Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nu ook Multi iptv en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben.
Mijn focus ligt op de NL zenders en de bitrates zijn hoog (~6000) en veel zenders zijn 1080p 50fps.
Nu moet ik wel zeggen dat ik van piraat iptv afkom wat niet aan te raden is, alles 25 fps en hvec compressie die alles kapot maakte, veel artifacts.
Nu zoek ik altijd beter kwaliteit, dus mocht iemand een provider kennen die naast de NL zenders ook veel andere 1080p 50fps zenders heeft met hoge bitrates dan hoor ik het graag.
 
Heb nu ook Multi iptv en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben.
Mijn focus ligt op de NL zenders en de bitrates zijn hoog (~6000) en veel zenders zijn 1080p 50fps.
Nu moet ik wel zeggen dat ik van piraat iptv afkom wat niet aan te raden is, alles 25 fps en hvec compressie die alles kapot maakte, veel artifacts.
Nu zoek ik altijd beter kwaliteit, dus mocht iemand een provider kennen die naast de NL zenders ook veel andere 1080p 50fps zenders heeft met hoge bitrates dan hoor ik het graag.
Hoe wil men nu iets aan kunnen bieden met 50FPS als de officiële bron dat zelf niet eens levert?
Dat door aanbieders van het upscalen van FPS en Bitrates komt echt niet altijd ten goede van het totale plaatje..
Hier in NL hebben we dikke internet verbindingen maar rest van Europa loopt nog flink achter er zijn nog zoveel mensen blij met SD kwaliteit want beter iets als niets...
 
In mijn ogen word dan ook vaak de stabiliteit vergeten want ze zijn te veel gefocust op FPS en Bitrates.
Ik ervaar daar in tegen dat stabiliteit zeer belangrijk is en betrouwbaarheid
 
Weet iemand die IPTV Multi gebruikt of de sportkanalen van ESPN uitzenden in 25 of 50 FPS?
 
Ik gebruik Beelink GT Ultimate met de TV-Mate app
Dan zullen ze in 50fps zijn.
Is mijn ervaring.
Post automatically merged:

Bijna alles werkt, EPG ook.
Beeldkwaliteit is goed tot zeer goed.
Kwam een sportzender tegen in FHD 60 fps, best mooi.
Jammer is wel dat er veel kanalen in het UK pakket in sd 25fps zijn.

Maar ze zijn gericht op Nl en Belgenland en de rest heeft geen prioriteit.

Nog maar eens 3 mndjes erbij genomen.
Hier lees ik toch iets heel anders.
Volgens mij hadden veel providers te kampen met een brand in een data center zo ik heb gelezen.
Wat inmiddels weer zo goed als opgelost is.
 
Laatst bewerkt:
Neem je ook verschil waar of is het maar een getal?
Shield evt betere specs dan de tv ?
Denk dat de specs van de Shield iets beter zijn dan van de TV, die 50 fps is iets rustiger beeld, Tivimate werkt ook veel fijner op de Shield, maar aangezien ik een Harmony Elite gebruik met zender logos, wat niet kan op de Shield, daar moet ik de kanaalnummers uit mn hoofd leren, gebruik de Sony om tv te kijken.
 
Tussen 25 fps en 50 fps kun je wel degelijk het verschil zien tijdens sport wedstrijden..

Vooral voetbal of iig balspelen... En hele snelle beelden bij bijvoorbeeld F1.. Dat ze met de auto's meegaan zeg maar...

Maar met een film of iets dergelijks zie ik het nagenoeg niet... Het is er wel maar minder opvallend...
 
Tussen 25 fps en 50 fps kun je wel degelijk het verschil zien tijdens sport wedstrijden..

Vooral voetbal of iig balspelen... En hele snelle beelden bij bijvoorbeeld F1.. Dat ze met de auto's meegaan zeg maar...

Maar met een film of iets dergelijks zie ik het nagenoeg niet... Het is er wel maar minder opvallend...
Ik zal morgen, maandag, Barcelona vs Huesca eens via de Shield gaan kijken.
 
Denk dat de specs van de Shield iets beter zijn dan van de TV, die 50 fps is iets rustiger beeld, Tivimate werkt ook veel fijner op de Shield, maar aangezien ik een Harmony Elite gebruik met zender logos, wat niet kan op de Shield, daar moet ik de kanaalnummers uit mn hoofd leren, gebruik de Sony om tv te kijken.
Ik persoonlijk zou dus de nvidia shield gebruiken aangezien dat je daar de beschikking over hebt.
Ik heb de nieuwste oled van lg maar kijk via mijn nvidia shield.
Dat van de ab snap ik overigens ook is daar geen oplossing voor dat je die koppeld aan de nvidia?
 
Ik persoonlijk zou dus de nvidia shield gebruiken aangezien dat je daar de beschikking over hebt.
Ik heb de nieuwste oled van lg maar kijk via mijn nvidia shield.
Dat van de ab snap ik overigens ook is daar geen oplossing voor dat je die koppeld aan de nvidia?
De enige wezenlijke verandering is dat ik de favorietenlijst niet kan bedienen met icoontjes maar met de numerieke toetsen van de ab, dus ik heb huiswerk 😀, alle kanaalnummers uit mn hoofd leren. Maandag Barcelona gekeken via de Shield en is echt beter beeld.
 
Deze kwam ik via Google tegen meer mensen ervaring mee?

Ben nu zelf voor een maand aan het testen en ziet er op het eerste gezicht stabiel uit is wel erg op Europa gericht.
Ik gebruik iptv multi nu al een paar maanden, ik gebruik hem als back up maar ervaar nooit problemen
 
De enige wezenlijke verandering is dat ik de favorietenlijst niet kan bedienen met icoontjes maar met de numerieke toetsen van de ab, dus ik heb huiswerk 😀, alle kanaalnummers uit mn hoofd leren. Maandag Barcelona gekeken via de Shield en is echt beter beeld.
Leuk huiswerk hoofdrekenen is en was mij favoriete bezighield 😁
Via de nvidia shield beter beeldkwaliteit geloof ik direct is ook een super apparaat vind ik persoonlijk.
 
  • Like
Reacties: Paul Shield
Klopt het dat ze geen testjes hebben? Zie ze tenminste niet staan op de site? Zeker dan een maand afnemen voor 14,95 euro?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.