Kodi en/of Nvidia shield tv pro slaan steeds vast

FOX123

Gevorderd
6 jun 2021
63
13
6
67
Beste, mijn nvidia shield tv pro met kodi 2.3 slaan steeds vast als ik film kijk of mpg muziekfiles afspeel, na een seconde of 30 begint die dan weer stotterend af te spelen tot die weer goed afspeelt, cachee is geleegd steeds, waar kan dit nog aan liggen?
Bedankt alvast.

In dit onderstaande topic staan soortgelijke ervaringen. Bij sommigen ligt het aan een andere skin dan de standaard. Anderen hebben Kodi verwijderd en nieuw geïnstalleerd. Er staan nog meer tips, lees het maar even door.

Allereerst denk ik dat het niet aan je shield ligt gezien de meeste mensen geen probleem hebben met andere apps (, op de shield) behalve Kodi. Je kunt in Kodi eens kijken naar de settings. Bijvoorbeeld bij hardware acceleration aan/uit zetten. Wellicht dat het helpt.

Persoonlijk ervaar ik dit probleem ook niet op de Shield. Kodi 20.3 met de standaard skin en maar een aantal addons, Umbrella en Homelander. Daarnaast nog a4ksubtitles en opensubtitles.com als ondertitel addon. Dus een redelijke basic installatie.

Wel ik zal straks ff alle aangeboden oplossingen proberen, kijken wat het oplevert.

Dit probleem ervaar ik nu ook. Erg vervelend. Hopelijk is er een oplossing voor. Normaal nooit last van gehad.

Dit probleem ervaar ik nu ook. Erg vervelend. Hopelijk is er een oplossing voor. Normaal nooit last van gehad.
Wellicht kun je meer exacte informatie geven waar je probleem zit. Dan hebben meer mensen hier wat aan en kunnen je ook sneller antwoord krijgen op je vraag/probleem .

• Like
Reacties: B. web