IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekend fenomeen iedereen die anders beweerd is gewoon sneller tevreden 🤪
 
Yep. Stel je heel hoge eisen aan de beeldkwaliteit dan zou ik het bij kabel laten.
Yeah het is eigenlijk alleen bij voetbal dat het opvalt omdat het beeld daar op een constante snelheid heen en weer beweegt. Bij gewone zenders, of F1 valt het echt totaal niet op (bij mij dan). Alleen voetbal is echt nét onkijkbaar en dat is praktisch het enige dat ik nog kijk op tv haha.
 
Yeah het is eigenlijk alleen bij voetbal dat het opvalt omdat het beeld daar op een constante snelheid heen en weer beweegt.
Binnen tivimate AFR ook al eens aangezet?
Instellingen
Afspelen
AFR op "aan" en schermresolutie wijzigen op aan.. (schuifje omzetten)

Of bij je LG tru motion eens proberen (sommige haten deze instelling soap opera effect) maar ik heb daar geen last van..

Lg
Instellingen beeldmodus
Beeld opties
Tru motion
Ik heb hem op natuurlijk staan hier kun je ff mee klooien.

Voor de rest sluit ik me bij de anderen aan tis (nog) niet te vergelijken met kabel of schotel...
Ik heb het ook puur voor erbij en omdat het kan... 😂😉
 
Met de motion instelling op je tv valt inderdaad aardig wat te regelen. Je kunt elke bron op je tv voorzien van andere instellingen. Je zou bij IPTV de motion wat hoger kunnen zetten zodat je vloeiender beeld hebt.
 
Vraag me af of het niet aan de gebruiker ligt. Geen problemen met tivimate en provider uit dit topic.
 
Hier werkt catchup met tivimate op alle kanalen die dit zouden moeten hebben.
 
Van de week een Xsarius Avant2+ gekocht en naar aanleiding van dit forum een maand abonnement genomen op iptv Totaal.
Ik wist even niet waar ik de link kon vinden, maar ze reageerden erg snel op mijn email.......ik ben nog een leek o dit gebied, maar tot nu toe erg tevreden met iptv van Totaal.
 
Ik heb een 55 inch oled tv die android tv heeft en ik heb een Nvidia Shield tv pro.
Wat mij vooral opviel bij F1 is dat het weer geven van beelden met de auto,s in de race het beeld via de Shield mooier,strakker en vloeiender is als via de tv.
Dus bij sport kijk ik IPTV altijd met de Shield maar films of een tv uitzending die ik niet kan ontvangen via mijn provider kan dat best via IPTV totaal app op de tv.
Maar de Shield tv pro is gewoon de topper.
Verder IPTV totaal top.
Ik denk ook over om totaal te bestellen, kun je dat en op de tv, en op een android box installeren dan? Of moet ik kiezen.
Wat is dan het beste?
 
Ik denk ook over om totaal te bestellen, kun je dat en op de tv, en op een android box installeren dan? Of moet ik kiezen.
Wat is dan het beste?
Je kunt het op meerdere devices installeren, kijken kan op 1 device tegelijk of je moet meerdere verbindingen afnemen waar je dan weer extra voor betaalt uiteraard. Een losse (redelijk moderne) box presteert beter dan een app op je TV.
 
Je kunt het op meerdere devices installeren, kijken kan op 1 device tegelijk of je moet meerdere verbindingen afnemen waar je dan weer extra voor betaalt uiteraard. Een losse (redelijk moderne) box presteert beter dan een app op je TV.
Dank!
Ik kijk nu iptv totaal (proefpakket) via een formuler box, ziet er goed uit. Ik bestel gelijk maar voor een half jaar.
Denk erover om kodi te installeren om het wat overzichtelijk te houden.
 
Hallo, ik ben volledig nieuw en heb geen ervaringen, maar heb e.e.a. gelezen over iptv.
Nu denk ik er aan om IPTV aan te schaffen. Dit kan ook via een app en bijv. via chromecast naar de TV. Waarom gebruiken toch veel mensen zo'n box ipv app oid? En nu is het gebruik van iptv totaal volgens mij enigszins discutabel? Moet ik een VPN gaan gebruiken of wat zijn daar de meningen?
 
Hallo, ik ben volledig nieuw en heb geen ervaringen, maar heb e.e.a. gelezen over iptv.
Nu denk ik er aan om IPTV aan te schaffen. Dit kan ook via een app en bijv. via chromecast naar de TV. Waarom gebruiken toch veel mensen zo'n box ipv app oid? En nu is het gebruik van iptv totaal volgens mij enigszins discutabel? Moet ik een VPN gaan gebruiken of wat zijn daar de meningen?
gewoon handiger, hoef je je telefoon niet te gebruiken, ik gebruik trouwens xiaomi 4k sticks icm Tivimate.
 
Sinds paar dagen krijg ik geen verbinding meer met iptvtotaal, ook niet de website, is het enkel bij mij of is de site down/weg?
 
Geen enkel probleem,gisteren de F1 gekeken en gisteravond nog ergens naar gekeken.
Zonet nog even een test gedaan en ook nu weer geen probleem.
Het ligt misschien aan jou internet of wifi verbinding maar dat kan ik uiteraard vanuit hier niet beoordelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.