Kodi eigen VOD gebruiken

klavertje_vier_🍀

Nieuwkomer
7 dec 2024
2
1
1
50
Mijn vraag gaat over het totale plaatje van IPTV.

Ik ben een beginneling van middelbare leeftijd die Kodi net ontdekt heeft. Ik heb IPTV via de simple functie ingesteld en werkt zeer goed, beste beeld en geluid tot nu toe! Ik heb vele iptv players uitgeprobeerd.

Mijn vraag is kan ik mijn eigen VOD die ik bij mijn abonnement heb ook gebruiken in Kodi? Zo ja, kan iemand mij de juiste weg simpel uitleggen. Ik ben geen leek maar zeker ook geen pro.

Top Dankjewel! Mijn dank is groot.
Groet Bas

Het zou wel eens kunnen dat de Kodi add on die jij bedoelt eigenlijk niet zo geschikt is voor video on demand. Anders stond het ook wel aangegeven op Kodi wiki hoe je het kan instellen.

"Kodi IPTV Simple Client is uitsluitend bedoeld voor live tv-zenders en radio, en niet voor on-demand-content."

Je zou kunnen aangeven welke mediaspeler je hebt en welke iptv apps je hebt geprobeerd. Misschien heeft iemand dan nog wat meer tips voor jou.

Als je een Android TV mediaspeler hebt, dan gebruiken de meesten een app zoals TiviMate of Smarters Pro.

net zoals hierboven uitgelegd,
ik gebruik IP-TV icm tivimate, je kunt dan bij de instellingen aangeven of je VOD /Series en films wil afspelen in een externe speler en als je kodi hebt geinstalleerd of vlc opent hij die daarin.
ik denk dat jij wil dat die VOD compleet kunt openen in kodi zoals je live TV opent, dat kun je mijn inziens niet

• Like
Reacties: B. web
Dankjewel voor je antwoord,

Wij gebruiken Kodi graag met de simple addon omdat deze player of addon heeft het mooiste beeld en het mooiste geluid heb en de gebruiksvriendelijkheid is goed.

Ik gebruik ook andere players zoals Tivimate of Sparkle en andere, om te leren hoe alles werkt het is een hobby en ik ben van middelbare leeftijd super snel gaat het niet meer. Het is vooral een uitdaging om met mijn hoofd bezig te zijn.

Omdat mijn online tv ook films staan dichtbij misschien is er een mogelijkheid om die via Kodi te kijken ivm het goede beeld en geluidskwaliteit.

• Like
Reacties: B. web