Kodi is nog leeg

Anton@123

Nieuwkomer
6 nov 2021
1
0
1
59
Ik heb tvbox gekocht maar hoe zet ik alle
Films serrie Nederlandse films in wie wet dat laat me weeten

Ik heb tvbox gekocht maar hoe zet ik alle
Films serrie Nederlandse films in wie wet dat laat me weeten
Door Kodi te installeren en dan ligt het er aan hoe jij films kijkt, als je jouw dvd verzameling wil bekijken en als je series die je op dvd hebt, dan moet je Kodi in je netwerk hangen.

als je dit niet bedoeld, dan zal je addons moeten installeren, maar hoe je dit precies moet doen kan niemand je hier vertellen, want dit is 1 illegaal en 2 tegen de huisregels.

wat je wel kan doen is op google zoeken op de term: how to install addons in Kodi

voor de addons zelf kun je googelen op de term: trending Kodi apps

kodi zelf kan je vanuit de play store installeren.

succes met je zoektocht👍🏼

• Like
Reacties: Plantje
Toch nog een verder antwoord.

Bij die trending addons kun je als je een beetje verder gaat/leest, meteen lezen hoe te installeren...

Ik wil geen klojo zijn, en natuurlijk de ts verder helpen, maar lezen helpt wellicht.

Zoek ook eens op Kodi voor beginners, en ga gewoon een paar uren, of desnoods avondjes zitten. [geef de wederhelft even een lekker hapje of drankje en arresteer dan zelf even de tv]

Ik en anderen kunnen het hier ook wel uitleggen, maar hier in de database staat al uitleg genoeg denk ik.

Volgens mij staat er ergens hier nog een topic: Kodi voor beginners.

Is dat niet zo, dan moet Lex mij even corrigeren, of verwijzen naar dat onderwerp. [Ik moet zelf even zoeken naar de onderwerpen die hier "sticky" zijn.
Ik wil het gerust uitleggen, maar besef wel dat alles wat jij nu zoekt al vaak geschreven is.

Punt is gewoon, lezen, lezen, lezen......

En wat valt er te verliezen, zo'n boxje kost maar een paar tientjes. ;)

PS: vrees niet dat je door proberen en installeren dat je die tvbox om zeep helpt.
Zolang je maar niet zo'n compleet voor geïnstalleerd boxje gekocht hebt, met 1 of andere build er op....

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
Ik wil geen klojo zijn, en natuurlijk de ts verder helpen, maar lezen helpt wellicht.

Zoek ook eens op Kodi voor beginners, en ga gewoon een paar uren, of desnoods avondjes zitten. [geef de wederhelft even een lekker hapje of drankje en arresteer dan zelf even de tv]

Wij kunnen het hier ook wel uitleggen, maar hier in de database staat al uitleg genoeg denk ik.

Volgens mij staat er ergens hier nog een topic: Kodi voor beginners.

Is dat niet zo, dan moet Lex mij even corrigeren, of verwijzen naar dat onderwerp. [Ik moet zelf even zoeken naar de onderwerpen die hier "sticky" zijn.
Ik wil het gerust uitleggen, maar besef wel dat alles wat jij nu zoekt al vaak geschreven is.

Punt is gewoon, lezen, lezen, lezen......
Deze comment maakt Je absoluut geen klojo @corne, het is gewoon een goed advies (zeer goed zelfs), gewoonweg om het feit dat we het hier niet letterlijk stap voor stap kunnen/mogen uitleggen, want dat is tegen de huisregels :regels: .

vandaar dat we de TS met wat cryptische omschrijvingen proberen verder te helpen.

lezen, lezen en nog eens lezen, daar leer je het meest van, echter ervaring leert mij dat men vaak geen zin heeft om ellenlang te gaan zitten lezen, vandaar dat ik de kortere versie voorstelde zij het enigszins cryptisch.😉

maar dat neemt niet weg dat jouw voorstel zeker ook goed is👍🏼

• Like
Reacties: corne
Goede adviezen! En door niet te linken naar illegaal spul support je ook het voortbestaan van het forum.

Ben altijd benieuwd wat TS doet met dit soort dingen en of ze geholpen zijn. Of dat ze afhaken op het moment dat er geen pasklaar antwoord komt. Vaak zullen we het nooit weten....

Overigens, als je je films en series op een externe HDD hebt staan, kun je die ook koppelen en hoef je deze alleen aan de bibliotheek toe te voegen

Volgens mij is de vogel gevlogen maar allemaal duidelijke antwoorden, dit forum is verder ter inspiratie en wat diepgaand, een specifiek probeem op bepaalde onderwerpen. De rest staat in de handleidingen en is al gezegd..... hulde voor de replayer......

@Micko .

Ik draai al een flink aantal jaren mee op forums, en ja helaas verdwijnt een TS vaak na dat hij of zij geholpen is.
Meestal wordt er geen terugkoppeling gegeven of men geholpen is bij de antwoorden die er als reacties geweest zijn.

Jammer, maar het komt vaak wel ten goede voor een forum, want dit is nuttig voor de database.

• Like
Reacties: Micko
Ik heb ook fora gezien waar na "een antwoord" het topic op slot werd gezet. Daar kwam ik dan achter op het moment dat ik terugkoppeling wilde geven. Heel raar ... Maar zo was het beleid werd me verteld

• Like
Reacties: Micko