IPTVMULTI

Gert Renard

Nieuwkomer
30 nov 2022
4
0
1
53
Na even zoeken en testen en veel lezen hier op het forum. Heb ik een Maandabonnement genomen met iptvmulti ( aangezien zij geen test geven )
Gisteren alles ok, beeldkwaliteit goed, epg werkt ook zoals het hoort, vandaag geen Vlaamse zenders meer en ook de backup kanalen doen het niet ( dus 15Euro weggegooid ).

Mijn vraag is wie kan mij helpen met het vinden van een degelijke aanbieder, voor mij zijn belangrijk de Vlaamse kanalen in HD, VOD met Nederlandse ondertiteling.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gert

Nou ik heb ook iptvmulti en die problemen die jij ondervind heb ik niet . vlaamse zenders werken gewoon hoor.

Bij mij lag het er van het weekend even een half uurtje eruit maar daarna deed alles het gewoon weer.

Normaal gesproken ben ik niet zo van de reviews maar aangezien ik 3maand van iptvtotaal heb mogen ervaren wat dus beslist geen succes was.
Ben ik in Google geklommen om hier en daar ervaring op te doen en zodoende hier terecht gekomen.
Heb op het moment 1 maand van iptvmulti en moet zeggen het ziet er veel belovend uit geloof mij.
npo1 uhd kwaliteit net als Ziggo sport en espn
Moet zeggen dit is genieten als je voetbal kijkt.
Zeer ruim aanbod in landen en films en series
De reactie over de Belgische zenders kan ik helaas niet delen want is voor mij onbelangrijk maar zal de proef op de som nemen en daar eens een kijkje nemen.

Normaal gesproken ben ik niet zo van de reviews maar aangezien ik 3maand van iptvtotaal heb mogen ervaren wat dus beslist geen succes was.
Ben ik in Google geklommen om hier en daar ervaring op te doen en zodoende hier terecht gekomen.
Heb op het moment 1 maand van iptvmulti en moet zeggen het ziet er veel belovend uit geloof mij.
npo1 uhd kwaliteit net als Ziggo sport en espn
Moet zeggen dit is genieten als je voetbal kijkt.
Zeer ruim aanbod in landen en films en series
De reactie over de Belgische zenders kan ik helaas niet delen want is voor mij onbelangrijk maar zal de proef op de som nemen en daar eens een kijkje nemen.
Wat een dikke onzin. Ben je reclame aan het maken of zo? Die npo uhd was eerder online bij totaal en de rest van de nl zenders zijn veel beter in bitrate. Zelfs met dd5.1 audio dat alles is bij tnci gedownscaled sinds een aantal maanden. Oo regelmatig loops en issues waar laat of niets mee gedaan word. Bij totaal binnen 15 min een backup er op of opgelost. Dit kun je bij tnci niet zeggen de laatste maanden.

• Like
Reacties: Mies75
Wat een dikke onzin. Ben je reclame aan het maken of zo? Die npo uhd was eerder online bij totaal en de rest van de nl zenders zijn veel beter in bitrate. Zelfs met dd5.1 audio dat alles is bij tnci gedownscaled sinds een aantal maanden. Oo regelmatig loops en issues waar laat of niets mee gedaan word. Bij totaal binnen 15 min een backup er op of opgelost. Dit kun je bij tnci niet zeggen de laatste maanden.
Goedendag fastgoat,
Ten eerste wat is een dikke onzin?
Ten tweede kan jij aantonen dat ik überhaupt over tnce spreek in die review?
En even voor de goede orde er word beslist geen reclame gemaakt van wat dan ook ik zou het niet eens in mijn hoofd halen en zie het nut er ook niet van in namelijk.
Beetje vreemd dat jij op alle 2 de reviews reageert die ik hier op het forum zet en gaat vol in de aanval om totaal zo jij het hier aangeeft de hemel in te prijzen dus wie maakt er nu reclame!
Heb je überhaupt wel eens op hun site gezien (iptvmulti)?
Dan kun je namelijk zien dat er twee providers worden aangeboden en die ik op het moment voor 1 maand heb is veel beter en uitgebreider dan totaal vind ik .
Ze hebben een pakket met 50fps en
Goedendag fastgoat,
Ten eerste wat is een dikke onzin?
Ten tweede kan jij aantonen dat ik überhaupt over tnce spreek in die review?
En even voor de goede orde er word beslist geen reclame gemaakt van wat dan ook ik zou het niet eens in mijn hoofd halen en zie het nut er ook niet van in namelijk.
Beetje vreemd dat jij op alle 2 de reviews reageert die ik hier op het forum zet en gaat vol in de aanval om totaal zo jij het hier aangeeft de hemel in te prijzen dus wie maakt er nu reclame!
Heb je überhaupt wel eens op hun site gezien (iptvmulti)?
Dan kun je namelijk zien dat er twee providers worden aangeboden en die ik op het moment voor 1 maand heb is veel beter en uitgebreider dan totaal vind ik .
Ze hebben een pakket met 50fps en dd5.1
en niet te vergeten wat ik zelf heel aantrekkelijk vind het vod en series gedeelte echt bijna alles aanwezig van Netflix videoland PrimeVideo hbo en ga zomaar door is echt subliem.
Dus ja hoe u deze uitspraak kunt doen vind ik niet terecht en ook een een beetje ongepast.

Wat ik niet begrijp bij multi is het klein en groot aanbod. Waarom zou je voor een klein aanbod kiezen wanneer de prijs gelijk is?

omdat het andere providers zijn. de kleine heeft een meer NL aanbod waar de kwaliteit hoger is. de grote is dan een provider met veel zenders en veel content maar waar je de kwaliteit van nederland en misschien belgie minder zal zijn.
[automerge]1670150653[/automerge]
mijn excsuses @Groot61. Het was niet zo cru bedoeld. die 50fps klopt maar ik die daar geen dd5.1. alleen op het NPO1 UHD kanaal dan. de rest is geloof ik stereo.

omdat het andere providers zijn. de kleine heeft een meer NL aanbod waar de kwaliteit hoger is. de grote is dan een provider met veel zenders en veel content maar waar je de kwaliteit van nederland en misschien belgie minder zal zijn.
[automerge]1670150653[/automerge]
mijn excsuses @Groot61. Het was niet zo cru bedoeld. die 50fps klopt maar ik die daar geen dd5.1. alleen op het NPO1 UHD kanaal dan. de rest is geloof ik stereo.
fastgoat zo ik aangeef
Misschien dat jij dan tnci hebt zou kunnen maar ik heb het groot aanbod van hun zo fluppeke al aangeeft hier boven waarom het klein aanbod nemen terwijl de prijs gelijk is.

Na even zoeken en testen en veel lezen hier op het forum. Heb ik een Maandabonnement genomen met iptvmulti ( aangezien zij geen test geven )
Gisteren alles ok, beeldkwaliteit goed, epg werkt ook zoals het hoort, vandaag geen Vlaamse zenders meer en ook de backup kanalen doen het niet ( dus 15Euro weggegooid ).

Mijn vraag is wie kan mij helpen met het vinden van een degelijke aanbieder, voor mij zijn belangrijk de Vlaamse kanalen in HD, VOD met Nederlandse ondertiteling.

Gert
Heb momenteel jaarabonnement Iptv multi en iptv totaal. Voor mij werkt iptv totaal ( met smarters pro app op LG TV of GSE Iptv apl apple tv) mbt Nederlandse zenders zonder problemen en heeft mijn voorkeur . UHD kwaliteit NPO1 voor WK voetbal is zeer goed

Heb momenteel jaarabonnement Iptv multi en iptv totaal. Voor mij werkt iptv totaal ( met smarters pro app op LG TV of GSE Iptv apl apple tv) mbt Nederlandse zenders zonder problemen en heeft mijn voorkeur . UHD kwaliteit NPO1 voor WK voetbal is zeer goed
Hallo Johan,
Dit heb ik hier al eerder aangegeven.
Misschien dat jij dan tnci hebt zou kunnen maar ik heb het groot aanbod van hun zo fluppeke al aangeeft hier boven waarom het klein aanbod nemen terwijl de prijs gelijk is.
Hier hebben ze ook NPO1 UHD .
En niet te vergeten Ziggo sport UHD En ESPN UHD !
Dus dan heb je toevallig het verkeerde pakket bij iptvmulti gepakt helaas.

Hallo Johan,
Dit heb ik hier al eerder aangegeven.
Hier hebben ze ook NPO1 UHD .
En niet te vergeten Ziggo sport UHD En ESPN UHD !
Dus dan heb je toevallig het verkeerde pakket bij iptvmulti gepakt helaas.
[automerge]1670828454[/automerge]
Hallo Groot,

ik heb het uitgebreide IPTV Multi paket, dus met 50fps en 5.1 dd. Misschien is het de combinatie van de tv app (smarters pro) die ik gebruik met mijn LG G1 tv, maar mijn subjectieve ! mening is, dat de beeldkwaliteit met iptv totaal beter is.
Desallnietemin ben ik eenduidig ook met iptv multi tevreden. Funktioneert eveneens goed !

Gert
Ik zit nu bij iptv plus.
Bevalt prima.

4KOTT voor zeer uitgebreide werelddelking of iptv totaal/plus voor super goede Benelux dekking en goede kwaliteit vod. (Zelfs op HDR kwaliteit van keuze) totaal meest stabiel van alles wat ik ooit getest heb. En dat is veel. (Geen multi overigens)

• Like
Reacties: gamolizer
Zonder verklaarbare reden werd mijn bericht verwijderd.
Ik ben nu al een tijdje aanwezig op dit forum waar word gesproken (discussieert) over iptv.
Schijnbaar mag je een bepaalde service niet te vaak noemen wat mij volstrekt onbekend was.
Wat ik wel moer constateren in de berichten van China daar gaat het naar mijn inziens nog vele stappen verder.
Dus zal mij op de achtergrond houden mochten er al vragen zijn omtrent de mijn gekozen provider zal ik proberen zo goed zo kwaad als nog antwoord te verschaffen.