IPTV-totaal

Pershing

Forumlid
28 jul 2017
5
4
6
51
Hoi Anarck,

Fijn om te lezen dat het is gelukt. Mocht je in de toekomst toch nog opzoek moeten naar de info. Deze kun je vinden door de volgende stappen te doorlopen.

Inloggen》actieve diensten klikken》klik op je actieve pakket 》dan scroll naar de groene button "iptv inloggegevens", klik daarop》hier kun je alle benodigde gegevens lezen en eventueel zaken wijzigen, zoals wachtwoorden..

Hopelijk helpt dit je voor de toekomst.
Ik heb ook een abo bij ipt totaal, ik volg hen op telegram, daar werd gelijk bericht over dit probleem en ook de oplossing gepost, ik ben tevreden over service en uiteraard het pakket op zich…

• Like
Reacties: raymie

flits

Nieuwkomer
1 aug 2021
1
0
1
66
Is er iemand die de EPG voor de engelse zenders werkend heeft gekregen? Ik gebruik de epg link zoals aangegeven op de iptvtotaal website en die werkt ook voor bijvoorbeeld de nederlandse en vlaamse zenders, maar bij de engelse zenders doet hij het niet.

Pershing

Forumlid
28 jul 2017
5
4
6
51
Is er iemand die de EPG voor de engelse zenders werkend heeft gekregen? Ik gebruik de epg link zoals aangegeven op de iptvtotaal website en die werkt ook voor bijvoorbeeld de nederlandse en vlaamse zenders, maar bij de engelse zenders doet hij het niet.
Klopt, ik heb bij zommige UK en USA zenders geen EPG, heb dat ook aangegeven en kreeg te horen dat dit lastig was om goede epg te krijgen maar ik heb nog een aflopende abo bij Dragon IPTV en daar werkt de EPG wel op UK en USA….dus ik zou gewoon een help ticket aanmaken en mogelijk dat ze dan ff verder kijken hoe dit werkend te krijgen.
Post automatically merged:

Klopt, ik heb bij zommige UK en USA zenders geen EPG, heb dat ook aangegeven en kreeg te horen dat dit lastig was om goede epg te krijgen maar ik heb nog een aflopende abo bij Dragon IPTV en daar werkt de EPG wel op UK en USA….dus ik zou gewoon een help ticket aanmaken en mogelijk dat ze dan ff verder kijken hoe dit werkend te krijgen.
Trouwens heel gek maar als ik kijk via mijn app op mijn TV, SET IPTV, dan heb ik op alle zenders EPG ook die UK en USA, Op IPTV Smarters geen EPG op USA en UK, en op mijn Formuler Z8 via My Tv online op sommige zenders niet…

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: raymie

iptvscraper

Forumlid
24 mrt 2018
6
8
6
Ben zelf ook erg tevreden heb meerdere lijnen en eigenlijk nooit problemen, misschien een enkele keer dat het beeld voor 1 sec zwart blijft en daarna ook weer terug komt mag geen naam hebben. Ze hebben een prima aanbod.

Henkbakker

Gevorderd
14 jun 2019
130
26
16
73
D.d. 16-9-2021 geen uitzending meer. Weet iemand hier iets van? Was zeer tevreden over deze provider!

Henkbakker

Gevorderd
14 jun 2019
130
26
16
73
Nee abbo loopt tot april 2022. Heel vreemd ik heb ook nog een andere provider, die werkte ook niet. Maar nu werkt tvtotaal weer, bedankt voor je reactie.

S1l3nc0r

Nieuwkomer
30 jan 2021
4
0
1
45
Heb nu een proefabbo lopen van 48 uur.

Ik denk dat ik ga verlengen, maar twijfel met de keuze.

Mijn interesses liggen hoofdzakelijk bij de Europese, UK, en US, en dan met name voor alle sporten, sowieso F1, voetbal; en Entertainment (Amerikaanse, UK en Europese Series).

Als ik de zenderlijsten goed bekijk, zou het reguliere pakket me moeten kunnen voorzien, of mis ik iets.
Post automatically merged:

En is er een manier om de EPG van iptv totaal beter te krijgen? Bij veel (Amerikaanse) zenders ontbreekt deze, en dan wordt het wel lastig om te weten wanneer je een bepaalde zender moet kijken.
Ik gebruik IPTV Smarters met de standaard instellingen...

Laatst bewerkt:

Dreamer_Rob

Nieuwkomer
4 aug 2021
1
0
1
60
Hoi Anarck, ik had precies dit probleem.

Gelukkig is er een oplossing. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat ze zijn gewisseld van server. Via klantenportaal kun je de juiste instellingen vinden. Dit is de beste work-around.

Ik kan helaas geen link delen, maar het is dus simpel op te lossen.

Hopelijk lukt het je.
Hallo
Een vraagje van een leek is het mogelijk om IPTV totaal te chrome casten.
Heb een test of proef link gehad en kon dit enkel via tablet kijken.
De app van IPTV totaal kon ik niet op mijn tv installeren en doe ook liever casten.
Vast bedankt voor jullie hulp.

Henkbakker

Gevorderd
14 jun 2019
130
26
16
73
Ben erg tevreden over IPTV TVTotaal. Pas een eerste uitval gehad in 6 maanden. Enkele uren. Zie eerdere reactie.

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
2.088
1.094
216
44
Hallo
De app van IPTV totaal kon ik niet op mijn tv installeren en doe ook liever casten.
Is er überhaupt geen iptv op je televisie mogelijk?
Anders zou je degene die eens kunnen proberen.
Welke chromecast heb je kun je daar de app niet op zetten?

BenBem

Expert
28 okt 2016
218
115
16
76
Hallo
Ik gebruik Duplex play en die kan je IPTV chromecasten. Even de juiste zoeken want er zijn veel dezelfde namen. Via APKpure is hij makkelijk te vinden. Uit proberen is eenvoudig, je kunt de app 7 dagen gratis testen. Daarna 2euro per jaar.