IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
In plaats van een testlijn, heb ik gisteren direct een jaar genomen. Dat was een grote gok, gezien er ook wat negatieve reacties zijn.

Na wat zeer kreupele Ali-accountjes versleten te hebben, besloot ik om voor kwaliteit te gaan.

Wellicht kunnen er meer kanalen bij, ik ben echter meer dan tevreden met de kwaliteit van de aanwezige kanalen.

Wellicht kan het klantencontact beter, ik vind echter dat alles tot in de puntjes word uitgelegd op de site. En de telegram groepen brengen eenieder tijdig op de hoogte van issues.

Nee, ik ben zeer tevreden. Echter ondanks dat de iptvtotaal app echt goed werkt, heb ik toch voor een jaartje tivimate gekozen om m'n dingetjes te bekijken.

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er wel meer kanalen een terugkijkmogelijkheid kunnen gebruiken.

Film en serie aanbod is daarentegen mindblowing, dit was voor mij echt een graties extraatje omdat ik enkel voor tv ging.

• Like
Reacties: Desperados2005
Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er wel meer kanalen een terugkijkmogelijkheid kunnen gebruiken.
Ah dit is dan weer erg jammer de gemiddelde chinees ondersteund dit dan wel weer.. Dus dit is dan wel weer een heel groot minpunt..

Maar goed als je dit niet nodig hebt

Heb je al willekeurig wat buitenlandse zenders geprobeerd? Niet allemaal goed en sommige werken niet. Qua benelux zenders zeker de beste.

Iemand een idee hoe je ook epg van Engelse & VS-kanalen kunt krijgen (tivimate) bij IPTV Totaal?
Misschien kan je hier wat mee...... Probeer het........
iptv-org.github.io

Heb sinds sinds enige maanden IPTV Totaal. Werkt perfekt zowel met Tivimate, de eigen app (op mi android box) als ook Smarters Pro app voor LG tv. Beeld kwaliteit erg goed en ben er zeer tevreden mee. Beeldkwaliteit met de Smarters Pro app direkt op LG tv is het beste, heb nog geen lag gehad.
Sinds 2 weken ook iptv multi aan het testen. Bij mij is iptv totaal duidelijk beter in kwaliteit. Ook heeft iptv multi af en toe lag.
Dit met de aantekening, dat ik hoofdzakelijk de nederlandse zenders kijk, Viaplay en sportkanalen voor premierleague.

Welke zenders zijn allemaal 50 fps? Ik zoek vervanger voor multi aangezien die echt teveel haperingen heeft laatste tijd.

al de Nederlandse en Belgische kanalen 30 tot 50fps. Dus ook de sport kanalen. Ze hebben 4K ziggo op 50 fps en espn uhd ook op 50fps. Buiten de benelux gaat het minder worden qua kwaliteit. Maar in de benelux zeer zelden haperingen.
Duitsland kan ik niets over zeggen.

Laatst bewerkt:
Van de Nederlandse zenders kom ik niet verder dan 25 fps.
[automerge]1662880622[/automerge]
Meer mensen last dat er bepaalde groepen geen kanalen instaan? (ViaPlay bv)
Update: formuler herstart en probleem was opgelost . 🙈

op ned 1 en 2 hapert het geluid en sommige zenders helemaal geen geluid
zijn er nog meer die daar last van hebben ?
ticket gestuurd met deze vraag en als antwoord : welke zenders ? we hebben er duizenden
ja dat wist ik niet vind het een "slimme" antwoord

op ned 1 en 2 hapert het geluid en sommige zenders helemaal geen geluid
zijn er nog meer die daar last van hebben ?
ticket gestuurd met deze vraag en als antwoord : welke zenders ? we hebben er duizenden
ja dat wist ik niet vind het een "slimme" antwoord
Ik heb hier geen problemen met npo 1 en 2 en met andere kanalen ook niet

heb inmiddels een antwoord : eerst antwoord was omdat ik hun bedankte voor het slimme antwoord
dat ik dus daar niet zat op te wachten . dus ga wel ergens anders heen

antwoord 1

Oke top geen probleem, fijne zondag nog.

en direct antwoord 2

Juist, en u vindt dat u heilig bent, top, fijne zondag nog.

dus even weer ergens anders kijken

@Mufasa heeft in een ander topic inmiddels bewezen dat ze kwa woorden schat ook niet erg intelligent zijn.

Als je al zulke taal uitslaat zullen ze hoogst waarschijnlijk klantvriendelijkheid ook niet echt heel hoog in vaandel hebben..

Meerde mensen last van Hiccups in het afspelen van de stream? Stream springt een aantal seconden (+-10) terug en gaat weer vrolijk verder.

Welk kanaal kijk je? Ik heb zojuist even enkele NL zenders geprobeerd, geen problemen met de streams hier ...

Status
Niet open voor verdere reacties.