Kodi files aanpassen in de homefolder

eurostar

Gevorderd
26 okt 2017
52
11
6
65
Ik probeer de token te veranderen voor vtmgo,daarvoor moet ik in de homefolder geraken ( Nvidia shield pro) Ik ben reeds zover dat ik de files te zien krijg via de x-plore app... Ik heb de token en profile gegevens nu op mijn windows pc staan. Hoe krijg ik deze in Kodi want de originele welke erin staan zouden moeten overschreven worden.
Iemand een beetje help want op den duur zie ik de bomen door het bos niet meer...
bedankt!

een Dropbox of google drive account maken, daar op je pc op inloggen, je token daar naartoe kopieren, shield aanzetten, inloggen op Google drive/Dropbox (afhankelijk van welk account je hebt aangemaakt) en dan binnen de x-plore app kopieren naar de plek waar je originele token staat.

Het is me gelukt nu. Ik heb gewoon via "netwerk" ingelogd op de shield en een tekstbestand in de" internal " gezet en dan met knippen en plakken op zijn plaats gezet... want google drive en dropbox gaat niet op de shield.
Het werkt nu in elk geval terug...

Het is me gelukt nu. Ik heb gewoon via "netwerk" ingelogd op de shield en een tekstbestand in de" internal " gezet en dan met knippen en plakken op zijn plaats gezet... want google drive en dropbox gaat niet op de shield.
Het werkt nu in elk geval terug...
Je moet ook binnen de x-plore app inloggen op Dropbox of Google drive, dan lukt het wel, zo doe ik hetzelf Namelijk😉

maar gelukkig werkt jouw methode ook👍🏼

Ga zelf ook altijd rechtstreeks van mijn telefoon naar het interne geheugen van mijn box via m'n thuisnetwerk. Scheelt weer een omweg. Maar ieder heeft zo zijn manier.

Ben dan zeker in de gelukkige omstandigheid dat ik, via mijn telefoon, bestanden kan versturen door mijn hele thuisnetwerk. Dus ook bv van PC naar Shield. Gebruik hiervoor FX file Explorer, de volledige versie.