IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier ook 24/7 verbinding icm tivimate op android tv. Moet helaas wel constateren dat tijdens de F1 race de verbindingskwaliteit iets minder was
 
Ik ben een jaartje bezig nu met IPTV, elke maand een andere provider. Ik kan maar niet de juiste vinden. Ook IPTV totaal geprobeerd deze week. De zenders reageren allemaal snel en goede kwaliteit, maar heeft niet de zenders die ik wil, dus maar weer verder zoeken.
 
Ik ben een jaartje bezig nu met IPTV, elke maand een andere provider. Ik kan maar niet de juiste vinden. Ook IPTV totaal geprobeerd deze week. De zenders reageren allemaal snel en goede kwaliteit, maar heeft niet de zenders die ik wil, dus maar weer verder zoeken.
Wel eens gedacht aan het combineren van bepaalde aanbieders?
 
Ik heb nu dus 2 abo's bij 2 aanbieders, maar dan moet ik steeds van pakket wisselen. Op mijn VU+ Ultimo 4K kan ik ze wel combineren maar daarop slaat het vaak vast.

@fijn: ik zoek dus VEEL Duitse/Zwitserse/Oostenrijkse zenders, dus niet alleen de standaardzenders die de meeste aanbieders hebben maar ook de iets minder bekende (vnl regionale) zenders.
 
Nog even terugkomend op de Duitse, Zwitserse en Oostenrijkse zenders. Het valt me op dat Duitse zenders soepel en snel werken, maar bij de meeste providers de Zwitserse en Oostenrijkse zenders ontzettend traag zijn of sowieso niet binnenkomen.
 
Het wordt minder en minder. Gisteren problemen gehad met sbs6, langzaam laden tot errors aan toe. Sky sports en andere zender zo premier league doen 't slecht, epg doet 't sowieso niet daar. Dan is het via de alie backup beter geregeld. Op hun telegram groep staat dat ze weer een ddos aanval hadden.
 
Heb nu een poosje iptv totaal geprobeerd, werkt wel redelijk, teminste op de nl-de-be-viaplay-f1 tv pro kanalen.
De rest schijnt gewoon helemaal niet te werken bij mij

Is dat bij jullie ook ?
 
NL sportkanalen oke , NL kids alleen de NL zenders oke , International News werkt de helft , België Vlaams oke , België sport oke , international sports ongeveer de helft , België NL hevc h.265 oke , een paar films aangeklikt en die doen het wel.
Waar oke bij staat werkt bij mij alles.
Hopelijk werkt bij straks alles ook weer.
 
Heb nu een poosje iptv totaal geprobeerd, werkt wel redelijk, teminste op de nl-de-be-viaplay-f1 tv pro kanalen.
De rest schijnt gewoon helemaal niet te werken bij mij

Is dat bij jullie ook ?
Hier heb ik weinig problemen. Nu zit ik meestal wel bij NL BE zenders maar als ik dan eens een andere open wekt het gewoon.
Post automatically merged:

Heb nu een poosje iptv totaal geprobeerd, werkt wel redelijk, teminste op de nl-de-be-viaplay-f1 tv pro kanalen.
De rest schijnt gewoon helemaal niet te werken bij mij

Is dat bij jullie ook ?
Hier heb ik weinig problemen. Nu zit ik meestal wel bij NL BE zenders maar als ik dan eens een andere channel opent werkt het gewoon.
 
Hier heb ik weinig problemen. Nu zit ik meestal wel bij NL BE zenders maar als ik dan eens een andere open wekt het gewoon.
Post automatically merged:


Hier heb ik weinig problemen. Nu zit ik meestal wel bij NL BE zenders maar als ik dan eens een andere channel opent werkt het gewoon.

Van andere landen ook ? China, Japan, Hongarije om er een paar te noemen werken bij jou gewoon ?
 
Hallo,

Ik heb afgelopen week een pakket besteld voor 6 maand bij iptv-totaal en was eigenlijk de bedoeling om te checken of het vlot en soepel verloopt voor meerdere dagen voordat ik een extra lijn kocht om te kunnen opnemen ... echter wil ik dit nu ook eerst testen of het gaat zoals ik verwacht en had gevraagd om een proefperiode van 24 of 48u te krijgen maar dat gaat blijkbaar niet op m'n huidig lijntje dus heb ik een nieuwe login gekregen waar ik mee mag testen ... Echter vind ik nergens in de settings hoe ik dit moet veranderen in mij Formuler Z10 Pro 4K Decoder ... Iemand een idee waar ik dit moet of kan aanpassen, mijn login?


Mvg fiestaboyke
 
Op internet zijn epg lijsten te vinden misschien lukt het daarmee.
Er missen bij providers wel meer epg's Viaplay bijvoorbeeld heeft het ook niet.
 
Iemand een idee hoe je ook epg van Engelse & VS-kanalen kunt krijgen (tivimate) bij IPTV Totaal?
heeft ook gratis EPG. Kun je ze daar niet vandaan halen? Gebruik die zelf niet, dus heb er verder geen idee van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.