Ik heb het eerder geprobeerd. Smootv is beter voor mij. heb je smootv geprobeerd?iemand goede provider voor iptv plus
Ik heb het eerder geprobeerd. Smootv is beter voor mij. heb je smootv geprobeerd?iemand goede provider voor iptv plus
Ben nu al een tijdje aan het testen, met IPTVMULTI blijf ik problemen hebben op de Vlaamse zenders, ofwel geen beeld, happeren of geen geluid. Ook heb ik nu een tweede abo voor een maand genomen bij Watch IPTV is een 4K-OTT, maar daar zijn de problemen nog erger en dan op de vlaamse zenders dat logotje rechts onderaan. Nu zou ik graag een test doen bij IPTVMEDIA.NL maar dan moet ik weer een abo nemen voor een maand, iemand ervaring en zijn hier de Vlaamse zenders wel ok. De grootste problemen met de Vlaamse zenders zijn de kanalen van PLAY 4,5,6 en 7Na even zoeken en testen en veel lezen hier op het forum. Heb ik een Maandabonnement genomen met iptvmulti ( aangezien zij geen test geven )
Gisteren alles ok, beeldkwaliteit goed, epg werkt ook zoals het hoort, vandaag geen Vlaamse zenders meer en ook de backup kanalen doen het niet ( dus 15Euro weggegooid ).
Mijn vraag is wie kan mij helpen met het vinden van een degelijke aanbieder, voor mij zijn belangrijk de Vlaamse kanalen in HD, VOD met Nederlandse ondertiteling.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gert
Zonder verklaarbare reden werd mijn bericht verwijderd.
Ik ben nu al een tijdje aanwezig op dit forum waar word gesproken (discussieert) over iptv.
Schijnbaar mag je een bepaalde service niet te vaak noemen wat mij volstrekt onbekend was.
IPTV plus/totaal lopen ze goed. 4 en 7 zijn van zeer goede kwaliteit 1920/1080 30fps. 5,6 zijn ze 720\396 25fps. Geen haperingen en je kan terugkijken tot 7 dagen.Ben nu al een tijdje aan het testen, met IPTVMULTI blijf ik problemen hebben op de Vlaamse zenders, ofwel geen beeld, happeren of geen geluid. Ook heb ik nu een tweede abo voor een maand genomen bij Watch IPTV is een 4K-OTT, maar daar zijn de problemen nog erger en dan op de vlaamse zenders dat logotje rechts onderaan. Nu zou ik graag een test doen bij IPTVMEDIA.NL maar dan moet ik weer een abo nemen voor een maand, iemand ervaring en zijn hier de Vlaamse zenders wel ok. De grootste problemen met de Vlaamse zenders zijn de kanalen van PLAY 4,5,6 en 7
Hallo Gert,Ben nu al een tijdje aan het testen, met IPTVMULTI blijf ik problemen hebben op de Vlaamse zenders, ofwel geen beeld, happeren of geen geluid. Ook heb ik nu een tweede abo voor een maand genomen bij Watch IPTV is een 4K-OTT, maar daar zijn de problemen nog erger en dan op de vlaamse zenders dat logotje rechts onderaan. Nu zou ik graag een test doen bij IPTVMEDIA.NL maar dan moet ik weer een abo nemen voor een maand, iemand ervaring en zijn hier de Vlaamse zenders wel ok. De grootste problemen met de Vlaamse zenders zijn de kanalen van PLAY 4,5,6 en 7
Hallo Spinx,Wij kiezen soms voor deze manier van modereren omdat wij in het verleden last hebben gehad van IPTV resellers die zo hun eigen dienst aan de man wilde brengen. Alvast excuses als we hiermee (soms) ook legitieme reacties verwijderen.... Je mag uiteraard altijd reageren en we hebben je graag op het forum. Mocht je het ergens niet mee eens zijn voel je dan ook vrij om één van de staff leden een PM te sturen.
nee die ken ik nietIk heb het eerder geprobeerd. Smootv is beter voor mij. heb je smootv geprobeerd?
Ik gebruik sinds enige tijd ook Smootv en werkt naar behorennee die ken ik niet
Beste,Hallo Gert,
Zo ik nu uw probleem lees denk ik dat het probleem toch echt bij u licht .
Ik heb inmiddels ook 1maand van 4k ott erbij genomen omdat ik daar zulke goede berichten over las in de andere berichten.
En kan nu bevestigen dat de zenders die u aangeeft zowel bij multi en 4k probleemloos werken hier.
Op welke box kijkt u want kan misschien in de instellingen van de box liggen.
[automerge]1671649799[/automerge]
Hallo Spinx,
Nou het was in mijn inziens niks verkeerd gezegd.
En wat ik al had aangegeven ben hier nieuw dus moet nog veel leren en hoop anderen te helpen.
Beste,
Ik gebruik DE Formuler GTV Met de Mytvonline 2 app, heb al verschillende instellingen getest, de automatische instellingen zijn het beste ( heb ik gemerkt )
Ook mijn internet instellingen aangepast, dns 1.1.1.1, modem only naar eigen router. Wat ik nu nog ga proberen is de oude opstelling Modem naar switch, via switch rechtstreeks naar Formuler en Router.
Hallo Spinx,Wij kiezen soms voor deze manier van modereren omdat wij in het verleden last hebben gehad van IPTV resellers die zo hun eigen dienst aan de man wilde brengen. Alvast excuses als we hiermee (soms) ook legitieme reacties verwijderen.... Je mag uiteraard altijd reageren en we hebben je graag op het forum. Mocht je het ergens niet mee eens zijn voel je dan ook vrij om één van de staff leden een PM te sturen.
Hallo Gert Renate,Beste,
Ik gebruik DE Formuler GTV Met de Mytvonline 2 app, heb al verschillende instellingen getest, de automatische instellingen zijn het beste ( heb ik gemerkt )
Ook mijn internet instellingen aangepast, dns 1.1.1.1, modem only naar eigen router. Wat ik nu nog ga proberen is de oude opstelling Modem naar switch, via switch rechtstreeks naar Formuler en Router.
Jouw link is verwijderd omdat het wel degelijk uitkomt op iptv aanbieders..Hallo Gert Renate,
Schijnbaar mocht de link niet naar het forum van Formuler boxen.
Via Google kun je het vinden En daar word ook uitgebreid over de gtv gesproken.
Ik heb er al veel info weg is een Super goede support daar echt.
Als iedereen hier nieuw is, lees dan eerst de forum regels. Het probleem is dat veel mensen al een mening hebben en hier plaatsen voor dat ze de regels kennen. Respecteer dat .we hebben in Nederland al genoeg 17 miljoen :, bondscoach s, premier minsters, of wat ever . Maar plaats gewoon geen links. Hoop dat het nu duidelijk is.Een indrukwekkende reactie van jou bravo.
Zo ik aangaf ben nieuw hier en moet ja nog veel leren over dit forum.
In goed overleg onderling met de staff en naar meerdere geconstateerde overtredingen...Als iedereen hier nieuw is, lees dan eerst de forum regels. Het probleem is dat veel mensen al een mening hebben en hier plaatsen voor dat ze de regels kennen. Respecteer dat .we hebben in Nederland al genoeg 17 miljoen :, bondscoach s, premier minsters, of wat ever . Maar plaats gewoon geen links. Hoop dat het nu duidelijk is.
Probeer iptv plus .Na even zoeken en testen en veel lezen hier op het forum. Heb ik een Maandabonnement genomen met iptvmulti ( aangezien zij geen test geven )
Gisteren alles ok, beeldkwaliteit goed, epg werkt ook zoals het hoort, vandaag geen Vlaamse zenders meer en ook de backup kanalen doen het niet ( dus 15Euro weggegooid ).
Mijn vraag is wie kan mij helpen met het vinden van een degelijke aanbieder, voor mij zijn belangrijk de Vlaamse kanalen in HD, VOD met Nederlandse ondertiteling.
Gert
Heel eerlijk, als je al zegt dat je 15 euro hebt weg gegooid als het eens niet werkt. Dan is mijn reactie, dan had je niet aan iptv moeten beginnen hou het dan bij een gewone aanbieder. Dan ben je veel minder afhankelijk van externe factoren en kun je klagen als het niet werkt (en nee, geen aandelen bij multi en geen klant!)Na even zoeken en testen en veel lezen hier op het forum. Heb ik een Maandabonnement genomen met iptvmulti ( aangezien zij geen test geven )
Gert
Even een rechtzetting.Na even zoeken en testen en veel lezen hier op het forum. Heb ik een Maandabonnement genomen met iptvmulti ( aangezien zij geen test geven )
Gert
Welk pakket heb je dan?Ik heb goede ervaring met iptvmulti, goede kwaliteit beeld en altijd snelle reactie via discord. 50 fps met 5.1 geluid, meer heb ik niet nodig. Eerst ali express geprobeerd maar je krijgt waar je voor betaald, zoals gewoonlijk.