kodi builds onder Ziggo willen niet meer werken bv diggz Xenon

18 mrt 2021
9
0
1
70
Ik heb een win 11 pc met kodi 20.2 erop en deze heeft altijd goed gewerkt met diggz of met de Crew. Nu krijg ik steeds een foutmelding bij de cheff wizard "zie log" en dit krijg ik dan iedere keer bij welke build dan ook. Ziggo virus uitgezet omdat hij iets blokte van de builds maar dat maakte niets uit. Andere pc's werken wel goed maar durf nu geen nieuwe builds meer te gebruiken. Wie heeft een idee?

• Verbluft
Reacties: sumitomo
Verse kale kodi installeren met enkele addons zoals umbrella of homelander eventueel a4k ondertitel addon erbij.
Voorspelling zal zijn dat alles weer soepel draait😉

zou kunnen ik ga zo ziggo antivirus eraf gooien en de firewal weer uitzetten kijken of het dan werkt
[automerge]1695208495[/automerge]

in ieder geval alvast bedankt voor het meedenken
ziggo antivirus uitgeschakeld en firewall ook maar toch zelfde melding bij een nieuwe inst. van kodi chef wizard geeft fout melding.
[automerge]1695211427[/automerge]
al geprobeerd diverse keren zelfs en ook nog naar een lagere versie gegaan maar probleem blijft bestaan.
geeft nu zelfs in the crew wizard bij Green Monster aan dat er geen gegevens zijn die te downloaden zijn

Laatst bewerkt:
Builds worden vaak slecht onderhouden, werken vaak traag en zitten vol met zaken die jij niet gebruikt. Die wizard / build die jij gebruikt geeft die foutmeldingen. Als je het eerste antwoord opvolgt heb je vast geen problemen meer.
Verse kale kodi installeren met enkele addons zoals umbrella of homelander eventueel a4k ondertitel addon erbij.
Voorspelling zal zijn dat alles weer soepel draait😉
Even Kodi helemaal verwijderen en geen wizard of build meer gebruiken. Googlen op "Best Kodi Addons" en gebruik er 1 of 2 uit de actuele top 10. Scrubs V2 is bijvoorbeeld nu het populairst.

Builds worden vaak slecht onderhouden, werken vaak traag en zitten vol met zaken die jij niet gebruikt. Die wizard / build die jij gebruikt geeft die foutmeldingen. Als je het eerste antwoord opvolgt heb je vast geen problemen meer.

Even Kodi helemaal verwijderen en geen wizard of build meer gebruiken. Googlen op "Best Kodi Addons" en gebruik er 1 of 2 uit de actuele top 10. Scrubs V2 is bijvoorbeeld nu het populairst.
allemaal gedaan en helaas pakt hij ook geen losse addons meer
[automerge]1695314870[/automerge]
Zojuist op een oud chinees android boxje ff kodi erop gezet, diggz build erop en werkt gewoon probleemloos, niks geen foutmeldingen.
dat zou zo maar kunnen ik heb het alleen op 1 pc maar en kom er niet uit. Kodi 20.2 wind 11 ziggo antivirus nieuwe diggz erop gezet en nieuwe kodi maar helaas steeds fout melding wanneer ik de builds wil openen bij de cheff wizard

Ik zou de laatste Windows update(s) eens verwijderen sinds het probleem zich voordoet.

En misschien kodi eens openen als administrator... 🤷
Goede suggestie, wellicht het proberen waard @delmontelyonmartin@gmail.

als je het niet probeert, kan je het natuurlijk ook niet uitsluiten😉

jij kent je apparatuur natuurlijk beter dan wij allemaal bij elkaar, ik denk dat we dan ook heel snel door onze opties heen zijn om je verder te kunnen helpen.🤷🏼‍♂️

ik had een collega met exact dezelfde laptop op het werk, met exact dezelfde configuraties, en exact dezelfde specificaties en programma’s.

bij hem kon ie wel een specifieke beveiligingsupdate installeren, en bij mij wilde het op geen enkele manier lukken, uiteindelijk hebben ze die update handmatig uitgevoerd. Leg mij dan maar uit hoe dat kan.🤷🏼‍♂️

soms zijn dingen gewoon moeilijk of niet te begrijpen, maar het kan dus gewoon gebeuren bij exact dezelfde configuraties, just sayin.😁

...en als je dan ook nog je build door wilt drukken in plaats van een kale kodi met enkele addons, dan is het voor anderen al helemaal niet meer te volgen.

• Like
Reacties: Arjan E.
En er zit natuurlijk ook een verschil tussen een al werkende Kodi en een nieuwe installatie. Updates die de al werkende Kodi's al hebben gehad zijn mogelijk nu niet meer beschikbaar om te downloaden. Ook daardoor krijg je foutmeldingen bij een installatie. Gebeurd vaker als een addon of build niet meer onderhouden wordt.

• Like
Reacties: Arjan E.
Ik heb een win 11 pc met kodi 20.2 erop en deze heeft altijd goed gewerkt met diggz of met de Crew. Nu krijg ik steeds een foutmelding bij de cheff wizard "zie log" en dit krijg ik dan iedere keer bij welke build dan ook. Ziggo virus uitgezet omdat hij iets blokte van de builds maar dat maakte niets uit. Andere pc's werken wel goed maar durf nu geen nieuwe builds meer te gebruiken. Wie heeft een idee?
Bij diggz staat bij het opstartscherm een afbeelding met een red cross, dan kom je in een menu waar je de foutmelding kunt resetten ff uitproberen. Succes