Kodi 18 Android

nossie01

Gevorderd
27 mrt 2017
100
30
16
51
Hallo allemaal,

Als ik de Alpha versie van Kodi 18 installeer wordt 17 dan geüpdatet of wordt deze helemaal los van Kodi 17 geïnstalleerd?

In Windows worden ze naast elkaar geïnstalleerd maar op m'n tv box wil ik het graag zeker weten omdat ik anders misschien een onstabiele versie krijg. Maar ik wil 18 wel gaan proberen maar dat kan alleen als 18 naast 17 wordt geïnstalleerd.

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik hoor graag van jullie.

Mvrgr

Nossie
 
Met apart geïnstalleerd worden bedoel je dat het naast 17 geïnstalleerd kan worden?
De Windows versie die ik heb lijkt vrij stabiel.

Maar als het idd naast 17 geïnstalleerd kan worden ga ik dat doen om één en ander te testen...
 
Oké, dank je wel @LeX , wel jammer, in Windows kan het wel.

En je kan zeker niet terug naar 17 met behoud van alle instellingen, repositories en addons....?
 
Dat is wel de gebruikelijke gang van zaken alleen jij wilde achteruit inplaats van vooruit, en dat kan niet volgens Jacob.
 
Oké, zo... Ja downgrade ben je alles kwijt. Duidelijk. Update behoud instellingen e.d.

Alleen jammer dat ze niet zoals in Windows naast elkaar kunnen bestaan.
 
Wat je natuurlijk kan doen...

Maak een back-up van je huidige kodi 17. Daarna upgrade je naar kodi 18.
Bevalt het niet, dan verwijder je kodi 18, instaleer je kodi 17 opnieuw en zet je je back-up terug.


Zo kun je toch even kijken en proeven van kodi 18. maar heb je wel de mogelijkheid om weer terug te gaan naar je oude setup ;)
In de repository van kodi heb je een programma back-up welke je hiervoor kan gebruiken. Zet je back-up bijvoorbeeld naar een usb stick ;)
 
  • Like
Reacties: dreamshare