Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat de reseller gelijk heeft 😁

En ja het is illegaal dus ook een illegale verkoper wil je iemand vriendelijk hebben dan moet je bij iemand zijn die echt klantjes wilt hebben en legaal iedereen word er moe van van mensen die maar klagen over iets dat niet is er kan idd ergens een storing zijn word het gemeld en word naar gekeken maar als jij of een andere iets meld en het werkt gewoon bij 100 mensen die er kijken en je wilt niet toegeven dan word een reseller/admin of wie dan ook er moe van ik zie hier wat er allemaal gemeld word en voor al Paul laat me er ook mee lachen " je word verplicht om een review aangepaste kom aan he haha en of je een reseller wilt noemen het is maar een bijnaam als je dit nog niet weet ik volg ook alles in discord groep maar zo een janker als jou kan er beter wegblijven en nu leker verder genieten van mijn verlof 😉 groetjes😎
Post automatically merged:


Blijf nog maar in je ei zitten 😅
Iptv is nooit 100% je mag de duurste spulletjes hebben of de beste internet.. en toch kan jij net als iedereen een probleem hebben dus jij meld iets als er niet goeds gaat toch op discord ?? Word er naar gekeken of niet ? Zijn er meerdere mensen die er kijken of niet ? Als nu ook andere er na kijken en zij hebben er geen last van wrm zouden zij erover moeten liege ? Er word altijd goed na gekeken zoals klanten/resellers/admins dus ik zie jou punt niet waar dit om gaat ... dat je over rommeltje praat 😉 als het zo moeilijk is om een knoop te maken dan kan je beter ook uit het discord groep gaan daar willen ze geen moeite insteken in een ei die al rot is 😎
Normaal stop ik met lezen bij berichten waar geen touw aan vast te knopen is maar voor jou maak ik een uitzondering.

Je vind dat de reseller gelijk heeft omdat mensen altijd zoveel willen. Ik vraag of ze het kanaal doorgeven, ik krijg in geur en kleur te horen hoé ze het aanbieden en uiteindelijk blijkt dat gewoon grote onzin te zijn en bieden ze het niet aan. Dat is gewoon liegen.. dus prima als jij vind dat hij gelijk heeft, dikke prima. Je snapt er gewoon helemaal niets van dus.
 
  • Like
Reacties: raymie
Er word altijd goed na gekeken zoals klanten/resellers/admins dus ik zie jou punt niet waar dit om gaat ..

want als puntje bij paaltje komt blijft het maar door gaan met onzin van mensen die maar ongelijk hebben
@Segreto88 Voor iemand die het zo vaak over punten heeft, vergeet je ze zelf toch regelmatig te zetten. Maakt het punt wat je wilt maken nou niet bepaald duidelijker. 🙄
 
@Segreto88 Voor iemand die het zo vaak over punten heeft, vergeet je ze zelf toch regelmatig te zetten. Maakt het punt wat je wilt maken nou niet bepaald duidelijker. 🙄
Het gaat er om dat er gelogen word over het discord. Wat een reseller appart doet met zijn klanten is een ander zaak ik zie telkens dat op discord geholpen word zowel door reseller zelf die mee kijken en door de admins.
 
Wat een reseller appart doet met zijn klanten is een ander zaak...
Dat is dus grote kul wat je nu verkoopt . Je staat voor je klanten of je laat ze stikken... Oftewel tnci boeit het geen ruk hoe de boel verkocht wordt...

Jij (jij ineens niet meer) verkoopt en staat voor je product neem ik aan maar nu zeg je dat dat ineens geen probleem van tnci is..

Dit is de "overkoepelende organisatie" die moeten heel simpel hun resellers in toom houden.. Rotte appels eruit.. Je gaat niet ineens je klanten die jou groot houden als stront behandelen..

Zou een mooie bak wezen bij Ziggo bijvoorbeeld... "Ik ben jou zat centen zijn binnen ik ben klaar met jou
 
Dat is dus grote kul wat je nu verkoopt . Je staat voor je klanten of je laat ze stikken... Oftewel tnci boeit het geen ruk hoe de boel verkocht wordt...

Jij (jij ineens niet meer) verkoopt en staat voor je product neem ik aan maar nu zeg je dat dat ineens geen probleem van tnci is..

Dit is de "overkoepelende organisatie" die moeten heel simpel hun resellers in toom houden.. Rotte appels eruit.. Je gaat niet ineens je klanten die jou groot houden als stront behandelen..

Zou een mooie bak wezen bij Ziggo bijvoorbeeld... "Ik ben jou zat centen zijn binnen ik ben klaar met jou
Je kent me niet en zult me ook nooit kennen. ik praat over het discusie die jij of andere hier praten over discord dat daar niks gedaan word als er iets gevraagd word. ik kan je ook iets verkopen en dat je je plan moet trekken ik moet me niet verantwoorden met het illegale product die u koopt. wil je kunnen klagen koop dan alles legaal en lever je uit . Jij verwacht echt dat een mens voor jou moet springen??? als iemand jou "dru..gs" verkoopt ga je ook na gebruik klagen voor je geld dat het geen goed materiaal was dus niet hier rond draaien over service die je van de ene krijg en niet van de andere. En nu mag je klaar zijn met me.
 
Dat klaar wezen met jou stond zowiezo al voor op laten we daar niet omheen draaien...

Je knalt nu in de ronde dat je geen reseller meer bent maar je gaat mij er iets te vel in op dit moment... 🤔

Dan heb ik liever dat de grote jongens zich zelf hier komen verdedigen en geen onderdaantje...

En nogmaals alsjeblieft gebruik een . En, en af en toe een hoofdletter... Ook een idee... Misschien...

En dus als het illegaal is mag je dus geen service verwachten? Das ook raar dan moet je überhaupt niet met mensen in zee gaan...

Verkoop een product waar je achter staat en anders niet... Jij bent dus een vd personen waar ze het hier steeds over hebben...

Een reseller die van geen kant spoort... Centen boven service...

Ik ga ervan uit dat de mensen van tnci hier mee lezen en inzien dat jij een vd rotte appels bent...

Maar goed daar gaan de vuile woorden weer.. Wat ik eigenlijk niet meer van plan was
 
  • Like
Reacties: Segreto88
Dat klaar wezen met jou stond zowiezo al voor op laten we daar niet omheen draaien...

Je knalt nu in de ronde dat je geen reseller meer bent maar je gaat mij er iets te vel in op dit moment... 🤔

Dan heb ik liever dat de grote jongens zich zelf hier komen verdedigen en geen onderdaantje...

En nogmaals alsjeblieft gebruik een . En, en af en toe een hoofdletter... Ook een idee... Misschien...

En dus als het illegaal is mag je dus geen service verwachten? Das ook raar dan moet je überhaupt niet met mensen in zee gaan...

Verkoop een product waar je achter staat en anders niet... Jij bent dus een vd personen waar ze het hier steeds over hebben...

Een reseller die van geen kant spoort... Centen boven service...

Ik ga ervan uit dat de mensen van tnci hier mee lezen en inzien dat jij een vd rotte appels bent...

Maar goed daar gaan de vuile woorden weer.. Wat ik eigenlijk niet meer van plan was
Ik ga er ver op in omdat jij denkt om de heilige te zijn ik zeg gewoon hoe het is neem het gewoon aan want als je ooit uit je ei komt dan word het moeilijker voor je in dit soort wereld.
Post automatically merged:

Nogmaals ik ben een zeer tevreden klant en service is top van tnci. Ben blij dat iemand van tnci dit ziet en niet een leugen van de ene en ander.
 
Huh was dit niet de review sectie?
Is dit een persoonlijke vete die hier word uitgevochten tussen een reseller en klant.
Want kan er geen touw meer aan vast knopen heren of dames🤔
 
  • Like
Reacties: raymie
Euh ik ben zowiezo geen heilige... Maar ik snap het hele probleem nu even niet... Jij bent klant maar vecht als een leeuw voor ze.. 🤷‍♂️ 🤔

Krijg jij hier nu extra gratis maanden voor...?

Opdracht gekregen om je op te offeren hier?

En ik moet uit mn ei komen terwijl jij praat als een beetje een dom kuiken? Zou maxima zeggen behalve dat kuiken dan...
 
Huh was dit niet de review sectie?
Is dit een persoonlijke vete die hier word uitgevochten tussen een reseller en klant.
Want kan er geen touw meer aan vast knopen heren of dames🤔
Je hebt gelijk.
Maar aangezien hier gelogen word over wat er in de discord "niet word gedaan" kan niet. een provider zwart "proberen" te maken ...
Post automatically merged:

Euh ik ben zowiezo geen heilige... Maar ik snap het hele probleem nu even niet... Jij bent klant maar vecht als een leeuw voor ze.. 🤷‍♂️ 🤔

Krijg jij hier nu extra gratis maanden voor...?

Opdracht gekregen om je op te offeren hier?

En ik moet uit mn ei komen terwijl jij praat als een beetje een dom kuiken? Zou maxima zeggen behalve

dan laat ik je het probleem begrijpen dat jij over discord praat over een provider die zijn best doet voor zijn klanten en zo een rotte appel als jij hier iets moet komen lullen wat niet waar is en ik hoef niks gratis ik betaal als een gewone klant😏 en nee ook geen opdracht is dat nodig ? Haha

En nogmaals ik hoef hier geen ., ofwat dan ook te gebruiken staat het je niet aan? lees het niet. 😁
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk.
Maar aangezien hier gelogen word over wat er in de discord "niet word gedaan" kan niet. een provider zwart "proberen" te maken ...
Post automatically merged:



dan laat ik je het probleem begrijpen dat jij over discord praat over een provider die zijn best doet voor zijn klanten en zo een rotte appel als jij hier iets moet komen lullen wat niet waar is en ik hoef niks gratis ik betaal als een gewone klant😏 en nee ook geen opdracht is dat nodig ? Haha

En nogmaals ik hoef hier geen ., ofwat dan ook te gebruiken staat het je niet aan? lees het niet. 😁
Er wordt vooral door de reseller gelogen. Zeggen dat je iets aanbied en het vervolgens toch niet doen en daarna zeggen dat het vergissing was terwijl ze zelfs een link mee sturen over de manier waarop ze het aanbieden. "oeps, foutje". En dan gaat iemand als jij ze nog verdedigen ook. Belachelijk.
 
En nogmaals ik hoef hier geen ., ofwat dan ook te gebruiken staat het je niet aan? lees het niet.

Maar goed nogmaals modder gooien wordt dit...

Jij gaat mij er veel te vel in om geen reseller te wezen... Ik ga ook niet als ziggo klant prak op om om ze helemaal de lucht in te prijzen.. Hoe super goed ze wel niet zijn...

Jij gaat me iets te...

Fijn weekend trouwens... 🤣
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Segreto88
Maar goed nogmaals modder gooien wordt dit...

Jij gaat mij er veel te vel in om geen reseller te wezen... Ik ga ook niet als ziggo klant prak op om om ze helemaal de lucht in te prijzen.. Hoe super goed ze wel niet zijn...

Jij gaat me iets te...

Fijn weekend trouwens... 🤣
Fijn weekend 🏖🏖🏝😁😎
 
Ik had nog tot 8 september maar tis ineens gebeurt met geurt...

Negatief mag je niet wezen want dan word je gefilterd en uit de discord gegooid...

Ik ben iig wel klaar met deze aanbieder.. Past het in hun straatje.. Koek en ei... Tegen ze, en je krijgt de zwarte vlag...

Er is in de discord groep meerder maals geroepen weg te blijven van deze site en daar wordt gelukkig gehoor aan gegeven...

Ik mag eigenlijk geen reclame maken maar ik zou zeggen pak gewoon een goede Alie... Goedkoper en service bijna hetzelfde... Enige verschil is ze reageren bij iptv multi iets vlotter...
 
Ik heb nu al een tijdje IPTV multi en had eerst best wel vaak last van buffering, stottering en andere irritante vertragingen. Maand geleden mijn DNS zoals hierboven beschreven staat gewijzigd en tot mijn verbazig draait nu nagenoeg perfect. Vroeger had ik er dagelijks last van, nu heel af en toe nog, maar zoiets neem ik op de koop toe. Dus mochten mensen problemen hebben (misschien wel met IPTV in het algemeen), wellicht even de DNS wijzigen.
 
Ze hebben ook de zenderlijsten aangepast, lijkt ook een goede zet zijn geweest. Draait ook mooi hier.
 
Ik heb nu al een tijdje IPTV multi en had eerst best wel vaak last van buffering, stottering en andere irritante vertragingen. Maand geleden mijn DNS zoals hierboven beschreven staat gewijzigd en tot mijn verbazig draait nu nagenoeg perfect. Vroeger had ik er dagelijks last van, nu heel af en toe nog, maar zoiets neem ik op de koop toe. Dus mochten mensen problemen hebben (misschien wel met IPTV in het algemeen), wellicht even de DNS wijzigen.
Welke DNS heb je gebruikt?
 
Heb nu 4 lijntjes van hun ben er zeer tevreden mee heel af en toe blijft hij vast zitten maar dat kan ook aan mijn internet liggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.