IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk nu naar de kwalificatie van de F1 om de start positie via IPTV totaal.
Ik kan niet anders zeggen dat zowel beeld en geluid is gewoon perfect.
En hun berichten via Whatsapp is toppie.
Ik lees hier ook dat er mensen zijn met klachten en ontevreden zijn.
Wel ik niet,ik ben tot nu toe zeer tevreden.
Er gaan weleens dingen mis,maar hoe je het went of keert het is geen Ziggo,KPN of T Mobile.
Hopelijk komt Schumacher ongedeerd uit deze klapper van een ongeluk.
Bedoel je telegram? Bij mijn geen WhatsApp bekend voor IPTV totaal?
 
Hoe zijn jullie ervaringen met voetbal via IPTV-totaal (ESPN/Ziggo)? Werken de streams soepel/zonder haperingen in (bijna) Ziggo kwaliteit?
 
Hoe zijn jullie ervaringen met voetbal via IPTV-totaal (ESPN/Ziggo)? Werken de streams soepel/zonder haperingen in (bijna) Ziggo kwaliteit?
IPTV-totaal is een van de beste als het gaat om de kwaliteit van de streams. Ik zou gewoon een testlijntje voor 48 uur aanvragen, dan weet je het gauw genoeg.
 
IPTV-totaal is een van de beste als het gaat om de kwaliteit van de streams. Ik zou gewoon een testlijntje voor 48 uur aanvragen, dan weet je het gauw genoeg.
Ik kijk met genot naar ESPN en Ziggo maar ook naar Belgisch ,Duits , Engels enz voetbal.
Soms heb je af en toe een kleine happening.
Formule 1 is heel goed zowel van Ziggo,viaplay en F1 zelf.
Neem meteen een Whatsapp account bij hun,je wordt dagelijks op de hoogte gehouden van nieuwtjes,wat en wanneer er word uitgezonden met viaplay maar ook al er een probleem is.
Ik vind de € 80,00 in het jaar echt de moeite waard.
En zoals Teamopel144 schrijft neem een proef abonnement.
 
Ik heb sinds deze week ook iptv-totaal. De kwaliteit van de streams is uitmuntend en nog geen hapering kunnen ontdekken. Ik heb het internationale pakket met zo ongeveer alle zenders wereldwijd. Dit heb ik hoofdzakelijk afgesloten om mexicaanse zender te kunnen ontvangen. Echter net die mexicaanse zenders werken geen van alle.

Ik maak gebruik van de door iptv-totaal zelf geleverde en voor ingestelde amiko a9z blu.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, en hebben jullie hetzelfde probleem?
 
Wat zeggen ze bij de provider hierover ?
Tijdens de test werkte deze zenders wel ?
 
Wat zeggen ze bij de provider hierover ?
Tijdens de test werkte deze zenders wel ?
Ik heb het bij de provider voorgelegd, maar aangezien heel veel internationale kanalen het niet doen vinden ze het raar en vrijwel onmogelijk. Ik heb niet het idee dat ze het verder op gaan pakken.

Tijdens de test werkte het.
 
En je hebt al aangegeven dat het met de test wel werkte?
Ik heb toen ook lang niet alles bekeken. Ik heb VOD getest, nederlandse zenders en 1 mexicaanse. Welke het meest bekeken word (las estrellas).
Dit via kodi op een pc.

Ik heb aangegeven dat veel internationale zenders het niet doen.
In de 1e instantie dacht ik dat bijna geen een het doet maar internationaal blijkt er geen epg aanwezig te zijn, maar de zender doet het dan wel.

Nu blader ik dus meer landen heen en zie ik dat vrij veel landen niet werken.

Canada 0
Malta 0
Mexico 0
Brazilie 0

En zo nog meer.

Ik ben geen held op dit gebied, zodoende dat ik mij afvroeg of ik hier zelf iets aan kan doen.

Verder werkt het trouwens perfect, op de werkende zenders ook niks aan te merken op de kwaliteit van de stream.
 
Net ff getest en inderdaad Canada / Malta / Mexico nada en Brazilie werken er maar een paar . Ben lang fan geweest van deze provider maar ga niet verlengen. teveel zenders met haperingen .
Heb ook nog iptvmulti en die bevalt me heel wat beter.
 
  • Grappig
Reacties: Pribo
Net ff getest en inderdaad Canada / Malta / Mexico nada en Brazilie werken er maar een paar . Ben lang fan geweest van deze provider maar ga niet verlengen. teveel zenders met haperingen .
Heb ook nog iptvmulti en die bevalt me heel wat beter.
Wat bevalt er beter? Hebben ze ook een telegram als er problemen zijn voor de communicatie?
 
Nee maar kan gewoon via mail . wat me beter bevalt zijn zenders die wel werken en af en toe een hapering neem ik op de koop toe.
Aanbod vind ik ook beter .
En nee ik heb niks met geen enkele provider dit is gewoon hoe ik er over denk.
Natuurlijk zijn er ook zenders bij die niet werken maar dat is bij iedere provider zo maar complete landen?
 
  • Like
Reacties: floppie
Nee maar kan gewoon via mail . wat me beter bevalt zijn zenders die wel werken en af en toe een hapering neem ik op de koop toe.
Aanbod vind ik ook beter .
En nee ik heb niks met geen enkele provider dit is gewoon hoe ik er over denk.
Natuurlijk zijn er ook zenders bij die niet werken maar dat is bij iedere provider zo maar complete landen?
Ik begrijp je. Voor mij zijn deze landen niet belangrijk maar als je het aanbied moet het gewoon werken punt. Ik vind zelf irritant dat catch ip vaak niet werkt, maar de telegram vind ik dan weer heel fijn. Moet er 1 tegenkomen die zo open en eerlijk is over dingen. Zit nog twee maanden bij ze en ga dan even nadenken wat we gaan doen. Testen bij andere of gewoon weer verlengen.
 
Nu heb ik zowel een testlijn van een ali aanbieder, als iets via een vriend, als nu iptv-totaal geprobeerd, en ik blijf terug zien dat voetbalwedstrijden somehow de juiste FPS lijken te missen om echt vloeiend in beeld te komen, in vergelijking met Ziggo. IPTV-totaal lijkt dan nog de beste die het nét wel kijkbaar maakt, maar je blijft toch een soort stroperigheid zien in de beelden van ESPN/Ziggo voetbal. Ben ik de enige die dat zo ervaart of is dat gewoon een gegeven van kijken via streams?

Of is er verder nog iets wat ik zou kunnen tweaken hier aan om het beter te maken? Ik heb een Shield Pro en een jaar oude LG 4K tv dus de hardware zit wel goed, verder gebruik ik tivimate voor het streamen.
 
Ik kijk zelf met een formuler z10 pro max met mytvonline2, ervaar weinig problemen met voetbal.
 
Nu heb ik zowel een testlijn van een ali aanbieder, als iets via een vriend, als nu iptv-totaal geprobeerd, en ik blijf terug zien dat voetbalwedstrijden somehow de juiste FPS lijken te missen om echt vloeiend in beeld te komen, in vergelijking met Ziggo. IPTV-totaal lijkt dan nog de beste die het nét wel kijkbaar maakt, maar je blijft toch een soort stroperigheid zien in de beelden van ESPN/Ziggo voetbal. Ben ik de enige die dat zo ervaart of is dat gewoon een gegeven van kijken via streams?

Of is er verder nog iets wat ik zou kunnen tweaken hier aan om het beter te maken? Ik heb een Shield Pro en een jaar oude LG 4K tv dus de hardware zit wel goed, verder gebruik ik tivimate voor het streamen.
Ik ben gisteren even gaan kijken welke bitrates iptv totaal heeft. Met de 4k zender van ziggo was het 22-26MB gemiddeld. De HDR zender van ESPN had 13-16MB gemiddeld. Prima te kijken.
 
Ik heb een 55 inch oled tv die android tv heeft en ik heb een Nvidia Shield tv pro.
Wat mij vooral opviel bij F1 is dat het weer geven van beelden met de auto,s in de race het beeld via de Shield mooier,strakker en vloeiender is als via de tv.
Dus bij sport kijk ik IPTV altijd met de Shield maar films of een tv uitzending die ik niet kan ontvangen via mijn provider kan dat best via IPTV totaal app op de tv.
Maar de Shield tv pro is gewoon de topper.
Verder IPTV totaal top.
 
Ik ben gisteren even gaan kijken welke bitrates iptv totaal heeft. Met de 4k zender van ziggo was het 22-26MB gemiddeld. De HDR zender van ESPN had 13-16MB gemiddeld. Prima te kijken.
Ja, het is op zich wel te kijken, maar als ik wissel tussen m'n ziggo kastje en IPTV-totaal, dan zien de beelden er via IPTV toch net stroperiger uit, net niet vloeiend, ook op de UHD-stream. Maar ik ben blijkbaar de enige die dat zo ervaart dan..daarom vroeg ik me af of iemand nog een tip heeft. Ik heb een lage ping, 300mb/s bekabeld aangesloten, shield pro met tivimate en een nieuwe LG 4k tv.
 
Ja, het is op zich wel te kijken, maar als ik wissel tussen m'n ziggo kastje en IPTV-totaal, dan zien de beelden er via IPTV toch net stroperiger uit, net niet vloeiend, ook op de UHD-stream. Maar ik ben blijkbaar de enige die dat zo ervaart dan..daarom vroeg ik me af of iemand nog een tip heeft. Ik heb een lage ping, 300mb/s bekabeld aangesloten, shield pro met tivimate en een nieuwe LG 4k tv.
Ik ervaar dit ook hoor. IPTV kan (nog) niet aan de kwaliteit van kabel tippen. Ik heb zelf ook meerdere providers getest en het was over het algeneen goed om naar te kijken maar het beeld is gewoonweg niet zo superstraks als bij kabel.
Met name op een grote tv valt dit meer op. Op een kleiner scherm is IPTV prima.
Ik gebruik dezelde hardware als jou, alleen heb ik een Samsung 65Q90R.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.