kan niet kodi installeren op mediaplayer T95N

skodafabia

Forumlid
7 aug 2017
6
3
6
70
Hallo beste mensen.
Heb een media box en wel de T95N waarop ik kodi wil installeren .
Ben al een heel eind maar als kodi 17.4 download en wil installeren krijg ik de mededeling Faild dus mislukt.
Heb geen idee waar het inzit.
Heb de kodi van de kodi site of is het beter van google play.
Alvast bedankt voor de antwoorden
 
Ik begrijp dat het met de Android versie wel goed zit ..dus dat moet lukken
 
oke .ga morgen eens via google play proberen, en zal daarvan verslag uitbrengen.
Nog bedankt voor uw advies
Hallo Luitjes,
Kodi staat erop versie 17.1.:klappen:
Maar als ik b.v ares wil via bestandsbeheer etc. krijg ik de melding krijg geen verbinding met netwerk.
Moet ik nog ergens iets instellen ? heb toch ook kodi binnen gehaald met google play store.
 
  • Like
Reacties: Lex
oke .ga morgen eens via google play proberen, en zal daarvan verslag uitbrengen.
Nog bedankt voor uw advies
Hallo Luitjes,
Kodi staat erop versie 17.1.:klappen:
Maar als ik b.v ares wil via bestandsbeheer etc. krijg ik de melding krijg geen verbinding met netwerk.
Moet ik nog ergens iets instellen ? heb toch ook kodi binnen gehaald met google play store.
Wat voor locatie wil je toevoegen? Kijk op zowerktkodi.nl voor een duidelijke uitleg en installatie handleidingen voor heel veel add-ons :)
 
Hoi, wil graag een addon voor films o.a, convenant of een programma voor installatie b.v ares.
Maar krijg geen verbinding.
En met je internet verbinding van je box is ook niks mis want ondermeer via moet dat prima lukken.
 
hoi allemaal. Het uitproberen heeft resultaat opgeleverd.
Werkt naar behoren, alleen een aantal addons werkt wel of later weer niet b.v. Bennu.
Heb om addons te installeren de volgende link geinstaleerd :
Daarna de repository geinstaleerd en toen covenant en andere addons geinstaleerd.
Alleen zoals al schreef zijn een aantal addons die op de ene minuut wel werken en even later weer niet (Bennu)
Weet niet wat ik hieraan kan doen
 
  • Like
Reacties: Lex
Bennu heeft nog wel eens last van storingen volgens mij.. Covenant is op dit moment het stabielst.