kodi builds onder Ziggo willen niet meer werken bv diggz Xenon

18 mrt 2021
9
0
1
70
Ik heb een win 11 pc met kodi 20.2 erop en deze heeft altijd goed gewerkt met diggz of met de Crew. Nu krijg ik steeds een foutmelding bij de cheff wizard "zie log" en dit krijg ik dan iedere keer bij welke build dan ook. Ziggo virus uitgezet omdat hij iets blokte van de builds maar dat maakte niets uit. Andere pc's werken wel goed maar durf nu geen nieuwe builds meer te gebruiken. Wie heeft een idee?

• Verbluft
Reacties: sumitomo
Goedendag Allemaal,
Misschien had ik een nieuwe topic aan moeten maken maar bij deze ook een probleem met de nieuwe Diggz build A-IO Xenon Plus hij crasht iedere keer bij het laadscherm van de xenon plus build gebruik kodi omega 21.1 iedere keer moet ik opnieuw opstarten met mijn Nokia mediabox na het opstarten laad de xenon plus build wel alles wat zou de oorzaak kunnen zijn weet iemand een oplossing er zijn meerdere mensen die dezelfde klacht hebben op Reddit kwam dit ook al naar boven maar geen goede oplossing,heb nu hierover ook een topic aangemaakt vandaag bij Diggz Forum.

@jvanenteren Op dat forum staat ook door iedereen gemeld "Diggz repo not working". Dus de repository werkt blijkbaar niet meer. Daarom kan een en ander niet meer worden bijgewerkt. Dus advies wat hier in het topic staat: gewoon een paar populaire losse add ons zelf installeren. Dat werkt in het algemeen het beste.

B.Web
Ik hou je op hoogte komt goed.
Heb nu de Use the second URL geprobeerd van Diggz en deze werkt wel,er is nu ook nieuwe versie 1.4 AIO Xenon Plus met een andere layout,had ook problemen met de hardware versnelling mediacodec in kodi omega 21.1 Developer options inschakelen ( ontwikkelaar options) in Android HW-overlays uitschakelen om toch Dolby Vision te gebruiken en de ondertiteling loopt nu ook synchroon,en het werkt perfect nu.

• Like
Reacties: B. web