IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardeloos wil ik niet zeggen, maar sinds de verandering wel vaker geneuzel dan voorheen heb ik het idee van.

Bericht van hun op telegram:

Bijlagen

• 43C7FBD1-CC8F-48B6-B128-A3577318ED2C.jpeg
    43C7FBD1-CC8F-48B6-B128-A3577318ED2C.jpeg
    447,4 KB · Weergaven: 50
Het lijkt er nu op dat er toch serieuze problemen zijn bij deze provider. De storing is nog steeds niet opgelost.

Ik heb ze altijd aangeraden en ze hebben veel goodwill van me maar de laatste week is het een drama.
Ik heb gelukkig nog een ali abbo ernaast maar dit moet niet te lang gebeuren want dan ga ik niet meer verlengen.

Inderdaad Nanek, ik was ook altijd erg tevreden over deze IPTV leverancier, maar de laatste dagen gaat het vaak fout. Volgens mij hebben ze in korte tijd wat zaken op de achtergrond moeten aanpassen omdat ze voorheen een aantal servers in Oekraïne hadden gestationeerd. Althans dit werd via Telegram medegedeeld. Mijn gevoel zegt dat ze sinds de migratie naar een andere locatie last hebben van stabiliteitsproblemen. Hopelijk blijven ze voorlopig uit de problemen, want anders ga ik ook verderop kijken.
Overigens lijkt momenteel alles weer te werken.

Inderdaad Nanek, ik was ook altijd erg tevreden over deze IPTV leverancier, maar de laatste dagen gaat het vaak fout. Volgens mij hebben ze in korte tijd wat zaken op de achtergrond moeten aanpassen omdat ze voorheen een aantal servers in Oekraïne hadden gestationeerd. Althans dit werd via Telegram medegedeeld. Mijn gevoel zegt dat ze sinds de migratie naar een andere locatie last hebben van stabiliteitsproblemen. Hopelijk blijven ze voorlopig uit de problemen, want anders ga ik ook verderop kijken.
Overigens lijkt momenteel alles weer te werken.
Die migratie, daar geef ik eerlijk gezegd ook de schuld aan. Zoals ik eerder al zei dat bier elke verandering een verbetering is.

We krijgen ter compensatie in ieder geval maand extra, mijn abbo zou verlopen begin april. Dus hebben ze nog een maand om mij te overtuigen 😋

• Like
Reacties: TeamOpel144
Kan er iemand inloggen op de APP van IPTVTotaal zelf? Bij mij lukt het niet en ik weet niet als het aan de storing ligt of niet.

Ikzelf ben tevreden met IPTV totaal en is er een probleem dat kan ik dat lezen via hun telegram account.
Ik zeg altijd en nog eens,alles waar je illegaal naar kijkt kan ook zo maar weg zijn of er tijdelijk uitloggen.
IPTV totaal geeft in ieder geval nog tekst en uitleg van hun probleem en evt oplossingen.
Gisteren was het bingo daar de F1 startte en Ajax _Feijenoord , en er waren wat start problemen maar ik heb rustig voetballen kunnen kijken en toen de F1 heb ikzelf via dubbel beeld naar beide kunnen kijken.
Mij hoor je niet klagen en klagers neem dan een gewoon viaplay abonnement.

• Like
Reacties: Desperados2005
Staat inmiddels op telegram dat de klanten die storing gehad hebben de maand erbij geschreven is. Net gecheckt en inderdaad. Goeie service. 😁

Hier ook de einddatum met een maand verlengd, erg netjes wat ze gedaan hebben 👍 ...

Status
Niet open voor verdere reacties.