KMT - Kodi Modifying Tool

kokkie20

Gevorderd
20 nov 2016
59
22
6
35
Hallo lezer van dit topic!
Bij deze mijn tool die in ontwikkeling is en voor nu nog in de Beta versie is!
Op het moment zit er eigenlijk nog maar 1 werkende functie in en dat is voor exodus; genre rating
Hier kun je zelf een "filter" maken voor exodus om op rating extra te filteren (Dus bijvoorbeeld minimale imdb rating van 6.0)
Graag bugs/problemen/suggesties in dit topic plaatsen of even een berichtje sturen op het forum :)
LET OP!!!: Er wordt geen ondersteuning in de chat voor dit programma gegeven door mij! Daarvoor is dit topic of een prive bericht!

Home
You must be registered for see images

Exodus
You must be registered for see images

Credits
You must be registered for see images

Kodi Backup
You must be registered for see images

You must be registered for see images

You must be registered for see images

1.0.0.5
- Added Settings page
- Added language setup (Don't forget to save! )
- Fixed some small bugs/cleaned up code (still a lot to clean up though....)
1.0.0.4
- Added full kodi backup (Others will be added later :) )
- Cleaned up some stuff again....
1.0.0.3
- Small bugfixes
- Cleaned up a lot of code :)
1.0.0.2
- Linked Automatic update to this topic
- Fixed small bug on automatic version checker.
- Lined up buttons
1.0.0.1
- Added automatic version checker
- Added small bugfix (Thank you Plenkske!)
- Some small code changes
- Added option for Android/RPI in Exodus Genre Rating
1.0.0.0
- First Beta Test Release
- Windows Only Version


Kleine toevoeging:
Mocht je willen doneren, is natuurlijk nooit verplicht!
En je hebt geen paypal mag je me altijd een berichtje sturen het is ook mogelijk via de bank natuurlijk ;)

Sneak preview nieuwe update (Binnenkort....)
You must be registered for see images
 
Laatst bewerkt:
Momenteel helaas alleen voor Windows. Kan kijken of ik met hulp van andere mensen misschien netwerk backup kan maken oid als de path maar bereikbaar is in het netwerk zou het moeten lukken denk ik...
 
Momenteel helaas alleen voor Windows. Kan kijken of ik met hulp van andere mensen misschien netwerk backup kan maken oid als de path maar bereikbaar is in het netwerk zou het moeten lukken denk ik...

Klopt. Als je een bepaalde service in je Kodi aan zet dan kan je in je windows explorer er ook naar browsen: \\<hier IP van device>\
En daar staan gewoon alle Kodi mapjes. Dus het lijkt me zeker mogelijk
 
Bedankt voor de tip! Ga daar eens ff onderzoek naar doen dat mensen alleen het ip hoeven in te voeren, checken of tie ermee kan connecten en dan backup maken :thanks:
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Mag ik ff azijnpissen? roflol, kan je hem niet beter EMT noemen? Exodus Modify Tool ?
 
En hopelijk binnenkort de netwerk backup en de rest wat er nog in moet/gaat komen ;)
 
Mag je in deze thread hardop meedenken? Misschien een ideetje om een Nederlands vlaggetje bovenin te doen en daar gewoon op de jan boeren fluitje in het holland alles te omschrijven? We schijnen van europa het beste engels te praten (behalve natuurlijk uk en ierland) maar toch zijn er heel veel mensen die daar moeite mee hebben, zelfs jongeren. Verbaasde mij ook hoor, maar goed bij deze de tip om je moerstaal erbij te doen :)
 
Dus je bedoelt een soort toggle switch voor nederlands-engels vertaling?
Kan ingebouwd worden :) Ben alleen aan het zoeken naar de functie die plenkske beschrijft om kodi client vanaf windows te benaderen (Kan het nog niet echt vinden helaas :( )
Sneak Preview added....
*kleine update doorgevoerd :)