Kan url niet ophalen

Carolie1972

Nieuwkomer
31 jul 2019
3
1
6
51
Nadat ik de url heb ingevoerd krijg ik op het scherm kan directory-informatie niet ophalen. dit kan komen doordat het netwerk niet is verbonden. wil je het toch toevoegen? Maar het netwerk is wel verbonden wat doe ik fout? Heb kodi al opnieuw geïnstalleerd ook.
 
Wij kunnen niet raden wat jij wil invoeren, wat meer info geven. Je mag hier gewoon noemen welke add-on je wil installeren en eventueel de naam van de repo, zonder de link daarvan te vermelden. Wat jij wil invoeren is waarschijnlijk offline. Dat kan je ook zien als je de url van de repository als test in een browser in typt. Je kan beter zoeken naar nieuwe actuele add-ons, waarvan de repository online is. Voor recente add-ons googlen op "Trending Kodi Add-ons"
 
Wij kunnen niet raden wat jij wil invoeren, wat meer info geven. Je mag hier gewoon noemen welke add-on je wil installeren en eventueel de naam van de repo, zonder de link daarvan te vermelden. Wat jij wil invoeren is waarschijnlijk offline. Dat kan je ook zien als je de url van de repository als test in een browser in typt. Je kan beter zoeken naar nieuwe actuele add-ons, waarvan de repository online is. Voor recente add-ons googlen op "Trending Kodi Add-ons"
Probeer exodus redux te installeren. Of is die inmiddels ook al verouderd?
 
Mogelijk heb je een oude repo link ergens vandaan gehaald met een toevoeging van /repo daarin. Googlen op "Trending Kodi Add-ons" dan vind je de juiste link. Beter kun je onderstaande gebruiken die worden nog onderhouden met updates.
...
Addons welke nu nog onderhouden worden zijn:
Venom uit de Venom repo
Scrubs V2 uit de jewbmx repo
De Horror-Clown add-on It uit de T2K repo.
...
 
Nog een tip als je zoiets aan de hand hebt voer de repolink even op een willekeurige browser mobiel/pc/laptop .... In dan sluit je alvast uit of de url wel of niet werkt,je zou dan een zip moeten kunnen kiezen namelijk ?
 
  • Like
Reacties: Carolie1972