dat ze er iets mee doen door een bericht hier.
Overigens ben ik het met je eens. Stack werkt top.
Geen idee of dat kort is. Kort is relatief..op site zie ik staan dat de trail maar 1 uur is?
klopt dit wel, is wel erg kort toch?
Volgens mij werkt dat anders bij Stack..als jouw ip of macadres al vaker is gebruikt voor een trail dan wordt de trail inderdaad een uur.Geen idee of dat kort is. Kort is relatief..
Volgens mij werkt dat anders bij Stack..als jouw ip of macadres al vaker is gebruikt voor een trail dan wordt de trail inderdaad een uur.
zou kunnen ja, maar volgens mij staat het op de site?
of kijk ik op de verkeerde site
Ok dank je dan kan ik dat doorgeven.Klopt...Heb er ook last van, de laatste weken redelijk veel.
Nou ik heb de laatste anders flink veel storing met Stack snel iets oplossen is niet hun sterkste punt helaas.Stack is voor mij nog altijd een fijne provider. De meest belangrijke kanalen zijn zo goed als altijd online. Mocht dit niet het geval zijn dan bestaat er de mogelijkheid om hiervan melding te maken binnen je eigen inlogscherm.
De kwaliteit van de streams is veelal uitmuntend te noemen.
Daarnaast heeft stack ook een fijne VOD selectie.
Sinds juni vorig jaar een tevreden "klant". Mocht je een nieuw iptv abonnement willen nemen dan is de overweging om Stack te nemen er zeker één om te overwegen..
vreemd. Ik heb heb die ervaring niet. Ik kan niet uitsluiten dat onze kijkmomenten verschillend zijn en ik daardoor de storingen niet waarneem. Het is ook mogelijk dat er zich een hardware probleem voordoet bij jou. Al hoewel de meeste mensen dat hier afdoen als een mogelijkheid die gelijk is aan 0. (hoogmoet?) Het blijft dan ook geen absolute vervanging van een kabel of satellietaansluiting, noem het hobby..Nou ik heb de laatste anders flink veel storing met Stack snel iets oplossen is niet hun sterkste punt helaas.
Ehhh ik heb een aantal "vrienden" een abo verkocht zeg maar..Stack loopt niet lekker vanuit Spanje in ieder geval.vreemd. Ik heb heb die ervaring niet. Ik kan niet uitsluiten dat onze kijkmomenten verschillend zijn en ik daardoor de storingen niet waarneem. Het is ook mogelijk dat er zich een hardware probleem voordoet bij jou. Al hoewel de meeste mensen dat hier afdoen als een mogelijkheid die gelijk is aan 0. (hoogmoet?) Het blijft dan ook geen absolute vervanging van een kabel of satellietaansluiting, noem het hobby..
Ik hoop oprecht dat je ervaringen weer beter worden. ?