G
Glassertje
Gast
Als je inlogt op je klanten portaal, vind je de nieuwe server adres.Is het serveradres bij iptv totaal misschien veranderd? ik heb xxxxxxxxxxx
Als je inlogt op je klanten portaal, vind je de nieuwe server adres.Is het serveradres bij iptv totaal misschien veranderd? ik heb xxxxxxxxxxx
Bij Alie iptv topic wordt ook altijd gesproken over line.4k-ott... enz dus lijkt me dan raar...maar oke, sorry als dit niet mochtAlleen @Glassertje doet het juiste die links zijn niet volgens de regels ook niet in een quote lijkt me![]()
Als het goed is heb je Februari een mail hierover gehad. Inloggen met het klantenaccount moet via een andere website en niet meer via de reguliere website van IPTV Totaal.Ik gebruikte ************** op mijn Nvidia TV Shield Pro, dit werkt niet meer om de juiste redenen voor wat ik begrijp.
Daarnaast kan ik niet inloggen op in mijn klantenportaal, dus ook niet bij mijn gebruikersgegevens.
Hoe ga ik mijn Shield weer up and running krijgen?
Ik wilde mij bij de telegram groep aanmelden, alleen kan ik geen groep vinden onder IPTV Totaal.
De servers worden aangepast volgens hun telegram. Ze zijn dus even druk, maar hun kennende zullen ze het snel weer als de brandweer werken. )Site doet het hier ook niet meer helaas. Zat er net aan te twijfelen om wat te bestellen, die proefperiode is me goed bevallen
Ja, volgens mij is er wat opgeschoond...we missen wat berichtjes vandaag of niet?
Ik herken dit wel moet ik zeggen. De laatste aflevering van seizoen 4 stopt bij ons ook na 13 minuten. Dit terwijl alle andere afleveringen zonder problemen werden afgespeeld.AAntal ajren abonnee bij IPTVTotaal, tot voor een half jaar compleet zonder klachten. Sindsdien lijkt de service aardig verminderd. Ze kunnen (willen?) me niet helpen met de volgende vraag: Een aantal series valt niet af te spelen. Alleen geluid, geen beeld, mededeling : MediaCodec missing. Zowel op laptop, pc als androidkastje op tv. Moet dus bij hun liggen, elk device zelfde melding. Maar hun antwoord: hier kan ik niets mee. Voorbeeld: Mocro Maffia speelt eerste drie jaargangen wel, laatste jaargang niet. Is geen H265 issue, die codec is aan boord. Wie kan me helpen?
Is inderdaad wel eens beter geweest .HIer bij iptv totaal ook een abonnement genomen bij problemen wordt er goed gereageerd, alleen vind ik dat er te veel f het gewoon niet doen .![]()