Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik zelf ook al sinds een paar maandjes iptvmulti (Regotv). Ik moet ook zeggen dat ik deze tot nu toe het beste vind. Ik heb het ook vergeleken met tvtotaal, Gofast,Black, En Ott iptv. Maar moet zeggen dat iptvmulti het voor mij wel wint vooral met het Nederlandse aanbod voornamelijk door de 50 fps streams maar ook dat deze zenders ook catchup hebben precies bij de belangrijke zenders. Dat miste ik bij de andere providers wel dat ze daar bij de mindere kwaliteit kanalen hun catchuphadden en bij de hogere niet. Had dat liever andersom gezien.

Dus zover voormij werkt multi wel het beste ook weinig tot geen haperingen met tivimate bij mij
 
Ik gebruik zelf ook al sinds een paar maandjes iptvmulti (Regotv). Ik moet ook zeggen dat ik deze tot nu toe het beste vind. Ik heb het ook vergeleken met tvtotaal, Gofast,Black, En Ott iptv. Maar moet zeggen dat iptvmulti het voor mij wel wint vooral met het Nederlandse aanbod voornamelijk door de 50 fps streams maar ook dat deze zenders ook catchup hebben precies bij de belangrijke zenders. Dat miste ik bij de andere providers wel dat ze daar bij de mindere kwaliteit kanalen hun catchuphadden en bij de hogere niet. Had dat liever andersom gezien.

Dus zover voormij werkt multi wel het beste ook weinig tot geen haperingen met tivimate bij mij
Sinds enkele dagen ingebruikname goed beeld en leuk gevuld vod met ondertiteling.
Regotv blijkt TNCI te zijn.
Het internationale aanbod wat minder maar voor mij geen probleem tot dusver.
 
Ik gebruik ook tnci sinds enkel dagen en moet zeggen goed beeld en mooi gevulde vod .
Kijk ook op de z8 formulier
Maar jij keurt dus gewoon je eigen vlees.. Wij van wc eend..... 🤔(je bent dus door de mand gevallen kobusje 🤣)
 
Even een update, heb iptvmulti nu zo'n 4 maanden. Is mijn eerste iptv dus kan niks vergelijkends zeggen over andere providers. Eerst nog een maand m'n tv abbo ernaast gehouden om zeker te zijn dat je niet opeens savonds naar zwart beeld zit te kijken of zo. Dat is dus helemaal niet gebeurd en nu dus alleen iptvmulti. Formuler z8 pro werkt top icm mytvonline2. Had wel wat wifi uitval dus toch maar moca setje gekocht, nu helemaal stabiel. Zenders zijn allemaal goed, vod en series met ned ondertitels. Goed tevreden dus, enige wens is meer USA sport kanalen maar voor dit geld ben ik blij. Ook paar vragen nog gehad en wordt altijd binnen kwartiertje gereageerd.
 
Ik gebruik iptvmulti(TNCI) nu een paar dagen en de NL zenders zijn van top kwaliteit 50fps. Heerlijk voetbal kijken dit :) Buitenlandse aanbod is wat gering, ik mis bijvoorbeeld bein sports en usa sport zenders maar heb begrepen dat ze daar een andere aanbieder voor hebben.
Wil je iptv gericht op de nl markt raad ik je dit aan!
 
Ik heb nu ook sinds gisteren iptvmulti ziet er duidelijke uit goede indeling. Goede klantenservice had nog wat vraagjes kreeg vrijwel direct een reactie. Genoeg keus voor VOD. Live TV ook veel keus uit sport. Al met al zeer tevreden.
 
Sinds wijlen unlimited was ik naarstig op zoek naar een nieuwe aanbieder en in de tussentijd vele Ali aanbieders geprobeerd met test accounts.
Tot ik ergens een review vond van iptvmulti en dacht laat ik die eens even testen.

Begin januari een test afgenomen en sindsdien niet meer weg gegaan.
Beeld is super, geluid loopt heel af en toe niet synchroon bij de discovery kanalen maar dat is vaak met een zenderwissel te verhelpen of we schakelen naar de backup.
Wij zijn blij met deze aanbieder.

VOD maken we geen gebruik van dus daar kunnen we niet over oordelen.
 
Ik gebruik iptvmulti(TNCI) nu een paar dagen en de NL zenders zijn van top kwaliteit 50fps. Heerlijk voetbal kijken dit :) Buitenlandse aanbod is wat gering, ik mis bijvoorbeeld bein sports en usa sport zenders maar heb begrepen dat ze daar een andere aanbieder voor hebben.
Wil je iptv gericht op de nl markt raad ik je dit aan!
Maar Ziggo en CD zenden zelf niet uit in 50 fps?
 
Hallo allemaal

Hier ook een tevreden klant van iptvmulti Regotv super beeld en goede service en dat is ook wat waard!!

mvg
 
Goedemorgen allemaal

Na een half jaar iptvmulti nog steeds een tevreden klant.
Zeer stabiel, goed beeld, duidelijke communicatie
 
Ik heb nu al een paar maanden iptv multi en ben zeer tevreden erg veel series en films die regelmatig worden ge-update. Perfect beeld ook dus wat mij betreft een aanrader.
 
@Espero Kan jij gedachte lezen of zo? Zoiets kwam ook al bij mij op...🤔
Ik heb al iptv multi al ruim een jaar zelfs toen ze geen website hadden! En heb er wel 10 of meer gebrobeerd maar bleef toch terug komen bij multi! Beste gewoon en stabiel en een van de weinige met goede 4k vod aanbod, zal zeggen gewoon keer proberen dus snap niet wat er verdacht aan is..
 
  • Like
Reacties: Espero
@viscabarca27 je gebruikt dus 2 verschillende is dat niet wat overkill ?
Omdat ze allebei het beste zijn 🤔
Ik gebruik er maar een maar je zoals kan lezen heb ik ook andere gebrobeerd van hun en zo keuze gemaakt wat beste past bij Mij.. ik heb ook een kennis laten kennis maken met alleen Europa gericht pakket en die werkt gewoon goed ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.