IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruikte ************** op mijn Nvidia TV Shield Pro, dit werkt niet meer om de juiste redenen voor wat ik begrijp.
Daarnaast kan ik niet inloggen op in mijn klantenportaal, dus ook niet bij mijn gebruikersgegevens.
Hoe ga ik mijn Shield weer up and running krijgen?

Ik wilde mij bij de telegram groep aanmelden, alleen kan ik geen groep vinden onder IPTV Totaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruikte ************** op mijn Nvidia TV Shield Pro, dit werkt niet meer om de juiste redenen voor wat ik begrijp.
Daarnaast kan ik niet inloggen op in mijn klantenportaal, dus ook niet bij mijn gebruikersgegevens.
Hoe ga ik mijn Shield weer up and running krijgen?

Ik wilde mij bij de telegram groep aanmelden, alleen kan ik geen groep vinden onder IPTV Totaal.
Als het goed is heb je Februari een mail hierover gehad. Inloggen met het klantenaccount moet via een andere website en niet meer via de reguliere website van IPTV Totaal.

Als je de nieuwe klantenportaal niet weet te vinden, kan je ze toch even mailen?
[automerge]1647958679[/automerge]
Je kan het makkelijk oplossen door achteraan de portallink de /c weg te halen en dan een gebruikersnaam/wachtwoord invoeren.

Dan moet het weer werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook een maand extra er bij gekregen. Top service, netjes opgelost. Was al verder gaan zoeken en verschillende diensten getest die eigenlijk qua kwaliteit op hetzelfde zitten maar dan stuk goedkoper. (verbaas me positief over wat er gedeeld wordt in het alieexpress topic) echter vind ik de telegram handig om te zien als er wat is. Wordt de service stuk duurder ga ik wel overstappen maar voor nu is het prima.

Site doet het hier ook niet meer helaas. Zat er net aan te twijfelen om wat te bestellen, die proefperiode is me goed bevallen

AAntal ajren abonnee bij IPTVTotaal, tot voor een half jaar compleet zonder klachten. Sindsdien lijkt de service aardig verminderd. Ze kunnen (willen?) me niet helpen met de volgende vraag: Een aantal series valt niet af te spelen. Alleen geluid, geen beeld, mededeling : MediaCodec missing. Zowel op laptop, pc als androidkastje op tv. Moet dus bij hun liggen, elk device zelfde melding. Maar hun antwoord: hier kan ik niets mee. Voorbeeld: Mocro Maffia speelt eerste drie jaargangen wel, laatste jaargang niet. Is geen H265 issue, die codec is aan boord. Wie kan me helpen?

AAntal ajren abonnee bij IPTVTotaal, tot voor een half jaar compleet zonder klachten. Sindsdien lijkt de service aardig verminderd. Ze kunnen (willen?) me niet helpen met de volgende vraag: Een aantal series valt niet af te spelen. Alleen geluid, geen beeld, mededeling : MediaCodec missing. Zowel op laptop, pc als androidkastje op tv. Moet dus bij hun liggen, elk device zelfde melding. Maar hun antwoord: hier kan ik niets mee. Voorbeeld: Mocro Maffia speelt eerste drie jaargangen wel, laatste jaargang niet. Is geen H265 issue, die codec is aan boord. Wie kan me helpen?
Ik herken dit wel moet ik zeggen. De laatste aflevering van seizoen 4 stopt bij ons ook na 13 minuten. Dit terwijl alle andere afleveringen zonder problemen werden afgespeeld.
Bij andere series ondervinden wij dit probleem niet. Vanavond zal ik weer eens checken of het probleem er nog steeds is.

HIer bij iptv totaal ook een abonnement genomen bij problemen wordt er goed gereageerd, alleen vind ik dat er te veel f het gewoon niet doen . 🤔

Ik kijk nu naar de kwalificatie van de F1 om de start positie via IPTV totaal.
Ik kan niet anders zeggen dat zowel beeld en geluid is gewoon perfect.
En hun berichten via Whatsapp is toppie.
Ik lees hier ook dat er mensen zijn met klachten en ontevreden zijn.
Wel ik niet,ik ben tot nu toe zeer tevreden.
Er gaan weleens dingen mis,maar hoe je het went of keert het is geen Ziggo,KPN of T Mobile.
Hopelijk komt Schumacher ongedeerd uit deze klapper van een ongeluk.

Status
Niet open voor verdere reacties.