Kodi crashs steeds

Waus

Gevorderd
19 aug 2023
56
3
6
45
Hallo.
3 weken geleden deed mijn Kodi tv box het nog.
Ik installeer hem bij mijn vader.
En ik kreeg alleen een zwart beeld van LibreElec.
Ik gebruik een Raspberry Pi versie.

Vandaag nieuwe SD kaart met nieuwe software geïnstalleerd maar geprobeerd Umbrella add on te installeren maar crashte non stop bij het Coco Scraper add on stukje.

Nu The Crew add on geïnstalleerd die gaf aan geen netwerk verbinding te hebben terwijl hij bedraad is rechtstreeks van modem met Ethernet kabel naar tv box.

Homelander niet geprobeerd is precies hetzelfde als The Crew.

Seren add on geïnstalleerd
Bij het laatste stukje installeren via repository crashte hij weer en wilde maar kan niet opstarten weer naar zwart start beeld LibreElec

Na stroom eraf kan ik weer in mijn menu steeds.

Wat is hier het probleem ?

Ik heb nu denk ik wel alles gedaan wat mogelijk is

Ik gebruik All Debrid betaalde streams.

Simpel kastje.
(Zie foto)
HDMI
Ethernet kabel
Stroomkabel

Als hij een klap heeft gehad moet hij het toch helemaal niet doen.
Alles werkt maar ik krijg geen Add on erop of hij crasht.

Bij voorbaat dank

Bijlagen

• 20250411_203120.jpg
    20250411_203120.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 5
Vorig jaar had je er ook problemen mee. Het gaat om een Raspberry Pi 2 van ongeveer uit 2015, dus ruim 10 jaar oud. Dus zou best kunnen dat een en ander niet meer zo goed werkt. Misschien eens denken aan een nieuwe mediaspeler.
Eventueel kan je Fen Light of POV nog eens proberen als add on.

• Like
Reacties: Reidinga
Klinkt een beetje als temperatuur problemen. Ik heb dit voor gehad met een pi3 die elke keer crashte, maar na er een actieve koeling (met ventilator) op te zetten was het opgelost. Je zou ook de klok snelheid lager kunnen zetten, maar dat helpt niet altijd ..

Klinkt een beetje als temperatuur problemen. Ik heb dit voor gehad met een pi3 die elke keer crashte, maar na er een actieve koeling (met ventilator) op te zetten was het opgelost. Je zou ook de klok snelheid lager kunnen zetten, maar dat helpt niet altijd ..
Ooit wel eens een ventilator uit een oude PC gehaald en deze via een USB kabel aangesloten op een Chinees boxje. Deze liep daardoor net wat beter.

• Like
Reacties: Reidinga