Kodi Matrix 19.0 en alle vragen hierover

Het is de windows versie . deze voor de android :
 
link werkt niet . En het is nog steeds 19 rc-1 .De final zal nog wel even duren .
Bij mij werkte de link perfect, 19.0 is er. De blogpost op kodi.tv zal wel snel volgen, en ook op de playstore zal het nu niet lang meer duren.
You must be registered for see images attach
 
Voor de gein even geïnstalleerd op mn test apparaat... Dus over 18.9 heen gegooid... Maar bijna geen 1 addon is compatibel...

Maar neem aan dat dat nog wel gaat gebeuren...

You must be registered for see images attach
 
Voor de gein even geïnstalleerd op mn test apparaat... Dus over 18.9 heen gegooid... Maar bijna geen 1 addon is compatibel...

Maar neem aan dat dat nog wel gaat gebeuren...

You must be registered for see images attach
Ik denk dat veel addons ontwikkelaars de handdoek in de ring gooien na de tvdb betaalde api verandering, en alle niet onderhouden addons zullen dan ook niet meer werken voor series.
Momenteel werken er toch al heel veel officiële addons en een redelijk aantal niet officiële addons, oa the oath, serren, elementum, ...
Ook ondertiteling addons werken prima
Post automatically merged:

De link van @funnyguy werkt niet maar die van @snuggles wel en dat is de windows link maar heb zelf de android link er bij gepost .
Raar, bij mij werkt het wel, natuurlijk moet ik wel zelf even doorklikken op het systeem dat ik gebruik
 
Laatst bewerkt:
Voor de gein even geïnstalleerd op mn test apparaat... Dus over 18.9 heen gegooid... Maar bijna geen 1 addon is compatibel...

Maar neem aan dat dat nog wel gaat gebeuren...

You must be registered for see images attach
Hoop dat de dev`s wel alles hebben geupdate voor dat final release in de playstore komt .
Post automatically merged:

Link van @funnyguy werkt gewoon hoor.. Net via die link android versie gedownload
Wel raar nu pakt die hem wel ,eerst kreeg ik een wit scherm . Maar goed het werkt 😀
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Hoop dat de dev`s wel alles hebben geupdate voor dat final release in de playstore komt .
Mn "test" kastje is iig helemaal van slag af...

Kodi crasht finaal nu... Amber skin... Maar het is mn test boxje dus geen zeer ervan..

Even een kopie van kodi uit mn shield halen en terug zetten... 😉
 
Mn "test" kastje is iig helemaal van slag af...

Kodi crasht finaal nu... Amber skin... Maar het is mn test boxje dus geen zeer ervan..

Even een kopie van kodi uit mn shield halen en terug zetten... 😉
Niet nodig, kopier even de .kodi folder naar een andere map, verwijder kodi en installeer de versie die jij wilt, en plaats dan de .kodi map terug.
Post automatically merged:

Hoop dat de dev`s wel alles hebben geupdate voor dat final release in de playstore komt .
Ik vrees ervoor, de vorige kodi versie updates was het toch ook altijd zo, het blijft een hobby voor de devs
 
  • Like
Reacties: ateam278
Niet nodig, kopier even de .kodi folder naar een andere map, verwijder kodi en installeer de versie die jij wilt, en plaats dan de .kodi map terug.
Dat bedacht ik me net zelf ook 🤔 ... Er is niks overschreven... Dus kan gewoon weer terug..

Addons zijn alleen niet compatibel.. Maar niet overschreven..
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Seren / The Oath werken er gewoon op, meer heb je niet nodig
Post automatically merged:


Amber heeft ook aparte Matrix versie
Ik wacht gewoon met mn dagelijks gebruikte apparaten met updaten tot alles vlekkeloos werkt.. Ik heb geen haast iig...

Seren werkt op 18.9 ook gewoon perfect... Zie de meerwaarde ondertussen iig nog niet...
 
Even wachten dan maar tot Areswizard weer werkt dan, die wil ik toch echt niet kwijt🙈