Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sowieso een wat rare provider. Vroeg een 24u testlijntje en toen kreeg ik als antwoord dat ze daar niet happig op zijn, ik kon beter maar meteen een testmaandje nemen.

Bedankt, ga ik wel elders.



Hallo.
 
  • Like
Reacties: Streamer
Ik werd toch goed en vriendelijk geholpen door deze provider qwa klantenservice.
En het werkt nog steeds naar behoren
 
Ik werd toch goed en vriendelijk geholpen door deze provider qwa klantenservice.
En het werkt nog steeds naar behoren
Paar dagen geleden via webform ook wat vragen gesteld en gevraagd of ik niet betaald een 24h of paar uur lijntje kon krijgen om te testen... geen antwoord.
 
Paar dagen geleden via webform ook wat vragen gesteld en gevraagd of ik niet betaald een 24h of paar uur lijntje kon krijgen om te testen... geen antwoord.
Vreemd, ik krijg toch wel heel vlot reactie.
Ben vandaag overgestapt van een TVIP v605 naar een Formuler Z8 Pro. Op de vraag of ze de abbonnementen om konden zetten naar het nieuwe macadres werd heel vlot gereageerd.
 
Na een reminder ook een reactie gekregen. Ga binnenkort even testen en bekijken of het echt veel beter is. Zoals in een ander topic te zien is kan het bijna niet slechter dan bij mijn huidige provider :)
 
Ik ben altijd huiverig om via tikkie te betalen.. misschien ben ik te para maar is het veilig bij deze provider om zo te betalen?
 
Het werkt wel , maar het komt regelmatig voor dat een zender stopt en terug springt en in een loop terecht komt. Heel irritant.
 
Dat is verschillend, de ene x op NPO1, maar ook op UK Sky movie channels.
Hier tot op heden nog geen problemen waar kunnen nemen op mijn Formuler (icm Cotex).
Ik zou gewoon even contact opnemen met Multi. Begrijp dat er inmiddels een contactformulier op hun site staat. Ik heb een aantal malen contact met ze gehad en men was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
 
Laatst bewerkt:
Zodoende ook mijn opmerking. Bovendien onze leden weten dondersgoed dat een al te enthousiaste review met een korreltje strooizout moet worden genomen.
Hier heb je volledig gelijk, Lex 😂
Ik weet het dondersgoed dat eigen reviews kunnen fatale gevolgen hebben.
Dus denkt goed als je een review wil plaatsen !
 
Voor de Nederlandse zenders heb je nog een backup groep. Inderdaad bij de UK of US hapert er wel eens een zender.
 
Hoi,
Zijn er bij het Regotv abonnement van iptvmulti ook Oostenrijkse en Zwitserse zenders in het pakket ?
grtz
 
Hoi,
Zijn er bij het Regotv abonnement van iptvmulti ook Oostenrijkse en Zwitserse zenders in het pakket ?
grtz
Nee in het Regotv (TNCI) abonnement zitten geen Oostenrijkse of Zwitserse zenders. Wist je trouwens dat je deze zenders wel in het Cotex abonnement zitten? Dat is een pakket dat internationaal gericht is. Dan heb je ook veel meer kanalen, uit bijvoorbeeld de UK en US. Ik heb zelf bewust gekozen voor het abonnement van Regotv, vanwege het Nederlandse aanbod van goede kwaliteit tv en vod en de rest in het pakket (Europa en beperkt US) vind ik mooi meegenomen. Ik ben een tevreden gebruiker. Als er al wat mis is, kan ik met mijn vragen makkelijk terecht bij iptvmulti en word ik snel geholpen,
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: brwa
Afgelopen weekend is rustig alles bekeken.
Beeldkwaliteit is goed, wel problemen met de EPG op diverse kanalen.
Maar het meest irritante zijn de kanalen die in een loop terecht komen.
Ze stoppen, springen terug en gaan dan verder vanaf dat punt, tot ze weer op het punt komen waar ze eerder terug sprongen en het begint dan weer opnieuw.

Zowel in Tivimate als met Smartiptv app.
 
Afgelopen weekend is rustig alles bekeken.
Beeldkwaliteit is goed, wel problemen met de EPG op diverse kanalen.
Maar het meest irritante zijn de kanalen die in een loop terecht komen.
Ze stoppen, springen terug en gaan dan verder vanaf dat punt, tot ze weer op het punt komen waar ze eerder terug sprongen en het begint dan weer opnieuw.

Zowel in Tivimate als met Smartiptv app.
ook EPG problemen op NL/BE kanalen? En idem voor loop problemen?
Ik ben op zoek naar de beste beeld kwaliteit gecombineerd met EPG etc voor NL/BE kanalen.
 
ook EPG problemen op NL/BE kanalen? En idem voor loop problemen?
Ik ben op zoek naar de beste beeld kwaliteit gecombineerd met EPG etc voor NL/BE kanalen.
Nee, eigenlijk niet, het zijn vnl de Sky UK movie channels die problemen geven.
 
  • Like
Reacties: Jasiq
Een tijdje geleden een trial van een week genomen om eens rustig te proberen. Toen bleek dat we met onze mobiele verbinding niet echt de bandbreedte en databundel hadden om fatsoenlijk IPTV te kunnen kijken. Nu de lijn ge-upgrade en een abonnement van een maand genomen. Erg blij mee, je krijgt snelle reacties, goede hulp (ik ben zelf niet heel handig) en dus best blij mee.

Ik kan in ieder geval weer fatsoenlijk een beetje tv kijken zonder gelijk canal digitaal aan te hoeven houden
 
Bijna alles werkt, EPG ook.
Beeldkwaliteit is goed tot zeer goed.
Kwam een sportzender tegen in FHD 60 fps, best mooi.
Jammer is wel dat er veel kanalen in het UK pakket in sd 25fps zijn.

Maar ze zijn gericht op Nl en Belgenland en de rest heeft geen prioriteit.

Nog maar eens 3 mndjes erbij genomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.