Hetzelfde hier. Dit werkt niet zoHet is echt een waardeloze provider. Een proefmaand afgesloten, 1e f1 kwali en meteen geen beeld. Dat is absoluut slecht.
Die migratie, daar geef ik eerlijk gezegd ook de schuld aan. Zoals ik eerder al zei dat bier elke verandering een verbetering is.Inderdaad Nanek, ik was ook altijd erg tevreden over deze IPTV leverancier, maar de laatste dagen gaat het vaak fout. Volgens mij hebben ze in korte tijd wat zaken op de achtergrond moeten aanpassen omdat ze voorheen een aantal servers in Oekraïne hadden gestationeerd. Althans dit werd via Telegram medegedeeld. Mijn gevoel zegt dat ze sinds de migratie naar een andere locatie last hebben van stabiliteitsproblemen. Hopelijk blijven ze voorlopig uit de problemen, want anders ga ik ook verderop kijken.
Overigens lijkt momenteel alles weer te werken.
De app doet het, maar was nog ingelogdKan er iemand inloggen op de APP van IPTVTotaal zelf? Bij mij lukt het niet en ik weet niet als het aan de storing ligt of niet.
Ja hoor ,het is met 1 maand verlengd,ik vind het perfecte service.Heeft iemand die gratis maand er al bij gekregen ivm die storing
Hier ook met maand verlengdHeeft iemand die gratis maand er al bij gekregen ivm die storing